Localizations image

Turbosprężarka 5359700005

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5359700005 firmy KKK (BorgWarner).

CENA od:490 zł

Turbosprężarka 5359700005
Turbosprężarka 5359700005

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 5359700005 dostępna jest również pod numerem 71784113.

Pasuje do pojazdów:

- Fiat Doblo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Moc: 69 KM

- Fiat Idea 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Panda 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Punto II 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Fiat Qubo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Lancia Musa 1.3 16v Multijet
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM

- Lancia Ypsilon 1.3 Multijet 16V
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM


Turbina 5359700005 - sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa
  

Turbina 5359700005   Sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa
Turbina 5359700005 Sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa

Jaka jest różnica pomiędzy kompresorem a turbo? Zaczniemy od wyjaśnienia różnic w zasadzie działania – turbosprężarka zasilana jest spalinami, które napędzają jej wirnik; nie jest on w żaden mechaniczny sposób połączony z silnikiem samochodu, z kolei w przypadku kompresora jego wałki napędzane są za pomocą paska klinowego, łańcucha lub przekładni zębatej, która połączona jest z wałem korbowym. Sprężarka mechaniczna obecna jest w niektórych europejskich samochodach marki Mercedes, Jaguar, Range Rover – jednak nie we wszystkich ich modelach. Natomiast jest ona powszechnie stosowana na rynku amerykańskim.


Kompresor a turbo - wady i zalety

Wadą sprężarki mechanicznej jest to, że jest ona obciążeniem dla silnika ze względu jej napęd, kolejną wadą jest większy pobór paliwa. Jednakże w przeciwieństwie do turbosprężarki, kompresor nie wymaga aż takiego smarowania, jednak nie oznacza to, że go nie wymaga w ogóle. Po zgaszeniu silnika sprężarka mechaniczna zatrzymuje się wraz z wałem korbowym. Natomiast w przypadku turbo wirnik po zgaszeniu silnika obraca się jeszcze przez pewien czas.

Zarówno w obu przypadkach: turbo, jak i kompresora wymagana jest okresowa wymiana filtrów. Dodatkowo, jeśli chodzi o kompresor, na uwadze również trzeba mieć to, aby doglądać stanu paska napędzającego go. W przypadku zerwania się go podczas podróży dalsza jazda jest oczywiście możliwa, jednak samochód nie będzie posiadał dostatecznej mocy.

Zatem co jest lepsze: turbosprężarka czy sprężarka mechaniczna (kompresor)? Ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi, zarówno jedna, jak i druga posiada wady i zalety. Jedak ze względu na koszty naprawy, jak i łatwość napędu (napędzanie spalinami) turbosprężarka wysuwa się na prowadzenie.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Czyszczenie turbosprężarki 17 Grudzień 2020

Czyszczenie turbosprężarki

Czyszczenie turbosprężarki jest procesem, który podlega regeneracji turbiny w...

Zapchany spływ oleju z turbo 1.6 HDI 08 listopada 2021

Zapchany spływ oleju z turbo 1.6 HDI

Dolegliwością pojazdów z silnikiem 1.6 HDI jest często występująca niedrożność...

Jak jeździć po regeneracji turbiny? 26 listopada 2021

Jak jeździć po regeneracji turbiny?

Jak jeździć po regeneracji turbiny?Aby nie doprowadzić do szybkiej usterki układu...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO