Localizations image

Turbosprężarka 49177-06490

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49177-06490 firmy MHI (Mitsubishi).


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 49177-06490
Turbosprężarka 49177-06490

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 49177-06490 dostępna jest również pod numerem 860026.

Pasuje do pojazdów:

Opel Omega B 2.5 TD
Silnik: 25DT / X25DT 6 Zyl.
Pojemnosc: 2497 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: 04.1994 to 12.2001


Turbina 49177-06490 | Jak działa turbo w dieslu?
 

Turbina 49177-06490 |  Jak działa turbo w dieslu?
Turbina 49177-06490 | Jak działa turbo w dieslu?

O ile warunki pracy turbo są ekstremalnie trudne, tak już zasada działania turbosprężarki jest już prosta. Turbo składa się z dwóch głównych części: turbiny i sprężarki. Zaraz po uruchomieniu silnika włącza się turbina w dieslu, następnie powstałe spaliny napędzają wirnik turbiny (gorąca strona turbo), który połączony jest wałem, przez co obraca się również koło kompresji (zimna strona turbo), które jest na nim osadzone.

Pojazdy wyposażone w turbosprężarkę, posiadają również intercooler odpowiadający za dodatkowe chłodzenie spalin, których temperatura sięgać może nawet 1000°C. Również olej silnikowy posiada właściwości chłodzące. Zarówno uszkodzony intercooler, jak i brak odpowiedniej ilości oleju doprowadzić może do przegrzania turbo.


Co powoduje częste awarie układu turbodoładowania?

Najczęstsze usterki turbosprężarki spowodowane są z brakiem smarowania, dlatego też należy przeprowadzać systematyczną kontrolę stanu poziomu oleju. Również zbyt niskie ciśnienie oleju ma negatywny wpływ na turbosprężarkę.

W przypadku występowania jakichkolwiek problemów z turbo zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem, gdzie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, również te dotyczące ceny usługi.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wszystko o turbosprężarkach 03 Grudzień 2020

Wszystko o turbosprężarkach

Wszystko o turbosprężarkach możesz dowiedzieć się na łamach naszej strony internetowej...

Turbina Ford Focus – Turbina KKK – Turbo o zmiennej geometrii 02 października 2018

Turbina Ford Focus – Turbina KKK – Turbo o zmiennej geometrii

DOBRA, CZY NIE TURBINA FORD FOCUS – TURBINA KKK – TURBINA O ZMIENNEJ GEOMETRII...

Jak działa turbina – Melett – Turbo Serwis 02 października 2018

Jak działa turbina – Melett – Turbo Serwis

Jednym z głównych podzespołów turbosprężarki jest turbina, nazywana „częścią...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO