Turbosprężarka 49490-93501
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49490-93501 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4949093501 dostępna jest również pod numerem 4724686.
Turbina 4949093501 | Przeładowanie turbiny
Zbyt duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce prowadzi do jej przeładowania, świadczyć o tym może między innymi przechodzenie pojazdu w tryb awaryjny podczas przyspieszania.
Najczystszymi przyczynami przeładowania turbiny są:
- błędnie wyregulowane łopatki VNT w fazie produkcyjnej,
- nieprawidłowa kalibracja łopatek zmiennej geometrii lub jej brak podczas przeprowadzanej regeneracji,
- awaria elektrozaworu N75,
- zapieczone kierownice VNT.
Występujące przeładowanie turbiny po regeneracji oznaczać może, że nie została przeprowadzona regulacja turbosprężarki. Jak naprawić przeładowanie turbiny po regeneracji samodzielnie? Przede wszystkim dokładną regulację przeprowadzić można wyłącznie na wymontowanym turbo z samochodu. Cała regulacja polega na odkręcaniu i dokręcaniu śrub gruszki turbiny, nawet najmniejszy obrót ma znaczenie, tak więc powinieneś się przygotować na serię prób i błędów, zanim wyregulujesz turbosprężarkę.
Osobom, które nie posiadają wystarczającej wiedzy w zakresie prawidłowego ustawiania turbo, zalecamy odesłanie turbosprężarki do nas, gdzie nasi specjaliści zajmą się Twoją turbosprężarką oraz wyeliminują problem przeładowania.
Typowe błędy związane z przeładowaniem turbosprężarki | Komputerowa diagnostyka
O występowaniu problemu związanego z przeładowaniem turbo, świadczyć będą błędy zapisane w pamięci ECU, takie jak:
► Błąd 17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation ► Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji,
► Błąd P1557 Intermitten ► Ciśnienie doładowania graniczna wartość regulacji przekroczona w górę.
Skasowanie błędów nie spowoduje rozwiązania problemu z przeładowaniem turbiny. Należy przeprowadzić weryfikację elementów wchodzących w skład układu regulacji ciśnienia doładowania, czy nie zostały uszkodzone, a należą do niego: zawór N75, pompa próżniowa, gruszka turbosprężarki, zmienna geometria VNT.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli występuje przeładowanie turbiny w samochodzie BMW 120 (E81, E82) z numerem części 49490-93501, to oznacza to, że turbosprężarka jest uszkodzona lub zużyta. Przeładowanie turbiny jest objawem, który może mieć wiele przyczyn, dlatego ważne jest, aby dokładnie określić przyczynę problemu. Inne możliwe przyczyny to zatkane filtry powietrza lub oleju, niesprawny układ dolotowy powietrza lub nieprawidłowe działanie sterowania turbosprężarką. Aby dokładnie określić przyczynę problemu, należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od samochodów BMW. Należy pamiętać, że przeładowanie turbiny może prowadzić do poważniejszych uszkodzeń silnika, dlatego ważne jest, aby problem został rozwiązany jak najszybciej. Warto również pamiętać, że regularne serwisowanie samochodu, w tym wymiana oleju oraz filtrów, pomoże w utrzymaniu w dobrym stanie turbosprężarki i zmniejszy ryzyko wystąpienia problemów związanych z przeładowaniem.