W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700011 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
◊ komplet uszczelek montażowych,
◊ CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
◊ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
◊ 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
◊ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700011 dostępna jest również pod numerami:
◊ 8200315504,
◊ 8200507852.
Pasuje do pojazdów:
◊ Dacia Logan 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 64 KM,
◊ Renault Kangoo II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 68 KM,
◊ Renault Twingo II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 64 KM.
Turbina 54359700011 | Brak mocy po wymianie turbosprężarki
Kiedy w przypadku wymiany turbosprężarki na fabrycznie nową lub po regeneracji samochód nie ma wystarczającej mocy świadczyć to może o niedokładnie przeprowadzonej regeneracji lub nieprawidłowym podłączeniu turbosprężarki.
◊ Brak mocy samochodu po wymianie starej, uszkodzonej turbosprężarki na fabrycznie nową może oznaczać:
a) niewłaściwie podłączona turbosprężarkę,
b) nietrafnie dobraną turbosprężarkę do samego samochodu,
◊ Brak mocy samochodu po wymianie uszkodzonej turbosprężarki na zregenerowaną oznaczać może:
a) niedokładnie przeprowadzona regeneracja:
- niewłaściwie zamontowane CHRA turbo,
- niewyważone CHRA turbo,
- nieprzeprowadzona regulacja VNT,
- niepoprawnie wyregulowana zmienna geometria turbiny,
b) źle podłączona turbosprężarka:
- skręcona, zagięte, sparciałe przewody
Brak mocy po wymianie turbo, nie zawsze może oznaczać, że przyczyną tego jest właśnie turbosprężarka. Należy przeprowadzić diagnostykę układu turbodoładowania, by może awarii uległ zawór N75 lub czujnik ciśnienia doładowania (MAP sensor). Taką diagnostykę najlepiej przeprowadzić przy pomocy komputera diagnostycznego, pozwoli to na odczytanie wszystkich zapisanych błędów przed sterownik silnika. Jeśli nie posiadasz wypomnianego urządzenia, zapraszamy do naszego serwisu, gdzie po przeprowadzonej komputerowej diagnostyce również usuniemy przyczynę awarii.
O czym należy pamiętać, wymieniając turbo?
Przed montażem turbo w samochodzie w pierwszej kolejności należy zlokalizować czynnik, który powoduje zaburzenia w działaniu turbosprężarki, jak i samochodu, a następnie go usunąć. Należy wyczyścić cały układ turbodoładowania, ponieważ mogą się w nim znajdować elementy obce, np. oderwane fragmenty wirnika czy nawet elementy uszkodzonego tłoka. Ważne jest również zapewnienie prawidłowego przepływu oleju, dlatego też drożne, nieuszkodzone przewody to podstawa. Najważniejsze jednak jest wymiana oleju na nowy, ponieważ w stary mógł utracić swoje właściwości smarne, a także w starym oleju mogą znajdować się opiłki, które po przedostaniu się do nowej sprawnej turbosprężarki spowodują jej ponowną awarię. Wymieniając olej należy zadbać również o nowe filtry oraz uszczelki. Ostatni etap to docieranie turbiny po regeneracji.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze