Turbosprężarka 53039700003
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53039700003 firmy KKK (BorgWarner).
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 53039700003 dostępna jest również pod numerami:
► 028145701R,
► 028145701RV.
Pasuje do pojazdów:
► Audi 80 1.9 TD (B4)
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Seat Cordoba 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Seat Ibiza II 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Seat Toledo I 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Golf III 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Jetta III 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Passat B4 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Vento 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Turbina 53039700003 Uszkodzony zawór turbiny - objawy
Objawem świadczącym o niesprawnej gruszce turbiny jest przede wszystkim spadek mocy samochodu. Gruszka turbiny reguluje ciśnienie doładowania, tak więc najczęstsza usterka, jaką jest dziurawa gruszka turbiny, będzie powodowała spadek osiągów pojazdu, co więcej może również spowodować brak płynnego ruchu sztangi turbiny. Cięgno gruszki steruje łopatkami VNT – otwiera je lub zamyka w zależności od potrzeby, ich nieprawidłowy kąt otwarcia doprowadzić może do pojawienia się turbodziury lub przeładowania turbo – co z kolei doprowadzić może do przegrzania się turbosprężarki.
Również, jeśli po regeneracji turbosprężarki została źle ustawiona gruszka turbiny, objawy będą porównywalne do tych związanych z jej uszkodzeniem.
Na czym polega regulacja gruszki turbiny?
Regulacja gruszki polega na poprawnym ustawieniu śrub. Zbytnie wydłużeni sztangi doprowadzi do tego, że turbo będzie reagowało z chwilowym opóźnieniem na pedał gazu (turbodziura), natomiast za bardzo skrócone cięgno wpłynie na szybsze ciśnienie doładowania. Zbyt wysokie ciśnienie może skutkować przeładowywaniem turbosprężarki.
Dodaj komentarz
