Turbosprężarka 49177-06490
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49177-06490 firmy MHI (Mitsubishi).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49177-06490 dostępna jest również pod numerem 860026.
Pasuje do pojazdów:
Opel Omega B 2.5 TD
Silnik: 25DT / X25DT 6 Zyl.
Pojemnosc: 2497 ccm
Moc: 130 KM
Rok produkcji: 04.1994 to 12.2001
Turbina 49177-06490 - jak działa turbo w dieslu?
O ile warunki pracy turbo są ekstremalnie trudne, tak już zasada działania turbosprężarki jest już prosta. Turbo składa się z dwóch głównych części: turbiny i sprężarki. Zaraz po uruchomieniu silnika włącza się turbina w dieslu, następnie powstałe spaliny napędzają wirnik turbiny (gorąca strona turbo), który połączony jest wałem, przez co obraca się również koło kompresji (zimna strona turbo), które jest na nim osadzone.
Pojazdy wyposażone w turbosprężarkę, posiadają również intercooler odpowiadający za dodatkowe chłodzenie spalin, których temperatura sięgać może nawet 1000°C. Również olej silnikowy posiada właściwości chłodzące. Zarówno uszkodzony intercooler, jak i brak odpowiedniej ilości oleju doprowadzić może do przegrzania turbo.
Co powoduje częste awarie układu turbodoładowania?
Najczęstsze usterki turbosprężarki spowodowane są z brakiem smarowania, dlatego też należy przeprowadzać systematyczną kontrolę stanu poziomu oleju. Również zbyt niskie ciśnienie oleju ma negatywny wpływ na turbosprężarkę.
W przypadku występowania jakichkolwiek problemów z turbo zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem, gdzie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, również te dotyczące ceny usługi.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 49177-06490 jest specjalnie zaprojektowana dla silnika 2.5 TD w samochodzie Opel Omega B. Turbosprężarka jest urządzeniem, które wykorzystuje energię spalin, aby zwiększyć ilość powietrza dostarczanego do silnika. W przypadku silników diesla, turbosprężarka jest zamontowana na wydechu i składa się z dwóch wałków - wałka kompresji i wałka turbiny. Wałek kompresji jest napędzany przez spaliny wychodzące z silnika, co pozwala na kompresję powietrza dostarczanego do silnika. Powietrze jest kierowane przez intercooler, który ochładza je przed dostaniem się do silnika. Wałek turbiny jest napędzany przez kompresowane powietrze, co pozwala na wytworzenie dodatkowej mocy silnika. Im więcej powietrza jest dostarczane do silnika, tym więcej paliwa może być spalane, co zwiększa moc silnika. Turbo w dieslu działa w ten sposób, że wykorzystuje ciśnienie spalin, które są wytwarzane przez silnik, by nałożyć na powietrze dostarczane do silnika. Dzięki temu jest możliwe zwiększenie ilości powietrza, co pozwala na bardziej efektywne spalanie paliwa i osiągnięcie większej mocy silnika.