Turbosprężarka 49177-06490
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49177-06490 firmy MHI (Mitsubishi).
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49177-06490 dostępna jest również pod numerem 860026.
Pasuje do pojazdów:
Opel Omega B 2.5 TD
Silnik: 25DT / X25DT 6 Zyl.
Pojemnosc: 2497 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: 04.1994 to 12.2001
Turbina 49177-06490 - jak działa turbo w dieslu?
O ile warunki pracy turbo są ekstremalnie trudne, tak już zasada działania turbosprężarki jest już prosta. Turbo składa się z dwóch głównych części: turbiny i sprężarki. Zaraz po uruchomieniu silnika włącza się turbina w dieslu, następnie powstałe spaliny napędzają wirnik turbiny (gorąca strona turbo), który połączony jest wałem, przez co obraca się również koło kompresji (zimna strona turbo), które jest na nim osadzone.
Pojazdy wyposażone w turbosprężarkę, posiadają również intercooler odpowiadający za dodatkowe chłodzenie spalin, których temperatura sięgać może nawet 1000°C. Również olej silnikowy posiada właściwości chłodzące. Zarówno uszkodzony intercooler, jak i brak odpowiedniej ilości oleju doprowadzić może do przegrzania turbo.
Co powoduje częste awarie układu turbodoładowania?
Najczęstsze usterki turbosprężarki spowodowane są z brakiem smarowania, dlatego też należy przeprowadzać systematyczną kontrolę stanu poziomu oleju. Również zbyt niskie ciśnienie oleju ma negatywny wpływ na turbosprężarkę.
W przypadku występowania jakichkolwiek problemów z turbo zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem, gdzie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, również te dotyczące ceny usługi.
Dodaj komentarz
