Turbosprężarka 49173-06501
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-06501 firmy MHI.
CENA od: 490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49173-06501 dostępna jest również pod numerem 860036.
Pasuje do pojazdów:
Opel Astra G 1.7 DTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM
Opel Astra G 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM
Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM
Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM
Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM
Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 65 KM
Turbina 4917306501 - metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu
Słyszalny dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów, przypominający ścierające się ze sobą metalowe elementy może wskazywać to na problem z turbosprężarką.
Najczęstsze przyczyny powodujące ów hałas to:
- zacinająca się zmienna geometria turbiny (VNT),
- wyeksploatowany elektrozawór N75,
- nieszczelność układu dolotowego,
- luzy na wirniku.
W takim przypadku należy przeprowadzić diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i układu turbodoładowania w celu usunięcia i naprawy awarii.
Gwizd turbiny po regeneracji – powinien występować?
Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów lub dźwięk przypominający gwizd turbo po przeprowadzonym procesie regeneracji nie powinien mieć miejsca. Jeśli natomiast występują wspominane hałasy oznaczyć to może, że regeneracja nie została starannie przeprowadzona. Prawdopodobnie nie przeprowadzono regulacji turbosprężarki lub też kalibracja została przeprowadzona niedokładnie.
Decydując się na naprawę turbosprężarki warto poznać opinie na temat danego serwisu w przeciwnym razie amatorsko wykonana regeneracja turbo spowodować może nas sporo kosztować.
Dodaj komentarz

Komentarze
Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu, który pojawia się przy używaniu turbosprężarki 49173-06501 stosowanej w samochodzie Opel Astra G z silnikiem 1.7 DTI, może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami. Jedną z najczęstszych przyczyn jest uszkodzenie łożyska wałka turbosprężarki. Kiedy łożysko jest uszkodzone, wałek turbosprężarki może się obracać nieprawidłowo, co powoduje metaliczny dźwięk. Inną przyczyną metalicznego dźwięku mogą być zanieczyszczenia lub osad na wałku turbosprężarki. Osad ten może powodować tarcie między wałkiem a łożyskiem, co prowadzi do metalicznego dźwięku. Uszkodzenie turbosprężarki, brak odpowiedniej ilości oleju lub jego niskiej jakości, brak odpowiedniej ilości ciśnienia doładowania, przegrzanie układu doładowania, czy też uszkodzenie uszczelek i pierścieni tłokowych również mogą prowadzić do metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu. Ten metaliczny dźwięk jest oznaką problemu z turbosprężarką i wymaga natychmiastowej diagnostyki i naprawy. W przypadku usłyszenia metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniej diagnozy i naprawy.