blog

Turbosprężarka 53039700009

22 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Serwis Turbo

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53039700009 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Numer:
124151,172-02715,17202715,172-06601,17206601,53039700009,53039880009,706977-1,7069771,706977-3,7069773,T911249,VVP1, 5303-970-0009, 5303-988-0009, 53039700009, 53039880009,

OE:
0375C8,0375E1,0375E2,0375E3,0375H8,9622526980,9625526980,9633382180,9633382380,9645247080,9645247280

Turbosprężarka 5303 970 0009zastosowanie:
2.0 HDI 90 KM
Silnik: DW10TD (RHY)
Samochód:
* Citroen: Berlingo, Xsara, Xantia, Picasso, C5 I,
* Peugeot: 206, 307, 406, Partner,

Turbina 53039700009 | Wpływ oleju na turbosprężarkę

 Cykliczna kontrola poziomu oleju, tak samo jak i jego wymiana jest bardzo ważna dla układu turbodoładowania. Turbosprężarka ze względu na swoją pracę w bardzo ciężkich i wymagających warunkach zasługuje na odpowiednie smarowanie, a takie może zapewnić tylko wysokiej jakości, zalecany przez producenta olej.

Zarówno niski poziom oleju, jak i jego (rozrzedzona) konsystencja nie zapewni dostatecznego smarowania, co wpływać będzie na ścieranie się elementów turbosprężarki takich, jak na przykład wirnik lub koło kompresji, następnie powstałe opiłki przedostają się przewodami do pozostałych elementów powodując ich awarię. Należy pamiętać również o wymianie filtrów – ich jakość również ma znaczenie.

Wpływ na turbosprężarkę ma zarówno styl jazdy, nie do pomyślenia jest jazda na wysokich obrotach przy nieodpowiednio rozgrzanym silniku. W takiej sytuacji olej nie miał ani czasu, ani szansy na zapewnienie należytego smarowania. Taki styl jazdy zaobserwować można nie tylko u początkujących kierowców, ale również i tych doświadczonych, doprowadzić to może do awarii silnika – naprawa jest bardzo kosztowna. Warto zatem odczekać chwilę i pozwolić substancji smarnej na dotarcie do wszystkich elementów.

Dlaczego wymiana oleju jest tak ważna?

Wymianę oleju przeprowadza się co 10 000 km - 15 000 km w zależności od eksploatacji samochodu. Równie ważna jest wymiana oleju na świeży po przeprowadzanej regeneracji turbosprężarki. Dlaczego? Ze względu na zanieczyszczenia, jazda z brudnym olejem powodować może zatykanie się przewodów co znacznie utrudnia, dopływ jak i spływ oleju z turbo.

Pamiętać również należy o wspomnianej kontroli poziomu oleju – raz w roku podczas badania technicznego to zdecydowanie zbyt rzadko.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Bogdan
2023-01-20 10:44:51
Olej jest niezbędny dla prawidłowego działania turbosprężarki, jednak nadmiar oleju lub jego brak mogą prowadzić do poważnych problemów z turbosprężarką w samochodzie Citroen Berlingo 2.0 HDi z numerem części 53039700009. Niedobór oleju w układzie smarowania może prowadzić do przegrzania i uszkodzenia turbosprężarki. Natomiast nadmiar oleju może zatkać kanały i przewody w turbosprężarce, co może prowadzić do nieprawidłowego działania lub awarii. Aby uniknąć problemów związanych z olejem, ważne jest, aby regularnie sprawdzać poziom oleju w silniku i uzupełniać go, jeśli jest to konieczne.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi