Localizations image

Turbosprężarka 49173-06501

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.76

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-06501 firmy MHI.

CENA od: 490 zł

Turbosprężarka 49173-06501
Turbosprężarka 49173-06501

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 49173-06501 dostępna jest również pod numerem 860036.

Pasuje do pojazdów:

Opel Astra G 1.7 DTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Astra G 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM

Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM

Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 65 KM


Turbina 4917306501 | Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu
  

Turbina 4917306501 | Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu
Turbina 4917306501 | Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu


Słyszalny dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów, przypominający ścierające się ze sobą metalowe elementy może wskazywać to na problem z turbosprężarką.

Najczęstsze przyczyny powodujące ów hałas to:

- zacinająca się zmienna geometria turbiny (VNT),
- wyeksploatowany elektrozawór N75,
- nieszczelność układu dolotowego,
- luzy na wirniku.

W takim przypadku należy przeprowadzić diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i układu turbodoładowania w celu usunięcia i naprawy awarii.


Gwizd turbiny po regeneracji – powinien występować?

Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów lub dźwięk przypominający gwizd turbo po przeprowadzonym procesie regeneracji nie powinien mieć miejsca. Jeśli natomiast występują wspominane hałasy oznaczyć to może, że regeneracja nie została starannie przeprowadzona. Prawdopodobnie nie przeprowadzono regulacji turbosprężarki lub też kalibracja została przeprowadzona niedokładnie.

Decydując się na naprawę turbosprężarki warto poznać opinie na temat danego serwisu w przeciwnym razie amatorsko wykonana regeneracja turbo spowodować może nas sporo kosztować.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Irlandia (IRL) – Regeneracja turbosprężarek i naprawa turbin w Irlandii (Éire) - cała Europa 16 kwietnia 2019

Irlandia (IRL) – Regeneracja turbosprężarek i naprawa turbin w Irlandii (Éire) - cała Europa

Najnowocześniejsza polska specjalistyczna pracownia świadczy usługi regeneracji...

W jakich silnikach jest turbina? 09 października 2020

W jakich silnikach jest turbina?

Kwestia dotycząca tego, w jakich silnikach jest turbina, to temat interesujący...

Olej w intercoolerze 30 Grudzień 2020

Olej w intercoolerze

Zauważyłeś olej w intercoolerze i martwisz się, że to początek awarii turbosprężarki?...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO