Localizations image

Turbosprężarka 49173-07507

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 49173-07507

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-07507 firmy Mitsubishi (MHI). 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 49173-07507 dostępna jest również pod numerem 9685293080.

Pasuje do pojazdów:

▪ Citroen Berlingo 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 75 KM

▪ Citroen Berlingo 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Citroen C 3 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Citroen C 4 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Citroen Jumpy 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Citroen Xsara 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Fiat Scudo III 1.6 JTD
Silnik: 9HU
Moc: 90 KM

▪ Ford C-MAX 1.6 TDCi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Ford Fiesta VI 1.6 TDCi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Ford Focus II 1.6 TDCi
Silnik: HHDA
Moc: 90 KM

▪ Ford Fusion 1.6 TDCi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Peugeot 207 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Peugeot 307 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM

▪ Peugeot Expert 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6UTED4
Moc: 90 KM

▪ Peugeot Partner 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4 DV6B
Moc: 75 KM

▪ Peugeot Partner 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4 DV6B
Moc: 90 KM

Turbina 49173-07507 - jak dbać o turbosprężarkę?

Niewłaściwie eksploatowanie samochodu wyposażonego w turbosprężarkę skraca jej żywotność nawet do 100 tys. kilometrów. Zatem jak jeździć z turbiną benzyną i samochodem z silnikiem diesla? Przede wszystkim należy zapewnić odpowiednie smarowanie, jego brak może doprowadzić do uszkodzenia wirnika turbiny. Należy pamiętać również o chłodzeniu turbiny po dynamicznej jeździe, jak i odpalaniu – unikać wysokich obrotów na zimnym silniku. Przeprowadzanie systematycznej kontroli stanu turbosprężarki także jest ważne. Nie inaczej wygląda jazda po wymianie turbiny, gdzie po wymianie oleju oraz filtrów istotny jest proces docierania turbo.

Turbina 49173-07507 - jak dbać o turbosprężarkę?

Czy turbosprężarka „chodzi” na wolnych obrotach? - odpowiadamy

Jeśli zastanawiałeś się nad tym, czy turbina chodzi na wolnych obrotach to dobrze trafiłeś. Turbo swoją pracę zaczyna zaraz po uruchomieniu silnika – jej wirnik jest napędzani spalinami, które produkuje właśnie jednostka napędowa - jednak jej praca jest bardziej odczuwalna przy 2 000 obr/min – 3 000 obr/min.

W przypadku działania turbosprężarki niepokojącym objawem jest głośny gwizd turbo na wolnych obrotach. Sytuacja ta nie powinna być zbagatelizowana, ponieważ jazda z niesprawną turbiną może doprowadzić do jej poważnej, nieodwracalnej awarii.

Komentarze

Przemek 2023-01-20 09:25:59

Aby dbać o turbosprężarkę 49173-07507 w samochodzie Citroen Berlingo 1.6 Hdi, należy przestrzegać kilku ważnych zaleceń:
Regularne wymienianie oleju silnikowego i filtra oleju - zanieczyszczenie oleju może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Zaleca się wymianę oleju i filtra co 10 000-15 000 km lub zgodnie z zaleceniami producenta.
Dbanie o odpowiednią ilość oleju - brak odpowiedniej ilości oleju w silniku może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Regularnie sprawdzaj poziom oleju silnikowego i uzupełniaj go, jeśli jest to konieczne.
Unikanie nagłych zmian prędkości - nagłe przyspieszanie lub zwalnianie może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Staraj się płynnie przyspieszać i zwalniać.
Pamiętaj o przestojach silnika - po dłuższej jeździe, pozostawienie silnika włączonego na biegu jałowym przez kilka minut pozwoli na schłodzenie turbosprężarki.
Regularne kontrole - regularnie sprawdzaj stan turbosprężarki i układu dolotowego pod kątem nieszczelności, zanieczyszczeń lub innych problemów.
Używaj odpowiedniego paliwa - używanie paliwa niższej jakości może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.
Uważaj na swoje jazdy - unikaj jazdy w trudnych warunkach, takich jak jazda po górach czy jazda na wysokich obrotach.
Konsultuj się z specjalistą - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące stanu swojej turbosprężarki, skonsultuj się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO