Turbosprężarka 5303-970-0141
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5303-970-0141 firmy KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 5303-970-0141 dostępna jest również pod numerem 06H145701L.
Pasuje do pojazdów:
Audi A4 1.8 TFSI 120 KM i 160 KM
Audi A4 Avant 1.8 TFSI 120 KM i 160 KM
Audi A4 Avant Quattro 1.8 TFSI 160 KM
Audi A4 Quattro 1.8 TFSI 160 KM
Audi A5 1.8 TFSI 160 KM i 170 KM
Audi A5 Kabriolet 1.8 TFSI 160 KM
Audi A5 Sportback 1.8 TFSI 160 KM
Seat Exeo 1.8 TSI 120 KM i 160 KM
Seat Exeo ST t 1.8 TSI 120 KM i 160 KM

Turbina 5303-970-0141 - wymiana oleju po regeneracji turbo
Wiesz, jakie czynności należy przeprowadzić, zanim dokonasz montażu zregenerowanej turbosprężarki w swoim samochodzie? Najważniejszą z nich jest wymiana oleju na nowy posiadający wysokie właściwości smarne, jak i zalewanie turbiny olejem. Zbyt duża ilość spowoduje wyciek oleju z turbo, natomiast zbyt mała nie zapewni odpowiedniego smarowania. Jednak zanim do tego dojdzie, należy pamiętać o wyczyszczeniu układu dolotowego, układu wylotowego, a także układu turbodoładowania. Nie należy zapominać o wymianie uszczelek. Zdecydowanie odradzamy stosowanie różnego rodzaju silikonów oraz past uszczelniających, które mogą spowodować zator przewodów, a w najgorszym przypadku przedostać się do silnika i spowodować tam szkody.

Wyjaśniamy, jak powinna wyglądać jazda po wymianie turbiny
Docieranie turbiny po regeneracji wpływa na dalszą żywotność turbo pod warunkiem, że zostało ono przeprowadzone w należyty sposób. Po zamontowaniu turbo pierwszą czynnością po uruchomieniu silnika nie jest jazda na wysokich lub niskich obrotach, jak co niektórzy uważają. Turbosprężarka to nie podkaszarka. Docieranie turbo należy przeprowadzić w następujący sposób - po uruchomieniu silnika przez około 30 minut należy pozwolić popracować samochodowi.
Jednakże samo przeprowadzenie docierania turbosprężarki nie zapewni jej nieśmiertelności, dlatego też ważne jest zadbanie o jej dalszą eksploatację, która z pewnością uchroni Cię przed jej szybką awarią.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Po regeneracji turbosprężarki, ważne jest aby wymienić olej silnikowy. Jest to konieczne, aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia, które mogły powstać podczas procesu regeneracji. Wymiana oleju po regeneracji turbosprężarki jest kluczowa dla prawidłowego działania silnika, a także dla długiej i bezproblemowej eksploatacji pojazdu. Dodatkowo, zaleca się także wymianę filtra oleju. W celu uzyskania dokładnych instrukcji dotyczących wymiany oleju po regeneracji turbosprężarki, zaleca się zasięgnięcie opinii specjalisty lub zapoznanie się z instrukcją obsługi pojazdu. Zalecamy skonsultowanie się z mechanikiem specjalizującym się w samochodach marki Audi, ponieważ jest to kluczowe aby zapewnić prawidłową i bezpieczną eksploatację pojazdu.