blog

Turbosprężarka 54359710018

1 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Naprawa Turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359710018 firmy KKK (BorgWarner). 
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

► komplet uszczelek montażowych,
► CHRA turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359710018 dostępna jest również pod numerem 552026370.

Pasuje do pojazdów:

► Fiat 500 1.3 D Multijet 75KM
► Fiat Cinquecento SJTD 75KM
► Fiat Grande Punto 1.3 JTD 75KM
► Fiat Panda 1.3 JTD 75KM
► Fiat Punto III 1.3 JTD 75KM
► Fiat Qubo 1.3 JTD 75KM

Turbina 54359710018 | Przegrzanie turbosprężarki

Ciężkie warunki pracy turbosprężarki oraz nieprawidłowe użytkowanie samochodu wyposażeniowego w turbo prowadzi do jego awarii. Spaliny wyprodukowane przez silnik posiadają bardzo wysoką temperaturę, która może powodować przegrzanie turbosprężarki.

Przyczynami powodującymi przegrzanie turbosprężarki mogą być:

► gwałtowne wyłączanie silnika samochodu, bez jego ochłodzenia,
► zwiększona temperatura oraz ciśnienie spalin podczas wypalanie filtra DPF,
► nieprawidłowości w zmianie oprogramowanie sterownika ECU, które powodują nadmierną prędkość obrotową, zazwyczaj podczas chip-tuningu,
► wadliwe wtryskiwacze – powodować będą wysoką temperaturę spalin,
► słabej jakość olej – brak odpowiednich właściwości smarnych oraz chłodzących.

Najczęstszymi objawami świadczącymi o przegrzaniu będą skazy występujące na CHRA turbosprężarki:

► przebarwienia na wale łączącym wirnik turbiny z kołem kompresji,
► deformacja pierścienia uszczelniającego na wale turbiny,
► zdeformowane łopatki wirnika turbiny, będą zakrzywione w dół
► pęknięte, oberwane łopatki wirnika turbiny.

W jaki sposób można zapobiec przegrzaniu turbosprężarki? Po długiej i dynamicznej podróży należy schłodzić turbosprężarkę, pozwoli to uchronić kierowcę przed przegrzaniem turbo. Gwałtowne wyłączenie silnika spowoduje, że turbosprężarka zostanie pozbawiona smarowania, kiedy jej wirnik będzie się jeszcze obracał, spowodować to może jego uszkodzenie. Należy również zweryfikować stan filtra cząstek stałych, czy nie jest zatkany.

Czy możliwa jest jazda z wadliwą turbiną?

Decyzja o podróży z niesprawną turbosprężarką z pewnością odciąży nas finansowo, dlatego też, jeśli auto zaczyna wysyłać nam informacje związane z usterkami turbo, należy jak najszybciej udać się do serwisu w celu jej naprawy. Jeżeli natomiast awaria turbosprężarki nastąpi podczas jazdy, należy zakończyć podróż i wezwać lawetę.

Najczęstsze symptomy uszkodzonego turbo:

► pisk, wycie, gwizd turbosprężarki,
► nasilone dymienie z rury wydechowej,
► kapiący olej z turbosprężarki,
► odczuwalny brak mocy.

Kiedy pojawią się wspomniane obawy, należy podjąć szybkie działania mające na celu wyeliminowania problemu. W przeciwnym wypadku może dojść do poważnego uszkodzenia nie tylko turbosprężarki, ale również silnika i innych podzespołów samochodu.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Szymon
2023-01-20 10:38:06
Przegrzanie turbosprężarki w samochodzie Fiat 500 1.3 D Multijet 75KM oznaczonej numerem 54359710018 może być spowodowane kilkoma czynnikami. Oto kilka możliwych przyczyn przegrzewania się turbosprężarki: Niedostateczny przepływ oleju: turbosprężarka potrzebuje odpowiedniej ilości oleju do chłodzenia. Jeśli oleju jest zbyt mało, turbosprężarka może się przegrzewać. Uszkodzony wąż oleju: wąż oleju odpowiada za przesyłanie oleju do turbosprężarki. Jeśli jest uszkodzony, oleju może nie być dostarczane w odpowiedniej ilości, co może prowadzić do przegrzania. Uszkodzony zawór N75: zawór N75 odpowiada za kontrolowanie ilości powietrza dostarczanego do turbosprężarki. Jeśli jest uszkodzony, może prowadzić do przegrzania. Uszkodzone łopatki: Jeśli łopatki w turbosprężarce są uszkodzone, mogą one uniemożliwić prawidłowe działanie turbosprężarki, co może prowadzić do przegrzania. Zabrudzony filtr powietrza: Zanieczyszczony filtr powietrza może prowadzić do zwiększenia oporu w układzie dolotowym, co może prowadzić do przegrzania turbosprężarki. Aby rozwiązać problem przegrzewania się turbosprężarki, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który przeprowadzi odpowiednie testy i diagnostykę, aby znaleźć przyczynę i ją naprawić.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60