Turbosprężarka 49173-07507
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-07507 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49173-07507 dostępna jest również pod numerem 9685293080.
Pasuje do pojazdów:
▪ Citroen Berlingo 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 75 KM
▪ Citroen Berlingo 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Citroen C 3 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Citroen C 4 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Citroen Jumpy 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Citroen Xsara 1.6 HDi
Silnik: DV6B DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Fiat Scudo III 1.6 JTD
Silnik: 9HU
Moc: 90 KM
▪ Ford C-MAX 1.6 TDCi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Ford Fiesta VI 1.6 TDCi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Ford Focus II 1.6 TDCi
Silnik: HHDA
Moc: 90 KM
▪ Ford Fusion 1.6 TDCi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Peugeot 207 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Peugeot 307 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6ATED4
Moc: 90 KM
▪ Peugeot Expert 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6UTED4
Moc: 90 KM
▪ Peugeot Partner 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4 DV6B
Moc: 75 KM
▪ Peugeot Partner 1.6 HDi
Silnik: DV6ATED4 DV6B
Moc: 90 KM
Turbina 49173-07507 - jak dbać o turbosprężarkę?
Niewłaściwie eksploatowanie samochodu wyposażonego w turbosprężarkę skraca jej żywotność nawet do 100 tys. kilometrów. Zatem jak jeździć z turbiną benzyną i samochodem z silnikiem diesla? Przede wszystkim należy zapewnić odpowiednie smarowanie, jego brak może doprowadzić do uszkodzenia wirnika turbiny. Należy pamiętać również o chłodzeniu turbiny po dynamicznej jeździe, jak i odpalaniu – unikać wysokich obrotów na zimnym silniku. Przeprowadzanie systematycznej kontroli stanu turbosprężarki także jest ważne. Nie inaczej wygląda jazda po wymianie turbiny, gdzie po wymianie oleju oraz filtrów istotny jest proces docierania turbo.
Czy turbosprężarka „chodzi” na wolnych obrotach? - odpowiadamy
Jeśli zastanawiałeś się nad tym, czy turbina chodzi na wolnych obrotach to dobrze trafiłeś. Turbo swoją pracę zaczyna zaraz po uruchomieniu silnika – jej wirnik jest napędzani spalinami, które produkuje właśnie jednostka napędowa - jednak jej praca jest bardziej odczuwalna przy 2 000 obr/min – 3 000 obr/min.
W przypadku działania turbosprężarki niepokojącym objawem jest głośny gwizd turbo na wolnych obrotach. Sytuacja ta nie powinna być zbagatelizowana, ponieważ jazda z niesprawną turbiną może doprowadzić do jej poważnej, nieodwracalnej awarii.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Aby dbać o turbosprężarkę 49173-07507 w samochodzie Citroen Berlingo 1.6 Hdi, należy przestrzegać kilku ważnych zaleceń:
Regularne wymienianie oleju silnikowego i filtra oleju - zanieczyszczenie oleju może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Zaleca się wymianę oleju i filtra co 10 000-15 000 km lub zgodnie z zaleceniami producenta.
Dbanie o odpowiednią ilość oleju - brak odpowiedniej ilości oleju w silniku może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Regularnie sprawdzaj poziom oleju silnikowego i uzupełniaj go, jeśli jest to konieczne.
Unikanie nagłych zmian prędkości - nagłe przyspieszanie lub zwalnianie może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki. Staraj się płynnie przyspieszać i zwalniać.
Pamiętaj o przestojach silnika - po dłuższej jeździe, pozostawienie silnika włączonego na biegu jałowym przez kilka minut pozwoli na schłodzenie turbosprężarki.
Regularne kontrole - regularnie sprawdzaj stan turbosprężarki i układu dolotowego pod kątem nieszczelności, zanieczyszczeń lub innych problemów.
Używaj odpowiedniego paliwa - używanie paliwa niższej jakości może prowadzić do uszkodzenia turbosprężarki.
Uważaj na swoje jazdy - unikaj jazdy w trudnych warunkach, takich jak jazda po górach czy jazda na wysokich obrotach.
Konsultuj się z specjalistą - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące stanu swojej turbosprężarki, skonsultuj się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek.