Turbosprężarka 53039700003
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53039700003 firmy KKK (BorgWarner).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 53039700003 dostępna jest również pod numerami:
► 028145701R,
► 028145701RV.
Pasuje do pojazdów:
► Audi 80 1.9 TD (B4)
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Seat Cordoba 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Seat Ibiza II 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Seat Toledo I 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Golf III 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Jetta III 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Passat B4 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
► Volkswagen Vento 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Turbina 53039700003 | Uszkodzony zawór turbiny - objawy
Objawem świadczącym o niesprawnej gruszce turbiny jest przede wszystkim spadek mocy samochodu. Gruszka turbiny reguluje ciśnienie doładowania, tak więc najczęstsza usterka, jaką jest dziurawa gruszka turbiny, będzie powodowała spadek osiągów pojazdu, co więcej może również spowodować brak płynnego ruchu sztangi turbiny. Cięgno gruszki steruje łopatkami VNT – otwiera je lub zamyka w zależności od potrzeby, ich nieprawidłowy kąt otwarcia doprowadzić może do pojawienia się turbodziury lub przeładowania turbo – co z kolei doprowadzić może do przegrzania się turbosprężarki.
Również, jeśli po regeneracji turbosprężarki została źle ustawiona gruszka turbiny, objawy będą porównywalne do tych związanych z jej uszkodzeniem.
Na czym polega regulacja gruszki turbiny?
Regulacja gruszki polega na poprawnym ustawieniu śrub. Zbytnie wydłużeni sztangi doprowadzi do tego, że turbo będzie reagowało z chwilowym opóźnieniem na pedał gazu (turbodziura), natomiast za bardzo skrócone cięgno wpłynie na szybsze ciśnienie doładowania. Zbyt wysokie ciśnienie może skutkować przeładowywaniem turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Uszkodzenie zaworu turbiny w turbosprężarce 53039700003 w samochodzie Audi 80 1.9 TD (B4) może objawiać się w następujący sposób: spadek mocy silnika i trudności w przyspieszaniu
Dymienie na niebiesko lub biało podczas pracy silnika, trudności w rozruchu silnika, brak ciśnienia doładowania, błąd komputera pokładowego dotyczący układu dolotowego powietrza. Awaria zaworu turbiny może być spowodowana przez zużycie, brak oleju w układzie smarowania, niedrożność układu dolotowego lub uszkodzenie mechaniczne. W przypadku wystąpienia któregokolwiek z objawów awarii należy jak najszybciej skontaktować się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować usterkę i ewentualnie wymienić uszkodzony zawór turbiny. Ignorowanie problemów związanych z turbosprężarką może prowadzić do poważniejszych awarii silnika i większych kosztów naprawy.