
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż zregenerowanej w 100% sprawnej turbosprężarki 53039700089 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
» komplet uszczelek montażowych,
» koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
» protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
» 24-miesięczną gwarancję,
» przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 53039700089 dostępna jest również pod numerami:
» 504071262.
Pasuje do pojazdów:
» Iveco Daily III 2.3 TD 110KM
Silnik: 2.3-F1A Euro 3
Turbina 53039700089 | ELEKTROZAWÓR N75

Zawór ciśnienia doładowania turbiny N75 odpowiedzialny jest za kontrolowanie ilości doładowania, jaką powinna wytworzyć turbosprężarka. Praca samochodu w trybie awaryjnym, błędy zapisane w pamięci komputera, zjawisko turbodziury – to najczęstsze objawy uszkodzonego zaworu N75.
Jeśli zauważyłeś występowanie tych objawów, możesz samodzielnie sprawdzić, czy zawór N75 jest sprawny, jak to zrobić? Potrzebny będzie do tego manometr, który podłącza się do siłownika turbiny – gruszki, nieregularna zmiana ciśnienia wskazywać bezie na uszkodzony elektrozawór. Możne też podmienić potencjalnie uszkodzony zawór N75 na sprawny, jeśli zauważymy różnicę w działaniu oznaczać to będzie, że nastąpiła awaria N75. Jeśli posiadasz komputer diagnostyczny, może również z jego pomocą przeprowadzić test elektrozaworu N75, skasować błędy, a także przeprowadzić diagnostykę pozostałych elementów wchodzących w skład układu turbodoładowania.
Pomimo tego, że cena elektrozaworu nie jest kosmiczna, wielu właścicieli pojazdów decyduje się na jego samodzielne oczyszczanie. Czyszczenie zaworu N75 należy rozpocząć od wymontowania elektrozaworu z samochodu. Następnie delikatnie należy zsunąć metalowy pierścień, który łączy dwa elementy zaworu ze sobą – przyda się on przy skręcaniu N75. W środku znajdują się: tłoczek i membrana. Delikatnie należy wyczyścić wnętrze zaworu, tak samo, jak i membranę oraz tłoczek, po dokładnym osuszeniu należy przystąpić do składania zaworu oraz montażu z powrotem w samochodzie.
Awaria N75 - przeładowane turbo
Przeładowanie turbiny to nic innego, jak zbyt duże ciśnienie doładowania turbosprężarki. Występowanie przeładowania turbiny po regeneracji świadczyć może o źle przeprowadzonej regulacji turbosprężarki. Jeśli natomiast przeładowanie nastąpiło, pomimo tego, że turbo nie było oddawane do regeneracji, oznaczać to może:
a) uszkodzony zawór N75
b) zapieczone łopatki turbiny.
W takim przypadku zalecamy wizytę w naszym serwisie, gdzie zostanie wyeliminowany problem związany z przeładowaniem turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze