Localizations image

Turbosprężarka 49173-06501

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbo 49173065011

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49173-06501 firmy MHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 49173-06501 dostępna jest również pod numerem 860036.

Pasuje do pojazdów:

Opel Astra G 1.7 DTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Astra G 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM

Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 80 KM

Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 75 KM

Opel Corsa C 1.7 DI
Silnik: Y17DT(L)
Moc: 65 KM


Turbina 4917306501 - metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu

Słyszalny dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów, przypominający ścierające się ze sobą metalowe elementy może wskazywać to na problem z turbosprężarką.

Najczęstsze przyczyny powodujące ów hałas to:

- zacinająca się zmienna geometria turbiny (VNT),
- wyeksploatowany elektrozawór N75,
- nieszczelność układu dolotowego,
- luzy na wirniku.

W takim przypadku należy przeprowadzić diagnostykę zarówno turbosprężarki, jak i układu turbodoładowania w celu usunięcia i naprawy awarii.

Metaliczny dźwięk z turbiny 4917306501

Gwizd turbiny po regeneracji – powinien występować?

Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów lub dźwięk przypominający gwizd turbo po przeprowadzonym procesie regeneracji nie powinien mieć miejsca. Jeśli natomiast występują wspominane hałasy oznaczyć to może, że regeneracja nie została starannie przeprowadzona. Prawdopodobnie nie przeprowadzono regulacji turbosprężarki lub też kalibracja została przeprowadzona niedokładnie.

Decydując się na naprawę turbosprężarki warto poznać opinie na temat danego serwisu w przeciwnym razie amatorsko wykonana regeneracja turbo spowodować może nas sporo kosztować.

Komentarze

Jerzy 2023-01-20 09:40:25

Metaliczny dźwięk po puszczeniu gazu, który pojawia się przy używaniu turbosprężarki 49173-06501 stosowanej w samochodzie Opel Astra G z silnikiem 1.7 DTI, może być spowodowany kilkoma różnymi przyczynami. Jedną z najczęstszych przyczyn jest uszkodzenie łożyska wałka turbosprężarki. Kiedy łożysko jest uszkodzone, wałek turbosprężarki może się obracać nieprawidłowo, co powoduje metaliczny dźwięk. Inną przyczyną metalicznego dźwięku mogą być zanieczyszczenia lub osad na wałku turbosprężarki. Osad ten może powodować tarcie między wałkiem a łożyskiem, co prowadzi do metalicznego dźwięku. Uszkodzenie turbosprężarki, brak odpowiedniej ilości oleju lub jego niskiej jakości, brak odpowiedniej ilości ciśnienia doładowania, przegrzanie układu doładowania, czy też uszkodzenie uszczelek i pierścieni tłokowych również mogą prowadzić do metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu. Ten metaliczny dźwięk jest oznaką problemu z turbosprężarką i wymaga natychmiastowej diagnostyki i naprawy. W przypadku usłyszenia metalicznego dźwięku po puszczeniu gazu, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą w celu przeprowadzenia odpowiedniej diagnozy i naprawy.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO