Turbosprężarka 54359710005
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359710005 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359710005 dostępna jest również pod numerem 73501343.
Pasuje do pojazdów:
* Citroen Nemo 1.3 HDi 75
Silnik: 1.3 HDI 75
Moc: 75 KM
* Fiat Fiorino III 1.3 Multijet 16V
Silnik: 1.3 Multijet 16V
Moc: 75 KM
* Peugeot Bipper 1.3 HDi 75
Silnik: 1.3 HDI 75
Moc: 75 KM
Turbina 54359710005 - budowa turbosprężarki
Turbosprężarka w samochodach, zwłaszcza z silnikiem diesla, jest montowana w celu podniesienia mocy auta przy niskich obrotach. Kluczowymi jej elementami są: turbina, sprężarka, a także CHRA turbosprężarki, który jest sercem turbo oraz łączy ze sobą część zimną oraz gorącą turbosprężarki.
Turbina samochodowa znajduje się po stronie gorącej turbosprężarki, to przez nią przepływają spaliny, które z kolei napędzają jej wirnik. Temperatura spalin jest wysoka, dlatego też turbina wykonana jest z żeliwa. To po tej stronie turbosprężarki znajduje się zmienna geometria turbiny. Spartańskie warunki pracy turbosprężarki sprawiają, że potrafi się ona nagrzać do czerwoności. Sprężarka, tzw. zimna strona turbo odpowiada za sprężanie zasysanego powietrza, które następnie trafia do silnika. Po stronie zimnej znajduje się koło kompresji.
Aby zapobiec zdarzeniu, jakim jest awaria turbo oraz jego rdzenia, należy pamiętać o zapewnieniu odpowiedniego smarowania - wysokiej jakości olej oraz jego prawidłowa ilość. Również styl jazdy, tankowane paliwo, systematyczna wymian zużytych filtrów, a także regularne przeglądy układu turbodoładowania zdecydowanie przyczyniają się do dłuższej żywotności turbo.
Tłumaczymy, jaka jest zasada działania turbosprężarki
Turbosprężarka swoją pracę zaczyna już od momentu uruchomienia silnika samochodowego. Spaliny, czyli gazy wylotowe z silnika trafiają na wirnik turbiny oraz do układu wydechowego. Napędzany spalinami wirnik turbiny przy pomocy wału wprawia w ruch koło kompresji, które pobiera powietrze z układu dolotowego i spręża je. Następnie sprężone powietrza trafia do intercoolera, który zapewnia optymalną temperaturę poprzez dodatkowe chłodzenie, a następnie takie powietrze wprowadzane jest do komory spalania, gdzie w połączeniu z paliwem podawanym przez wtryskiwacze dostarcza energii tłokom, które generują pracę silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 54359710005 z Citroen Nemo 1.3 HDi 75 jest skomplikowanym urządzeniem składającym się z kilku różnych części. Główne części to: sprężarka, turbina, wałek napędowy, łożyska, układ chłodzenia, kompresor i turbosprężarka. Sprężarka jest zlokalizowana po stronie przepływu powietrza do silnika. Składa się z obrotowego wałka z wirnikami, które zwiększają ciśnienie powietrza wlotowego do silnika. Turbina jest zlokalizowana po stronie przepływu spalin. Składa się z obrotowego wałka z wirnikami, które wykorzystują energię spalin do napędzenia sprężarki. Wałek napędowy jest połączeniem pomiędzy sprężarką a turbiną, przenosząc moc z jednego wałka na drugi. Łożyska służą do utrzymania wałków w odpowiedniej pozycji i umożliwienia ich obrotu. Układ chłodzenia jest zlokalizowany wokół wałków, aby utrzymać odpowiednią temperaturę podczas pracy turbosprężarki. Kompresor jest zlokalizowany na końcu sprężarki i zwiększa ciśnienie powietrza doładowanego do silnika. Turbosprężarka jest skomplikowanym urządzeniem, które wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia do naprawy lub regulacji. Jeśli masz problemy z turbosprężarką lub jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego działania turbosprężarki, zaleca się skontaktowanie się z mechanikiem specjalizującym się w naprawie turbosprężarek, aby uzyskać pomoc.