Turbosprężarka 53039700005
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53039700005 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 53039700005 dostępna jest również pod numerem 058145703L.
Pasuje do pojazdów:
Audi A4 1,8T (B5)
Silnik: AEB
Moc: 150 KM
Audi A4 1,8T (B5)
Silnik: AJL
Moc: 180 KM
Audi A6 1,8T (C5)
Silnik: AEB
Moc: 150 KM
Audi A6 1,8T (C5)
Silnik: AJL
Moc: 180 KM
Volkswagen Passat B5 1,8T
Silnik: AEB
Moc: 150 KM
Turbina 53039700005 | Olej w wydechu

Zauważyłeś, że w Twoim wydechu znajduje się olej i zastanawiasz się, co może być tego powodem? Najczęstszymi przyczynami tego, dlaczego turbina puszcza olej do wydechu są:
- zbyt wysoki poziom oleju,
- zablokowana odma,
- nieszczelne, wyeksploatowane uszczelki,
- nieprawidłowe uszczelnienie; zastosowanie past lub silikonów.
Zanim jednak podejmiesz się naprawy problemu związanego z olejem w wydechu, upewnij się, że ciecz w rurze wydechowej to na pewno olej. Okazać się może, że to po prostu woda z nagarem.
Olej w wydechu. Podpowiadamy, jak się pozbyć
Jednym ze sposobów jest zastosowanie preparatu czyszczącego np. 4nano Echaust Cleaner lub Aitodol Metal Polish. Druga metoda to zdemontowanie układu wydechowego i poddanie do czyszczeniu w maszynie np. w naszym serwisie.
Również przy montowaniu turbosprężarki po regeneracji ważne jest dokładne wyczyszczenie elementów, w których zalega stary zanieczyszczony olej, łącznie z układem wydechowy
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 53039700005 jest przeznaczona do silnika Audi A4 1,8T (B5). W przypadku wystąpienia oleju w wydechu, oznacza to, że uszczelki lub inne elementy turbosprężarki nie działają prawidłowo i dochodzi do przedostawania się oleju do wydechu. Może to prowadzić do zwiększenia emisji spalin, zmniejszenia mocy silnika oraz awarii turbosprężarki. Warto szybko skontaktować się z mechanikiem, który dokona diagnozy i naprawy, aby uniknąć dalszych uszkodzeń. Olej w wydechu jest częstym objawem problemów z turbosprężarką, który wynika z nieszczelności lub uszkodzenia uszczelek, które służą do oddzielenia oleju od powietrza. Olej, który dostaje się do wydechu, może prowadzić do zwiększenia emisji spalin, co jest szkodliwe dla środowiska, a także zmniejszenia mocy silnika. Dlatego ważne jest, aby szybko zdiagnozować i usunąć przyczynę, aby uniknąć dalszych uszkodzeń i zapewnić prawidłowe działanie turbosprężarki.