blog

Turbosprężarka 466856-3

13 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbo 46685631

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 466856-3 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.    

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 466856-3 dostępna jest również pod numerami:

- 466856-5003S,
- 46234349.

Pasuje do pojazdów:

Fiat Fiorino II 1.7 TD
Silnik: 146D7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM

Fiat Palio 1.7 TD (178DX)
Silnik: 176A3.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 70 KM

Fiat Punto I 1.7 TD (176)
Silnik: 176B7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM

Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: 146B3.000
Pojemnosc: 1367 ccm
Moc: 71 KM

Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: N/A
Pojemnosc: 1400 ccm
Moc: N/A

Turbina 4668563 - przeładowanie turbo po regeneracji

Występowanie przeładowania turbosprężarki po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzoną kalibrację zmiennej geometrii łopatek. Przeładowanie turbiny spowodowane jest najczęściej występowaniem zbyt dużego ciśnienia doładowania – w takim przypadku wirnik zaczyna obracać się coraz szybciej, co może spowodować nie tylko uszkodzenie jego łopatek, ale również i całego CHRA turbosprężarki. Zatem jak naprawić przeładowanie turbiny? Zalecamy skorzystanie z usług naszego serwisu, gdzie na specjalistycznej maszynie przeprowadzimy dokładną regulację łopatek VNT.

Przeładowanie turbosprężarki 4668563 po regeneracji

Przyczyny awarii turbo

Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarek jest nieprawidłowa eksploatacja samochodu, rzadziej przyczynami są uszkodzenia mechaniczne. Na turbo negatywnie wpływa:

- zbyt niski poziom oleju, który doprowadzić może do zatarcie się turbiny.
- zbyt wysoki poziom oleju będzie powodował wycieki oleju z turbo,
- stary, zanieczyszczony olej powodować będzie zadrapania powierzchni turbo,
- niesprawny filtr cząstek stałych,
- złej jakości filtry pozbawione swoich właściwości,
- gorszej jakości olej – rozrzedzony.

To tylko nieliczne przyczyny powodujące awarię turbosprężarek. Warto przeprowadzać systematyczną diagnostykę układu turbodoładowania, pomoże to uniknąć nieplanowanych wydatków i poważnego uszkodzenia turbosprężarki.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Wiktor
2023-01-20 09:33:43
Przeładowanie turbosprężarki 466856-3 po regeneracji jest sytuacją, w której turbosprężarka dostarcza zbyt duże ciśnienie doładowania do silnika. Może to prowadzić do różnych problemów związanych z działaniem silnika, takich jak: wysokie ciśnienie oleju, uszkodzenie uszczelniaczy na wałku turbo, uszkodzenie przewodów olejowych, czy uszkodzenie silnika, Przyczyną przeładowania turbo po regeneracji może być nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja, np. nieprawidłowo ustawione ciśnienie doładowania, nieprawidłowo złożona turbosprężarka lub błąd w mapie wtrysku. Aby uniknąć tego problemu, ważne jest, aby regenerację przeprowadzał specjalista z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem. W przypadku wystąpienia problemów związanych z przeładowaniem po regeneracji, należy skontaktować się z osobą, która przeprowadziła regenerację, aby przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę. W razie potrzeby, konieczna może być ponowna regeneracja lub wymiana turbosprężarki.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi