Turbosprężarka 53269995200
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 5435-970-0012 dostępna jest również pod numerem 1441100QAR.
Pasuje do pojazdów:
Dacia Logan 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 86 KM
Renault Clio III 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 86 KM
Renault Megane II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 86 KM
Renault Modus 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 86 KM
Renault Scenic II 1.5 dCi
Silnik: K9K
Moc: 86 KM
Turbina 53269995200 - uszkodzona turbosprężarka
Turbosprężarka ze względu na swoje niesprzyjające warunki pracy narażona jest na różnego rodzaje awarie. Najczęstsze usterki turbiny powodowane są przez niedostateczne smarowanie, które doprowadzić może do: wyeksploatowania nie tylko wirnika turbiny, ale również i łożyska oporowego, jak i łożysk ślizgowych. Brak smarowania może spowodować również przegrzanie turbosprężarki, czego charakterystycznym znakiem rozpoznawczym są przebarwienia na wałku wirnika.
Również uszkodzony element turbosprężarki takim, jak gruszka turbiny zakłóca prawidłową pracę układu turbodoładowania. Typowym objawem wskazującym na to, że jest uszkodzona gruszka turbiny, jest nieprawidłowe ładowanie turbo.
W jaki sposób można uniknąć awarii turbosprężarki?
Jednym ze sposobów jest poprawna eksploatacja samochodu wyposażonego w turbo – regularna kontrola turbosprężarki, które polega również na systematycznym nadzorowaniu poziomu oleju oraz stanu filtrów. Mało kto zdaje sobie również sprawę z tego, że niesprawny filtr cząstek stałych też może wyrządzić poważne awarie turbo. Częstym błędem popełnianym przez kierowców jest jazda z uszkodzoną turbosprężarką, która może również doprowadzić do uszkodzenia jednostki napędowej.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka w twoim samochodzie Dacia Logan 1.5 dCi jest uszkodzona, może to prowadzić do różnych problemów z pracą silnika, takich jak brak mocy, niestabilna praca silnika, brak reakcji na pedał gazu, dymienie itp. Uszkodzenie turbosprężarki może być spowodowane przez różne czynniki, takie jak zużyte łożyska, niedostateczne smarowanie, zanieczyszczenia w układzie chłodzenia oleju, brak odpowiedniego serwisowania itp. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie turbosprężarki, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi przyczynę problemu. Może to wymagać wymiany lub naprawy turbosprężarki, a także innych elementów układu. Warto pamiętać, że uszkodzenie turbosprężarki może mieć powiązanie z innymi usterkami w układzie, dlatego ważne jest, aby przeprowadzić szczegółową diagnostykę.