
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700000 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 54359700000 dostępna jest również pod numerami:
- 7701473122,
- 22735H33771.
Pasuje do pojazdów:
- Dacia Logan 1.5 dCi
Silnik: K9K-700
Moc: 65 KM, - Renault Clio II 1.5 dCi
Silnik: K9K-700
Moc: 65 KM, - Renault Kangoo I 1.5 dCi
Silnik: K9K-700
Moc: 65 KM, - Renault Kangoo I 1.5 dCi
Silnik: K9K-700
Moc: 57 KM.

Turbina 54359700000 | Ile czasu trwa regeneracja turbo?
Starannie przeprowadzona regeneracja turbosprężarki ma duży wpływ na jej dalszą żywotność, dlatego też nie jest to 5-minutowa procedura. W naszym serwisie przeprowadzamy regenerację turbosprężarki w ciągu jednego dnia. Możesz ją nam dostarczyć osobiście, jak i również za pośrednictwem kuriera, którego dla Ciebie zamówimy. Jak wygląda proces regeneracji turbo u nas?
W pierwszej kolejność następuje dokładna weryfikacja turbosprężarki, która pozwala na oszacowanie jej stanu. Niekiedy bywa i tak, że trafiają do nas turbosprężarki poważnie uszkodzone, gdzie na regenerację jest już zwyczajnie za późno.
Jeśli turbo kwalifikuje się do naprawy, następuje jego rozkręcenie. Po dokładnym oczyszczeniu następuje ponowna weryfikacja turbosprężarki. Wymieniane są także uszkodzone części na nowe, najczęściej jest to rdzeń turbosprężarki. W przypadku nowego CHRA jest on już fabrycznie wyważony, jednak w naszym serwisie wykonujemy jego ponowne wyważanie, jak i doważanie, aby uzyskać jak najlepsze parametry oraz wyeliminować wszelkie drgania, które mogą powstać w trakcie pracy turbosprężarki i spowodować jej awarię.
Po dokładnym wyczyszczeniu turbo z nagaru oraz innym zanieczyszczeń, jak i również po wyważeniu rdzenia następuje składanie turbosprężarki w całość. Na tym etapie regeneracji liczy się wiedza, doświadczenie oraz precyzja. Nieprawidłowo złożona i zamontowana w samochodzie turbosprężarka może spowodować awarię silnika.
Po prawidłowym skręceniu turbosprężarki przychodzi czas na jej regulację. Kalibrowana jest gruszka turbiny, która steruje technologia zmiennej geometrii łopatek (VNT). Prawidłowe ustawienie sztangi turbiny, które polega na jej uważnym skracaniu i wydłużaniu. Następnie przeprowadzany jest test gruszki, kiedy pojawią się nieścisłości, należy przeprowadzić korektę sztangi do momentu uzyskania prawidłowych parametrów.

Jazda po wymianie turbosprężarki – docieranie
Po zamontowaniu turbosprężarki należy pamiętać o tym, aby ją dotrzeć. Na czym docieranie polega? Po odpaleniu turbosprężarki należy pozwolić popracować silnikowi samochodu oraz turbosprężarce na wolnych obrotach, czyli na biegu jałowym, przez około 30 minut.
Przez zamontowanie nowej turbosprężarki, ważna jest także wymiana oleju, filtrów oraz uszczelek na nowe. Należy sprawdzić drożność, jak i ogólny stan przewodów, a także wyczyścić kolektor dolotowy (ssący) wraz z kolektorem wylotowym.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze