Turbosprężarka 5359700005
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5359700005 firmy KKK (BorgWarner).

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 5359700005 dostępna jest również pod numerem 71784113.
Pasuje do pojazdów:
- Fiat Doblo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Moc: 69 KM
- Fiat Idea 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM
- Fiat Panda 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM
- Fiat Punto II 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM
- Fiat Qubo 1.3 JTD
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM
- Lancia Musa 1.3 16v Multijet
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM
- Lancia Ypsilon 1.3 Multijet 16V
Silnik: 16v Multijet
Pojemnosc: 1248 ccm
Moc: 69 KM
Turbina 5359700005 - sprężarka mechaniczna vs turbosprężarka standardowa
Jaka jest różnica pomiędzy kompresorem a turbo? Zaczniemy od wyjaśnienia różnic w zasadzie działania – turbosprężarka zasilana jest spalinami, które napędzają jej wirnik; nie jest on w żaden mechaniczny sposób połączony z silnikiem samochodu, z kolei w przypadku kompresora jego wałki napędzane są za pomocą paska klinowego, łańcucha lub przekładni zębatej, która połączona jest z wałem korbowym. Sprężarka mechaniczna obecna jest w niektórych europejskich samochodach marki Mercedes, Jaguar, Range Rover – jednak nie we wszystkich ich modelach. Natomiast jest ona powszechnie stosowana na rynku amerykańskim.

Kompresor a turbo - wady i zalety
Wadą sprężarki mechanicznej jest to, że jest ona obciążeniem dla silnika ze względu jej napęd, kolejną wadą jest większy pobór paliwa. Jednakże w przeciwieństwie do turbosprężarki, kompresor nie wymaga aż takiego smarowania, jednak nie oznacza to, że go nie wymaga w ogóle. Po zgaszeniu silnika sprężarka mechaniczna zatrzymuje się wraz z wałem korbowym. Natomiast w przypadku turbo wirnik po zgaszeniu silnika obraca się jeszcze przez pewien czas.
Zarówno w obu przypadkach: turbo, jak i kompresora wymagana jest okresowa wymiana filtrów. Dodatkowo, jeśli chodzi o kompresor, na uwadze również trzeba mieć to, aby doglądać stanu paska napędzającego go. W przypadku zerwania się go podczas podróży dalsza jazda jest oczywiście możliwa, jednak samochód nie będzie posiadał dostatecznej mocy.
Zatem co jest lepsze: turbosprężarka czy sprężarka mechaniczna (kompresor)? Ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi, zarówno jedna, jak i druga posiada wady i zalety. Jedak ze względu na koszty naprawy, jak i łatwość napędu (napędzanie spalinami) turbosprężarka wysuwa się na prowadzenie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 5359700005 jest specjalnie zaprojektowana dla silnika 1.3 JTD w samochodzie Fiat Doblo. Turbosprężarka to rodzaj sprężarki, która wykorzystuje energię spalin do zwiększenia ilości powietrza dostarczanego do silnika, co pozwala na uzyskanie większej mocy i momentu obrotowego. Sprężarka mechaniczna natomiast jest napędzana przez silnik samochodu, co oznacza że zużywa część mocy silnika do dostarczania powietrza do silnika.