Localizations image

Turbosprężarka 5359700005

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5359700005 firmy KKK (BorgWarner).

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 5359700005 dostępna jest również pod numerem 71784113.

Pasuje do pojazdów:

- Fiat Doblo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Moc: 69 KM

- Fiat Idea 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Panda 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Punto II 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Qubo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Lancia Musa 1.3 16v Multijet
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Lancia Ypsilon 1.3 Multijet 16V
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

Turbina 5359700005 - sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa

Jaka jest różnica pomiędzy kompresorem a turbo? Zaczniemy od wyjaśnienia różnic w zasadzie działania – turbosprężarka zasilana jest spalinami, które napędzają jej wirnik; nie jest on w żaden mechaniczny sposób połączony z silnikiem samochodu, z kolei w przypadku kompresora jego wałki napędzane są za pomocą paska klinowego, łańcucha lub przekładni zębatej, która połączona jest z wałem korbowym. Sprężarka mechaniczna obecna jest w niektórych europejskich samochodach marki Mercedes, Jaguar, Range Rover – jednak nie we wszystkich ich modelach. Natomiast jest ona powszechnie stosowana na rynku amerykańskim.

Kompresor a turbo - wady i zalety

Wadą sprężarki mechanicznej jest to, że jest ona obciążeniem dla silnika ze względu jej napęd, kolejną wadą jest większy pobór paliwa. Jednakże w przeciwieństwie do turbosprężarki, kompresor nie wymaga aż takiego smarowania, jednak nie oznacza to, że go nie wymaga w ogóle. Po zgaszeniu silnika sprężarka mechaniczna zatrzymuje się wraz z wałem korbowym. Natomiast w przypadku turbo wirnik po zgaszeniu silnika obraca się jeszcze przez pewien czas.

Zarówno w obu przypadkach: turbo, jak i kompresora wymagana jest okresowa wymiana filtrów. Dodatkowo, jeśli chodzi o kompresor, na uwadze również trzeba mieć to, aby doglądać stanu paska napędzającego go. W przypadku zerwania się go podczas podróży dalsza jazda jest oczywiście możliwa, jednak samochód nie będzie posiadał dostatecznej mocy.

Zatem co jest lepsze: turbosprężarka czy sprężarka mechaniczna (kompresor)? Ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi, zarówno jedna, jak i druga posiada wady i zalety. Jedak ze względu na koszty naprawy, jak i łatwość napędu (napędzanie spalinami) turbosprężarka wysuwa się na prowadzenie.

Komentarze

Darek 2023-01-19 13:43:28

Turbosprężarka 5359700005 jest specjalnie zaprojektowana dla silnika 1.3 JTD w samochodzie Fiat Doblo. Turbosprężarka to rodzaj sprężarki, która wykorzystuje energię spalin do zwiększenia ilości powietrza dostarczanego do silnika, co pozwala na uzyskanie większej mocy i momentu obrotowego. Sprężarka mechaniczna natomiast jest napędzana przez silnik samochodu, co oznacza że zużywa część mocy silnika do dostarczania powietrza do silnika.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO