Turbosprężarka 49180-03200
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49180-03200 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 49180-03200 dostępna jest również pod numerem 55262351.
Pasuje do pojazdów:
Fiat 500 0.9 8V Turbo
Silnik: 199 B6.000
Pojemność: 875 ccm
Moc: 105 KM
Turbina 4918003200 - regulacja zderzaka VNT
System zmiennej geometrii łopatek turbiny stertowany jest sztangą gruszki, która łączy się ze zderzakiem turbiny. Regulacja ogranicznika turbiny tak samo, jak i sztangi powinna być przeprowadzana na wymontowanej z samochodu turbinie. Oba te elementu muszą być odpowiednio wyregulowane alby zapewnić prawidłową pracę turbosprężarki, dlatego też proces ten najlepiej zlecić doświadczonemu serwisowi, który przeprowadzi go na specjalistycznej maszynie, która pozwala osiągnąć parametry porównywalne z tymi, które posiada fabrycznie nowe turbo. Nasi pracownicy zarówno proces regeneracji, jak i regulacji turbosprężarki przeprowadzają z dokładnością, potwierdzoną raportem, który jednocześnie jest 2-letnią gwarancją.
Czy wiesz, czym jest spowodowane przeładowanie turbiny?
Jedną z przyczyn występowania przeładowania turbiny jest niedokładnie przeprowadzona regulacja turbosprężarki po regeneracji. Również uszkodzony elektrozawór i dziurawy siłownik turbiny mogą zaburzać prawidłową pracę turbosprężarki. Zarówno przeładowanie turbiny po regeneracji, jak i to spowodowane awarią innych elementów układu turbodoładowania należy naprawić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 49180-03200 to jedna z wielu turbosprężarek stosowanych w samochodach, w tym w przypadku modelu Fiat 500 z silnikiem 0.9. Regulacja zderzaka VNT (Variable Nozzle Turbine) jest ważnym elementem tej turbosprężarki, ponieważ pozwala na dostosowanie położenia zmiennego koła kierującego, co z kolei wpływa na ciśnienie doładowania. Dzięki temu, silnik może pracować optymalnie i osiągnąć maksymalną moc. Regulacja zderzaka VNT jest ważna, ponieważ umożliwia dostosowanie ciśnienia doładowania do warunków jazdy. Na przykład, podczas jazdy na autostradzie ciśnienie doładowania może być wyższe, co pozwala na większą moc silnika i lepszą prędkość maksymalną. Natomiast podczas jazdy po mieście ciśnienie doładowania może być niższe, co pozwala na oszczędność paliwa. Regulacja zderzaka VNT jest również ważna dla bezpieczeństwa jazdy. W przypadku awarii lub uszkodzenia turbosprężarki, zderzak VNT może zablokować się w pozycji otwartej lub zamkniętej, co może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych elementów układu doładowania. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan turbosprężarki i ewentualnie dokonywać regulacji zderzaka VNT, jeśli to konieczne. Podsumowując, regulacja zderzaka VNT w turbosprężarce 49180-03200 stosowanej w samochodzie Fiat 500 z silnikiem 0.9 8V jest ważnym elementem, który pozwala na optymalizację pracy silnika i zwiększenie jego mocy. Regulacja ta jest ważna zarówno dla wydajności jazdy, jak i bezpieczeństwa.