Turbosprężarka 53049700029
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53049700029 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 53049700029 dostępna jest również pod numerem: 077145704K.
Pasuje do pojazdów z silnikiem BCY Biturbo:
- Audi RS6 (C5) Rechts 450 KM,
- Audi RS6 plus (C5) Rechts 480 KM.
Turbina 53049700029 | Zalecenia poregeneracyjne

Regeneracja turbosprężarki nie kończy się na jej dokładnym wyczyszczeniu, wymianie uszkodzonych elementów oraz późniejszej jej regulacji. Przed umieszczeniem turbosprężarki w samochodzie należy wyczyścić dokładnie układ dolotowy, intercooler oraz kolektor wydechowy. Ważne jest również skontrolowanie drożności przewodów oraz ich ewentualna wymiana na nowe.
Dopełnieniem tego procesu jest również wymiana oleju po regeneracji turbiny na świeży, zalecany przez producenta. Odpowiednie smarowanie turbiny pozwoli między innymi uchronić kierowcę przed zdarzeniem, jakim jest zatarty silnik po wymianie turbiny, dlatego też ważna jest należyta ilość oleju podczas jego wymiany na nowy.
Nie można zaniechać także wymiany filtrów, które również powinny być wysokiej jakości. Należy pamiętać o wymianie uszczelek na nowe o odpowiedniej średnicy. Zdecydowanie odradzamy stosowanie past oraz silikonów uszczelniających, które mogą spowodować zator, a także mogą uszkodzić silnik. Montując z powrotem turbosprężarkę w samochodzie, należy zwrócić uwagę na to, czy została ona prawidłowo zainstalowana oraz czy przewody są dokładnie przymocowane.
Jeśli turbo zostało już umieszczone pod maską, następnym krokiem jest pierwsze odpalenie po wymianie turbiny, zwane docieraniem. Docieranie turbiny po regeneracji pozytywnie wpływa na żywotność turbosprężarki, polega ona na tym, że przez około 30 minut samochód musi popracować na biegu jałowym. Kategorycznie zabrania się uzyskiwania wysokich obrotów tuż po świeżo wymienionym turbo.
Jazda po wymianie turbiny – o tym warto pamiętać
Duży wpływ na bezawaryjne działanie turbo ma również jego późniejsze eksploatowanie. Zebraliśmy kilka najważniejszych zasad, o których należy pamiętać:
- regularnym kontrolowaniu stanu oleju (przynajmniej raz w miesiącu),
- okresowej wymianie filtrów,
- chłodzenie turbiny po intensywnej jeździe,
- wystrzegać się jazdy na wysokich obrotach bezpośrednio po dopaleniu silnika, tzw. zimny start,
- szybkiej reakcji na zgłaszane błędy przez sterownik ECU.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 53049700029 jest zalecana do użytku w samochodzie Audi RS6 (C5). Aby zapewnić prawidłową pracę turbosprężarki, należy przestrzegać następujących zaleceń poregeneracyjnych:
Regularnie sprawdzaj poziom oleju silnikowego i uzupełniaj go, jeśli jest to konieczne.
Pamiętaj o regularnym wymienianiu filtrów powietrza i oleju.
Unikaj przeciążania silnika i nadmiernego obciążania turbosprężarki.
W przypadku jakichkolwiek problemów z turbosprężarką, natychmiast skontaktuj się z mechanikiem.
Pamiętaj, aby przestrzegać zaleceń producenta dotyczących interwałów serwisowych i konserwacji.
W przypadku dłuższego postoju auta, zalecane jest wyłączenie silnika przed wyłączeniem zapłonu, tak aby turbosprężarka mogła się wychłodzić.
Pamiętaj aby używać odpowiedniego oleju silnikowego zalecanego przez producenta.
Unikaj także jazdy z niskim poziomem paliwa, ponieważ może to prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.
W przypadku użytkowania pojazdu w trudnych warunkach terenowych, zalecane jest częstsze sprawdzanie i konserwacja turbosprężarki.
Przestrzegaj prędkości i obrotów silnika zalecanych przez producenta.