Localizations image

Turbosprężarka 49173-07504

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-07504 firmy Mitsubishi (MHI).

CENA od: 490 zł

Turbosprężarka 49173-07504
Turbosprężarka 49173-07504

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 4917307504 dostępna jest również pod numerem 0375Q2.

Pasuje do pojazdów:

  • Citroen Berlingo 1.6 HDi
    Silnik: DV6B DV6ATED4
    Moc: 75 KM
  • Citroen Berlingo 1.6 HDi
    Silnik: DV6B DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Citroen C 3 1.6 HDi
    Silnik: DV6B DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Citroen C 4 1.6 HDi
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Citroen Jumpy 1.6 HDi
    Silnik: DV6B DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Citroen Xsara 1.6 HDi
    Silnik: DV6B DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Fiat Scudo III 1.6 JTD
    Silnik: 9HU
    Moc: 90 KM
  • Ford C-MAX 1.6 TDCi
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Ford Fiesta VI 1.6 TDCi
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Ford Focus II 1.6 TDCi
    Silnik: HHDA
    Moc: 90 KM
  • Ford Fusion 1.6 TDCi
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Peugeot 207 1.6 HDi
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Peugeot 307 1.6 HDi
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
    Silnik: DV6ATED4
    Moc: 90 KM
  • Peugeot Expert 1.6 HDi FAP
    Silnik: DV6UTED4
    Moc: 90 KM
  • Peugeot Partner 1.6 HDi
    Silnik: DV6ATED4 DV6B
    Moc: 75 KM
  • Peugeot Partner 1.6 HDi
    Silnik: DV6ATED4 DV6B
    Moc: 90 KM


Turbina 4917307504 | Uszkodzony wąż turbosprężarki
 

Turbina 4917307504 |  Uszkodzony wąż turbosprężarki
Turbina 4917307504 | Uszkodzony wąż turbosprężarki

Charakterystyczny syk lub gwizd dobiegający spod maski samochodu najczęściej jest objawem uszkodzonego przewodu turbiny. Tak niesprawny wąż będzie miał wpływ na ogólne działanie samochodu, ponieważ jego defekt będzie wpływał na nieprawidłowe działanie siłownika gruszki. Siłownik odpowiada za ruchy sztangi turbiny, która steruje łopatkami zmiennej geometrii turbo.

Zablokowana technologia VNT turbiny będzie powodowała, że:

samochód utraci swoją moc,
nastąpi przeładowanie, a nawet przegrzanie turbosprężarki,
pojawi się turbodziura.

W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii turbosprężarki liczy się czas reakcji kierowcy. Jazda z uszkodzoną turbiną doprowadzić może do poważnego uszkodzenia silnika samochodu. Jeśli natomiast dojdzie do uszkodzenia turbo podczas jazdy, należy przerwać podróż, zjechać na bok i wezwać lawetę.


Rozszczelnienie turbiny - typowe objawy

Występowanie nieszczelności turbiny objawia się najczęściej przez:

szarpanie podczas jazdy,
przesadne dymienie z rury wydechowej,
ślady oleju w wydechu oraz dolocie (w niektórych modelach samochodów, istnieje możliwość demontażu przewodu pomiędzy turbo a intercoolerem, dzięki temu można sprawdzić, obecność oleju),
głośna praca turbo (gwizd, wycie).

Jeśli zatem zastanawiasz się, jak sprawdzić, czy turbosprężarka jest sprawna, możesz to zrobić samodzielnie pod warunkiem, że posiadasz tester diagnostyczny. Tester służy również do:

 lokalizowania i usuwania błędów,
 monitorowania pracy silnika,
 adaptacji nowo zainstalowanych podzespołów,
 sprawdzania poziomu zapełnienia filtra DPF/FAP.
wypalania zapchanego filtra cząstek stałych,
 przeprowadzania testów np. test sondy lambda,
 odczytu informacji o samochodzie.

Oczywiście to nie cały jego potencjał. Jeśli nie posiadasz komputera diagnostycznego, zapraszamy do naszego serwisu. Po ustaleniu przyczyny awarii turbosprężarki, na Twoje życzenie przystąpimy do wyeliminowania problemu.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wymiana Turbiny Cena - Regeneracja czy wymiana turbiny w ASO 02 października 2018

Wymiana Turbiny Cena - Regeneracja czy wymiana turbiny w ASO

1. Wymiana turbiny - cena regeneracji lub wymiana turbiny w ASOEksploatacja silnika...

Turbosprężarka 720244-1 26 kwietnia 2021

Turbosprężarka 720244-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 720244-1...

Gwizd turbiny, brak mocy – koniec podróży? 29 Grudzień 2020

Gwizd turbiny, brak mocy – koniec podróży?

Będąc w trakcie podróży, nagle Twój samochód zaczyna odmawiać posłuszeństwa?...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO