
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53039700009 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Numer:
124151,172-02715,17202715,172-06601,17206601,53039700009,53039880009,706977-1,7069771,706977-3,7069773,T911249,VVP1, 5303-970-0009, 5303-988-0009, 53039700009, 53039880009,
OE:
0375C8,0375E1,0375E2,0375E3,0375H8,9622526980,9625526980,9633382180,9633382380,9645247080,9645247280
Turbosprężarka 5303 970 0009 – zastosowanie:
2.0 HDI 90 KM
Silnik: DW10TD (RHY)
Samochód:
* Citroen: Berlingo, Xsara, Xantia, Picasso, C5 I,
* Peugeot: 206, 307, 406, Partner,
Turbina 53039700009 | Wpływ oleju na turbosprężarkę

Cykliczna kontrola poziomu oleju, tak samo jak i jego wymiana jest bardzo ważna dla układu turbodoładowania. Turbosprężarka ze względu na swoją pracę w bardzo ciężkich i wymagających warunkach zasługuje na odpowiednie smarowanie, a takie może zapewnić tylko wysokiej jakości, zalecany przez producenta olej.
Zarówno niski poziom oleju, jak i jego (rozrzedzona) konsystencja nie zapewni dostatecznego smarowania, co wpływać będzie na ścieranie się elementów turbosprężarki takich, jak na przykład wirnik lub koło kompresji, następnie powstałe opiłki przedostają się przewodami do pozostałych elementów powodując ich awarię. Należy pamiętać również o wymianie filtrów – ich jakość również ma znaczenie.
Wpływ na turbosprężarkę ma zarówno styl jazdy, nie do pomyślenia jest jazda na wysokich obrotach przy nieodpowiednio rozgrzanym silniku. W takiej sytuacji olej nie miał ani czasu, ani szansy na zapewnienie należytego smarowania. Taki styl jazdy zaobserwować można nie tylko u początkujących kierowców, ale również i tych doświadczonych, doprowadzić to może do awarii silnika – naprawa jest bardzo kosztowna. Warto zatem odczekać chwilę i pozwolić substancji smarnej na dotarcie do wszystkich elementów.
Dlaczego wymiana oleju jest tak ważna?
Wymianę oleju przeprowadza się co 10 000 km - 15 000 km w zależności od eksploatacji samochodu. Równie ważna jest wymiana oleju na świeży po przeprowadzanej regeneracji turbosprężarki. Dlaczego? Ze względu na zanieczyszczenia, jazda z brudnym olejem powodować może zatykanie się przewodów co znacznie utrudnia, dopływ jak i spływ oleju z turbo.
Pamiętać również należy o wspomnianej kontroli poziomu oleju – raz w roku podczas badania technicznego to zdecydowanie zbyt rzadko.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze