blog

Turbosprężarka 49173-06501

8 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbo 49173065011

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-06501 firmy MHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 49173-06501 dostępna jest również pod numerem 860036.

Pasuje do pojazdów:

Opel Astra G 1.7 DTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Astra G 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM

Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM

Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 65 KM


Turbina 4917306501 - metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu

Słyszalny dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów, przypominający ścierające się ze sobą metalowe elementy może wskazywać to na problem z turbosprężarką.

Najczęstsze przyczyny powodujące ów hałas to:

- zacinająca się zmienna geometria turbiny (VNT),
- wyeksploatowany elektrozawór N75,
- nieszczelność układu dolotowego,
- luzy na wirniku.

W takim przypadku należy przeprowadzić diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i układu turbodoładowania w celu usunięcia i naprawy awarii.

Metaliczny dźwięk z turbiny 4917306501

Gwizd turbiny po regeneracji – powinien występować?

Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów lub dźwięk przypominający gwizd turbo po przeprowadzonym procesie regeneracji nie powinien mieć miejsca. Jeśli natomiast występują wspominane hałasy oznaczyć to może, że regeneracja nie została starannie przeprowadzona. Prawdopodobnie nie przeprowadzono regulacji turbosprężarki lub też kalibracja została przeprowadzona niedokładnie.

Decydując się na naprawę turbosprężarki warto poznać opinie na temat danego serwisu w przeciwnym razie amatorsko wykonana regeneracja turbo spowodować może nas sporo kosztować.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Jerzy
2023-01-20 09:40:25
Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu, który pojawia się przy używaniu turbosprężarki 49173-06501 stosowanej w samochodzie Opel Astra G z silnikiem 1.7 DTI, może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami. Jedną z najczęstszych przyczyn jest uszkodzenie łożyska wałka turbosprężarki. Kiedy łożysko jest uszkodzone, wałek turbosprężarki może się obracać nieprawidłowo, co powoduje metaliczny dźwięk. Inną przyczyną metalicznego dźwięku mogą być zanieczyszczenia lub osad na wałku turbosprężarki. Osad ten może powodować tarcie między wałkiem a łożyskiem, co prowadzi do metalicznego dźwięku. Uszkodzenie turbosprężarki, brak odpowiedniej ilości oleju lub jego niskiej jakości, brak odpowiedniej ilości ciśnienia doładowania, przegrzanie układu doładowania, czy też uszkodzenie uszczelek i pierścieni tłokowych również mogą prowadzić do metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu. Ten metaliczny dźwięk jest oznaką problemu z turbosprężarką i wymaga natychmiastowej diagnostyki i naprawy. W przypadku usłyszenia metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniej diagnozy i naprawy.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60