Localizations image

Turbosprężarka 54359700000

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.76

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700000 firmy KKK (BorgWarner).


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 54359700000
Turbosprężarka 54359700000

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 54359700000 dostępna jest również pod numerami:

  • 7701473122,
  • 22735H33771.

Pasuje do pojazdów:

  • Dacia Logan 1.5 dCi
    Silnik: K9K-700
    Moc: 65 KM,

  • Renault Clio II 1.5 dCi
    Silnik: K9K-700
    Moc: 65 KM,

  • Renault Kangoo I 1.5 dCi
    Silnik: K9K-700
    Moc: 65 KM,

  • Renault Kangoo I 1.5 dCi
    Silnik: K9K-700
    Moc: 57 KM.


Turbina 54359700000 | Ile czasu trwa regeneracja turbo?
  

Turbina 54359700000 | Ile czasu trwa regeneracja turbo?
Turbina 54359700000 | Ile czasu trwa regeneracja turbo?

Starannie przeprowadzona regeneracja turbosprężarki ma duży wpływ na jej dalszą żywotność, dlatego też nie jest to 5-minutowa procedura. W naszym serwisie przeprowadzamy regenerację turbosprężarki w ciągu jednego dnia. Możesz ją nam dostarczyć osobiście, jak i również za pośrednictwem kuriera, którego dla Ciebie zamówimy. Jak wygląda proces regeneracji turbo u nas?

W pierwszej kolejność następuje dokładna weryfikacja turbosprężarki, która pozwala na oszacowanie jej stanu. Niekiedy bywa i tak, że trafiają do nas turbosprężarki poważnie uszkodzone, gdzie na regenerację jest już zwyczajnie za późno.

Jeśli turbo kwalifikuje się do naprawy następuje jego rozkręcenie. Po dokładnym oczyszczeniu następuje ponowna weryfikacja turbosprężarki. Wymieniane są także uszkodzone części na nowe, najczęściej jest to rdzeń turbosprężarki. W przypadku nowego CHRA jest on już fabrycznie wyważony, jednak w naszym serwisie wykonujemy jego ponowne wyważanie, jak i doważanie, aby uzyskać jak najlepsze parametry oraz wyeliminować wszelkie drgania, które mogą powstać w trakcie pracy turbosprężarki i spowodować jej awarię.

Po dokładnym wyczyszczeniu turbo z nagaru oraz innym zanieczyszczeń, jak i również po wyważeniu rdzenia następuje składanie turbosprężarki w całość. Na tym etapie regeneracji liczy się wiedza, doświadczenie oraz precyzja. Nieprawidłowo złożona i zamontowana w samochodzie turbosprężarka może spowodować awarię silnika.

Po prawidłowym skręceniu turbosprężarki przychodzi czas na jej regulację. Kalibrowana jest gruszka turbiny, która steruje technologia zmiennej geometrii łopatek (VNT). Prawidłowe ustawienie sztangi turbiny, które polega na jej uważnym skracaniu i wydłużaniu. Następnie przeprowadzany jest test gruszki, kiedy pojawią się nieścisłości, należy przeprowadzić korektę sztangi do momentu uzyskania prawidłowych parametrów.


Jazda po wymianie turbosprężarki – docieranie

Po zamontowaniu turbosprężarki należy pamiętać o tym, aby ją dotrzeć. Na czym docieranie polega? Po odpaleniu turbosprężarki należy pozwolić popracować silnikowi samochodu oraz turbosprężarce na wolnych obrotach, czyli na biegu jałowym, przez około 30 minut.

Przez zamontowanie nowej turbosprężarki, ważna jest także wymiana oleju, filtrów
oraz uszczelek na nowe. Należy sprawdzić drożność, jak i ogólny stan przewodów, a także wyczyścić kolektor dolotowy (ssący) wraz z kolektorem wylotowym.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbina Golf 4 02 października 2018

Turbina Golf 4

TURBINA GOLF 4, 5, 3 – REGENERACJA, NAPRAWA | ASO MELETT – ważne uwagi.. Volkswagen...

Turbosprężarka 701729-9 19 kwietnia 2021

Turbosprężarka 701729-9

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701729-9...

Czujnik ciśnienia doładowania - jak sprawdzić 11 Grudzień 2020

Czujnik ciśnienia doładowania - jak sprawdzić

Czujnik ciśnienia doładowania – jak sprawdzić jego działanie, aby nie dopuścić...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO