Localizations image

Turbosprężarka 54359700011

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.71

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700011 firmy KKK (BorgWarner). 


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 54359700011
Turbosprężarka 54359700011

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

◊ komplet uszczelek montażowych,
◊ CHRA turbosprężarki. 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

◊ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
◊ 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
◊ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700011 dostępna jest również pod numerami:

◊ 8200315504,
◊ 8200507852.

Pasuje do pojazdów:

◊ Dacia Logan 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 64 KM,
◊ Renault Kangoo II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 68 KM,
◊ Renault Twingo II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 64 KM.


Turbina 54359700011 | Brak mocy po wymianie turbosprężarki

Turbina 54359700011 | Brak mocy po wymianie turbosprężarki
Turbina 54359700011 | Brak mocy po wymianie turbosprężarki

Kiedy w przypadku wymiany turbosprężarki na fabrycznie nową lub po regeneracji samochód nie ma wystarczającej mocy świadczyć to może o niedokładnie przeprowadzonej regeneracji lub nieprawidłowym podłączeniu turbosprężarki.

◊ Brak mocy samochodu po wymianie starej, uszkodzonej turbosprężarki na fabrycznie nową może oznaczać:
a) niewłaściwie podłączona turbosprężarkę,
b) nietrafnie dobraną turbosprężarkę do samego samochodu,

◊ Brak mocy samochodu po wymianie uszkodzonej turbosprężarki na zregenerowaną oznaczać może:
a) niedokładnie przeprowadzona regeneracja:
- niewłaściwie zamontowane CHRA turbo,
- niewyważone CHRA turbo,
- nieprzeprowadzona regulacja VNT,
- niepoprawnie wyregulowana zmienna geometria turbiny,
b) źle podłączona turbosprężarka:
- skręcona, zagięte, sparciałe przewody

Brak mocy po wymianie turbo, nie zawsze może oznaczać, że przyczyną tego jest właśnie turbosprężarka. Należy przeprowadzić diagnostykę układu turbodoładowania, by może awarii uległ zawór N75 lub czujnik ciśnienia doładowania (MAP sensor). Taką diagnostykę najlepiej przeprowadzić przy pomocy komputera diagnostycznego, pozwoli to na odczytanie wszystkich zapisanych błędów przed sterownik silnika. Jeśli nie posiadasz wypomnianego urządzenia, zapraszamy do naszego serwisu, gdzie po przeprowadzonej komputerowej diagnostyce również usuniemy przyczynę awarii.


O czym należy pamiętać wymieniając turbo?

Przed montażem turbo w samochodzie w pierwszej kolejności należy zlokalizować czynnik, który powoduje zaburzenia w działaniu turbosprężarki, jak i samochodu, a następnie go usunąć. Należy wyczyścić cały układ turbodoładowania, ponieważ mogą się w nim znajdować elementy obce, np. oderwane fragmenty wirnika czy nawet elementy uszkodzonego tłoka. Ważne jest również zapewnienie prawidłowego przepływu oleju, dlatego też drożne, nieuszkodzone przewody to podstawa. Najważniejsze jednak jest wymiana oleju na nowy, ponieważ w stary mógł utracić swoje właściwości smarne, a także w starym oleju mogą znajdować się opiłki, które po przedostaniu się do nowej sprawnej turbosprężarki spowodują jej ponowną awarię. Wymieniając olej należy zadbać również o nowe filtry oraz uszczelki. Ostatni etap to docieranie turbiny po regeneracji.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Uszczelnienie turbospręzarek - Budowa i zastosowanie układu 02 października 2018

Uszczelnienie turbospręzarek - Budowa i zastosowanie układu

Typy uszczelnień w turbosprężarkach Turbosprężarki to teraźniejszość i...

Objawy zepsutej turbiny 02 października 2018

Objawy zepsutej turbiny

Olej, Dym, Brak Mocy, Kontrolka Silnika, Dźwięki – OBJAWY ZEPSUTEJ TURBINY...

Jak jeździć z turbiną - benzyna? 22 Grudzień 2020

Jak jeździć z turbiną - benzyna?

W tym artykule zajmiemy się zagadnieniem, które głównie zainteresuje posiadaczy...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO