W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49490-93501 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4949093501 dostępna jest również pod numerem 4724686.
Turbina 4949093501 | Przeładowanie turbiny
Zbyt duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce prowadzi do jej przeładowania, świadczyć o tym może między innymi przechodzenie pojazdu w tryb awaryjny podczas przyspieszania.
Najczystszymi przyczynami przeładowania turbiny są:
- błędnie wyregulowane łopatki VNT w fazie produkcyjnej,
- nieprawidłowa kalibracja łopatek zmiennej geometrii lub jej brak podczas przeprowadzanej regeneracji,
- awaria elektrozaworu N75,
- zapieczone kierownice VNT.
Występujące przeładowanie turbiny po regeneracji oznaczać może, że nie została przeprowadzona regulacja turbosprężarki. Jak naprawić przeładowanie turbiny po regeneracji samodzielnie? Przede wszystkim dokładną regulację przeprowadzić można wyłącznie na wymontowanym turbo z samochodu. Cała regulacja polega na odkręcaniu i dokręcaniu śrub gruszki turbiny, nawet najmniejszy obrót ma znaczenie, tak więc powinieneś się przygotować na serię prób i błędów, zanim wyregulujesz turbosprężarkę.
Osobom, które nie posiadają wystarczającej wiedzy w zakresie prawidłowego ustawiania turbo, zalecamy odesłanie turbosprężarki do nas, gdzie nasi specjaliści zajmą się Twoją turbosprężarką oraz wyeliminują problem przeładowania.
Typowe błędy związane z przeładowaniem turbosprężarki | Komputerowa diagnostyka
O występowaniu problemu związanego z przeładowaniem turbo, świadczyć będą błędy zapisane w pamięci ECU, takie jak:
► Błąd 17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation ► Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji,
► Błąd P1557 Intermitten ► Ciśnienie doładowania graniczna wartość regulacji przekroczona w górę.
Skasowanie błędów nie spowoduje rozwiązania problemu z przeładowaniem turbiny. Należy przeprowadzić weryfikację elementów wchodzących w skład układu regulacji ciśnienia doładowania, czy nie zostały uszkodzone, a należą do niego: zawór N75, pompa próżniowa, gruszka turbosprężarki, zmienna geometria VNT.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze