Localizations image

Turbosprężarka 49177-06490

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49177-06490 firmy MHI (Mitsubishi).


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 49177-06490
Turbosprężarka 49177-06490

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 49177-06490 dostępna jest również pod numerem 860026.

Pasuje do pojazdów:

Opel Omega B 2.5 TD
Silnik: 25DT / X25DT 6 Zyl.
Pojemnosc: 2497 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: 04.1994 to 12.2001


Turbina 49177-06490 | Jak działa turbo w dieslu?
 

Turbina 49177-06490 |  Jak działa turbo w dieslu?
Turbina 49177-06490 | Jak działa turbo w dieslu?

O ile warunki pracy turbo są ekstremalnie trudne, tak już zasada działania turbosprężarki jest już prosta. Turbo składa się z dwóch głównych części: turbiny i sprężarki. Zaraz po uruchomieniu silnika włącza się turbina w dieslu, następnie powstałe spaliny napędzają wirnik turbiny (gorąca strona turbo), który połączony jest wałem, przez co obraca się również koło kompresji (zimna strona turbo), które jest na nim osadzone.

Pojazdy wyposażone w turbosprężarkę, posiadają również intercooler odpowiadający za dodatkowe chłodzenie spalin, których temperatura sięgać może nawet 1000°C. Również olej silnikowy posiada właściwości chłodzące. Zarówno uszkodzony intercooler, jak i brak odpowiedniej ilości oleju doprowadzić może do przegrzania turbo.


Co powoduje częste awarie układu turbodoładowania?

Najczęstsze usterki turbosprężarki spowodowane są z brakiem smarowania, dlatego też należy przeprowadzać systematyczną kontrolę stanu poziomu oleju. Również zbyt niskie ciśnienie oleju ma negatywny wpływ na turbosprężarkę.

W przypadku występowania jakichkolwiek problemów z turbo zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem, gdzie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, również te dotyczące ceny usługi.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Awaria turbiny objawy 02 października 2018

Awaria turbiny objawy

1. Awaria turbiny objawy | Poradnik ASO Bosch i Melett – jak reagować, zapobiegać,...

Melett – Regeneracja turbiny Lublin 02 października 2018

Melett – Regeneracja turbiny Lublin

1. Regeneracja turbiny Lublin | Melett serwisy | naprawa turbosprężarekLublin...

Regeneracja turbin cena forum 19 lutego 2021

Regeneracja turbin cena forum

Przeszukując Internet w poszukiwaniu opinii na temat zabiegu, jakim jest regeneracja...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO