Turbosprężarka 54359710005
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359710005 firmy KKK (BorgWarner).
CENA od:490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359710005 dostępna jest również pod numerem 73501343.
Pasuje do pojazdów:
* Citroen Nemo 1.3 HDi 75
Silnik: 1.3 HDI 75
Moc: 75 KM
* Fiat Fiorino III 1.3 Multijet 16V
Silnik: 1.3 Multijet 16V
Moc: 75 KM
* Peugeot Bipper 1.3 HDi 75
Silnik: 1.3 HDI 75
Moc: 75 KM
Turbina 54359710005 - budowa turbosprężarki
Turbosprężarka w samochodach, zwłaszcza z silnikiem diesla, jest montowana w celu podniesienia mocy auta przy niskich obrotach. Kluczowymi jej elementami są: turbina, sprężarka, a także CHRA turbosprężarki, który jest sercem turbo oraz łączy ze sobą część zimną oraz gorącą turbosprężarki.
Turbina samochodowa znajduje się po stronie gorącej turbosprężarki, to przez nią przepływają spaliny, które z kolei napędzają jej wirnik. Temperatura spalin jest wysoka, dlatego też turbina wykonana jest z żeliwa. To po tej stronie turbosprężarki znajduje się zmienna geometria turbiny. Spartańskie warunki pracy turbosprężarki sprawiają, że potrafi się ona nagrzać do czerwoności. Sprężarka, tzw. zimna strona turbo odpowiada za sprężanie zasysanego powietrza, które następnie trafia do silnika. Po stronie zimnej znajduje się koło kompresji.
Aby zapobiec zdarzeniu, jakim jest awaria turbo oraz jego rdzenia, należy pamiętać o zapewnieniu odpowiedniego smarowania - wysokiej jakości olej oraz jego prawidłowa ilość. Również styl jazdy, tankowane paliwo, systematyczna wymian zużytych filtrów, a także regularne przeglądy układu turbodoładowania zdecydowanie przyczyniają się do dłuższej żywotności turbo.
Tłumaczymy, jaka jest zasada działania turbosprężarki
Turbosprężarka swoją pracę zaczyna już od momentu uruchomienia silnika samochodowego. Spaliny, czyli gazy wylotowe z silnika trafiają na wirnik turbiny oraz do układu wydechowego. Napędzany spalinami wirnik turbiny przy pomocy wału wprawia w ruch koło kompresji, które pobiera powietrze z układu dolotowego i spręża je. Następnie sprężone powietrza trafia do intercoolera, który zapewnia optymalną temperaturę poprzez dodatkowe chłodzenie, a następnie takie powietrze wprowadzane jest do komory spalania, gdzie w połączeniu z paliwem podawanym przez wtryskiwacze dostarcza energii tłokom, które generują pracę silnika.
Dodaj komentarz
