Turbosprężarka 53039700019
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5303-970-0019 firmy KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 5303-970-0019 dostępna jest również pod numerem 6680960399.
Pasuje do pojazdów:
- Mercedes-PKW A-Klasse 160 CDI (W168)
Silnik: OM 668
Moc: 60 KM
- Mercedes-PKW A-Klasse 170 CDI (W168)
Silnik: OM 668
Moc: 90 KM
- Mercedes-PKW Vaneo 1.7 CDI
Silnik: OM668DE17LA
Moc: 75 KM
- Mercedes-PKW Vaneo 1.7 CDI
Silnik: OM 668
Moc: 91 KM
Turbina 53039700019 - komplikacje po regeneracji
Niedokładnie przeprowadzona regeneracja turbosprężarki ma ogromny wpływ na jej dalszą pracę, jak i żywotność. Gruntowanie przeprowadzona regeneracja to nie tylko wyczyszczona turbosprężarka, wymienione uszkodzone jej komponenty, ale również późniejsza regulacja turbo.
Przeładowanie turbosprężarki, jak i turbodziura są jednymi z najczęściej spotykanymi zjawiskami, które świadczyć mogą o niewłaściwie wykonanej regulacji VNT, a nawet braku jej przeprowadzenia. Samodzielna regulacja jest mozolna i wymaga specjalistycznych narzędzi, jak i wiedzy. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie jej specjalistom. Kompleksowo przeprowadzona regeneracja wpływa na dłuższą żywotność turbosprężarki oraz nie różni się praktycznie niczym od tej fabrycznie nowej, poza ceną.
Koszt i cena regeneracji turbiny
Jeżeli chodzi o cenę regeneracji turbosprężarki, to jest ona z pewnością korzystniejsza niż kwota, jaką należy zapłacić za fabrycznie nową turbosprężarki. W naszym serwisie czas trwania regeneracji turbosprężarki wynosi jeden dzień roboczy.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 53039700019 jest specjalnie zaprojektowana dla silnika 160 CDI w Mercedesie A-klasy (W168). Regeneracja turbosprężarki polega na naprawie lub wymianie uszkodzonych części, takich jak koło kompresji lub łożysko wirnika, co pozwala na przywrócenie jej do pełnej sprawności. Niestety, nawet po profesjonalnej regeneracji, mogą wystąpić pewne komplikacje. Jedną z najczęstszych przyczyn komplikacji jest nieprawidłowe zamontowanie turbosprężarki po regeneracji. Jeśli turbosprężarka zostanie zamontowana nieprawidłowo, może to prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych części układu napędowego. Inną przyczyną może być brak odpowiedniego serwisowania po regeneracji. Turbosprężarka wymaga regularnej konserwacji, takiej jak wymiana oleju i filtrów, aby zapewnić jej prawidłowe działanie. Jeśli te czynności zostaną zaniedbane, może to prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Kolejną przyczyną komplikacji po regeneracji mogą być uszkodzone inne elementy układu dolotowego powietrza, takie jak filtr powietrza lub intercooler. Jeśli te elementy są uszkodzone, mogą one utrudniać przepływ powietrza przez turbosprężarkę, co może prowadzić do przegrzania i uszkodzenia. Podsumowując, regeneracja turbosprężarki 53039700019 w Mercedesie A-klasy (W168) może prowadzić do komplikacji, takich jak nieprawidłowe zamontowanie, brak odpowiedniego serwisowania lub uszkodzenie innych elementów układu dolotowego powietrza.