Localizations image

Turbosprężarka 466856-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 466856-3 firmy Garrett.


CENA
od:490 zł

Turbosprężarka 466856-3
Turbosprężarka 466856-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.    

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 466856-3 dostępna jest również pod numerami:

- 466856-5003S,
- 46234349.

Pasuje do pojazdów:

Fiat Fiorino II 1.7 TD
Silnik: 146D7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM

Fiat Palio 1.7 TD (178DX)
Silnik: 176A3.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 70 KM

Fiat Punto I 1.7 TD (176)
Silnik: 176B7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM

Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: 146B3.000
Pojemnosc: 1367 ccm
Moc: 71 KM

Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: N/A
Pojemnosc: 1400 ccm
Moc: N/A


Turbina 4668563 | Przeładowanie turbo po regeneracji
  

Turbina 4668563 |  Przeładowanie turbo po regeneracji
Turbina 4668563 | Przeładowanie turbo po regeneracji

 
Występowanie przeładowania turbosprężarki po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzoną kalibrację zmiennej geometrii łopatek. Przeładowanie turbiny spowodowane jest najczęściej występowaniem zbyt dużego ciśnienia doładowania – w takim przypadku wirnik zaczyna obracać się coraz szybciej, co może spowodować nie tylko uszkodzenie jego łopatek, ale również i całego CHRA turbosprężarki. Zatem jak naprawić przeładowanie turbiny? Zalecamy skorzystanie z usług naszego serwisu, gdzie na specjalistycznej maszynie przeprowadzimy dokładną regulację łopatek VNT.


Przyczyny awarii turbo

Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarek jest nieprawidłowa eksploatacja samochodu, rzadziej przyczynami są uszkodzenia mechaniczne. Na turbo negatywnie wpływa:

- zbyt niski poziom oleju, który doprowadzić może do zatarcie się turbiny.
- zbyt wysoki poziom oleju będzie powodował wycieki oleju z turbo,
- stary, zanieczyszczony olej powodować będzie zadrapania powierzchni turbo,
- niesprawny filtr cząstek stałych,
- złej jakości filtry pozbawione swoich właściwości,
- gorszej jakości olej – rozrzedzony.

To tylko nieliczne przyczyny powodujące awarię turbosprężarek. Warto przeprowadzać systematyczną diagnostykę układu turbodoładowania, pomoże to uniknąć nieplanowanych wydatków i poważnego uszkodzenia turbosprężarki.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Budowa turbiny – części Melett – Bosch Diesel Service 02 października 2018

Budowa turbiny – części Melett – Bosch Diesel Service

Budowa turbiny - regeneracja w Bosch Diesel Service Znaczna część obecnie produkowanych...

Jak powinna chodzić sztanga turbiny? 23 lutego 2021

Jak powinna chodzić sztanga turbiny?

Zastanawiasz się nad tym, jak powinna chodzić sztanga turbiny? Prawidłowa praca...

Turbosprężarka 701854-2 09 kwietnia 2021

Turbosprężarka 701854-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 701854-2...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO