Localizations image

Turbosprężarka 5359700005

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5359700005 firmy KKK (BorgWarner).

CENA od:490 zł

Turbosprężarka 5359700005
Turbosprężarka 5359700005

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 5359700005 dostępna jest również pod numerem 71784113.

Pasuje do pojazdów:

- Fiat Doblo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Moc: 69 KM

- Fiat Idea 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Panda 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Punto II 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Qubo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Lancia Musa 1.3 16v Multijet
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Lancia Ypsilon 1.3 Multijet 16V
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM


Turbina 5359700005 | Sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa
  

Turbina 5359700005 | Sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa
Turbina 5359700005 | Sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa

Jaka jest różnica pomiędzy kompresorem a turbo? Zaczniemy od wyjaśnienia różnic w zasadzie działania – turbosprężarka zasilana jest spalinami, które napędzają jej wirnik; nie jest on w żaden mechaniczny sposób połączony z silnikiem samochodu, z kolei w przypadku kompresora jego wałki napędzane są za pomocą paska klinowego, łańcucha lub przekładni zębatej, która połączona jest z wałem korbowym. Sprężarka mechaniczna obecna jest w niektórych europejskich samochodach marki Mercedes, Jaguar, Range Rover – jednak nie we wszystkich ich modelach. Natomiast jest ona powszechnie stosowana na rynku amerykańskim.


Kompresor a turbo | Wady i zalety

Wadą sprężarki mechanicznej jest to, że jest ona obciążeniem dla silnika ze względu jej napęd, kolejną wadą jest większy pobór paliwa. Jednakże w przeciwieństwie do turbosprężarki, kompresor nie wymaga aż takiego smarowania, jednak nie oznacza to, że go nie wymaga w ogóle. Po zgaszeniu silnika sprężarka mechaniczna zatrzymuje się wraz z wałem korbowym. Natomiast w przypadku turbo wirnik po zgaszeniu silnika obraca się jeszcze przez pewien czas.

Zarówno w obu przypadkach: turbo, jak i kompresora wymagana jest okresowa wymiana filtrów. Dodatkowo, jeśli chodzi o kompresor, na uwadze również trzeba mieć to, aby doglądać stanu paska napędzającego go. W przypadku zerwania się go podczas podróży dalsza jazda jest oczywiście możliwa, jednak samochód nie będzie posiadał dostatecznej mocy.

Zatem co jest lepsze: turbosprężarka czy sprężarka mechaniczna (kompresor)? Ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi, zarówno jedna, jak i druga posiada wady i zalety. Jedak ze względu na koszty naprawy, jak i łatwość napędu (napędzanie spalinami) turbosprężarka wysuwa się na prowadzenie.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 831157-3 12 maja 2021

Turbosprężarka 831157-3

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 831157-3...

Olej w wydechu - przyczyny 15 stycznia 2021

Olej w wydechu - przyczyny

Jeżeli zauważyłeś obecność cieczy smarującej, jaką jest olej w wydechu -...

Prędkość obrotowa turbosprężarki 02 października 2018

Prędkość obrotowa turbosprężarki

Zasady działania oraz prędkość obrotowa w turbosprężarkach W artykule pomożemy...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO