Turbosprężarka 466856-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 466856-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 466856-3 dostępna jest również pod numerami:
- 466856-5003S,
- 46234349.
Pasuje do pojazdów:
Fiat Fiorino II 1.7 TD
Silnik: 146D7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM
Fiat Palio 1.7 TD (178DX)
Silnik: 176A3.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 70 KM
Fiat Punto I 1.7 TD (176)
Silnik: 176B7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM
Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: 146B3.000
Pojemnosc: 1367 ccm
Moc: 71 KM
Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: N/A
Pojemnosc: 1400 ccm
Moc: N/A
Turbina 4668563 - przeładowanie turbo po regeneracji
Występowanie przeładowania turbosprężarki po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzoną kalibrację zmiennej geometrii łopatek. Przeładowanie turbiny spowodowane jest najczęściej występowaniem zbyt dużego ciśnienia doładowania – w takim przypadku wirnik zaczyna obracać się coraz szybciej, co może spowodować nie tylko uszkodzenie jego łopatek, ale również i całego CHRA turbosprężarki. Zatem jak naprawić przeładowanie turbiny? Zalecamy skorzystanie z usług naszego serwisu, gdzie na specjalistycznej maszynie przeprowadzimy dokładną regulację łopatek VNT.
Przyczyny awarii turbo
Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarek jest nieprawidłowa eksploatacja samochodu, rzadziej przyczynami są uszkodzenia mechaniczne. Na turbo negatywnie wpływa:
- zbyt niski poziom oleju, który doprowadzić może do zatarcie się turbiny.
- zbyt wysoki poziom oleju będzie powodował wycieki oleju z turbo,
- stary, zanieczyszczony olej powodować będzie zadrapania powierzchni turbo,
- niesprawny filtr cząstek stałych,
- złej jakości filtry pozbawione swoich właściwości,
- gorszej jakości olej – rozrzedzony.
To tylko nieliczne przyczyny powodujące awarię turbosprężarek. Warto przeprowadzać systematyczną diagnostykę układu turbodoładowania, pomoże to uniknąć nieplanowanych wydatków i poważnego uszkodzenia turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Przeładowanie turbosprężarki 466856-3 po regeneracji jest sytuacją, w której turbosprężarka dostarcza zbyt duże ciśnienie doładowania do silnika. Może to prowadzić do różnych problemów związanych z działaniem silnika, takich jak: wysokie ciśnienie oleju, uszkodzenie uszczelniaczy na wałku turbo, uszkodzenie przewodów olejowych, czy uszkodzenie silnika, Przyczyną przeładowania turbo po regeneracji może być nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja, np. nieprawidłowo ustawione ciśnienie doładowania, nieprawidłowo złożona turbosprężarka lub błąd w mapie wtrysku. Aby uniknąć tego problemu, ważne jest, aby regenerację przeprowadzał specjalista z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem. W przypadku wystąpienia problemów związanych z przeładowaniem po regeneracji, należy skontaktować się z osobą, która przeprowadziła regenerację, aby przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę. W razie potrzeby, konieczna może być ponowna regeneracja lub wymiana turbosprężarki.