Turbosprężarka 49173-06501
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-06501 firmy MHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 49173-06501 dostępna jest również pod numerem 860036.
Pasuje do pojazdów:
Opel Astra G 1.7 DTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM
Opel Astra G 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM
Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM
Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM
Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM
Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 65 KM
Turbina 4917306501 - metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu
Słyszalny dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów, przypominający ścierające się ze sobą metalowe elementy może wskazywać to na problem z turbosprężarką.
Najczęstsze przyczyny powodujące ów hałas to:
- zacinająca się zmienna geometria turbiny (VNT),
- wyeksploatowany elektrozawór N75,
- nieszczelność układu dolotowego,
- luzy na wirniku.
W takim przypadku należy przeprowadzić diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i układu turbodoładowania w celu usunięcia i naprawy awarii.
Gwizd turbiny po regeneracji – powinien występować?
Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów lub dźwięk przypominający gwizd turbo po przeprowadzonym procesie regeneracji nie powinien mieć miejsca. Jeśli natomiast występują wspominane hałasy oznaczyć to może, że regeneracja nie została starannie przeprowadzona. Prawdopodobnie nie przeprowadzono regulacji turbosprężarki lub też kalibracja została przeprowadzona niedokładnie.
Decydując się na naprawę turbosprężarki warto poznać opinie na temat danego serwisu w przeciwnym razie amatorsko wykonana regeneracja turbo spowodować może nas sporo kosztować.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu, który pojawia się przy używaniu turbosprężarki 49173-06501 stosowanej w samochodzie Opel Astra G z silnikiem 1.7 DTI, może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami. Jedną z najczęstszych przyczyn jest uszkodzenie łożyska wałka turbosprężarki. Kiedy łożysko jest uszkodzone, wałek turbosprężarki może się obracać nieprawidłowo, co powoduje metaliczny dźwięk. Inną przyczyną metalicznego dźwięku mogą być zanieczyszczenia lub osad na wałku turbosprężarki. Osad ten może powodować tarcie między wałkiem a łożyskiem, co prowadzi do metalicznego dźwięku. Uszkodzenie turbosprężarki, brak odpowiedniej ilości oleju lub jego niskiej jakości, brak odpowiedniej ilości ciśnienia doładowania, przegrzanie układu doładowania, czy też uszkodzenie uszczelek i pierścieni tłokowych również mogą prowadzić do metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu. Ten metaliczny dźwięk jest oznaką problemu z turbosprężarką i wymaga natychmiastowej diagnostyki i naprawy. W przypadku usłyszenia metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniej diagnozy i naprawy.