Turbosprężarka 466856-3
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 466856-3 firmy Garrett.
CENA od:490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 466856-3 dostępna jest również pod numerami:
- 466856-5003S,
- 46234349.
Pasuje do pojazdów:
Fiat Fiorino II 1.7 TD
Silnik: 146D7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM
Fiat Palio 1.7 TD (178DX)
Silnik: 176A3.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 70 KM
Fiat Punto I 1.7 TD (176)
Silnik: 176B7.000
Pojemnosc: 1698 ccm
Moc: 63 KM
Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: 146B3.000
Pojemnosc: 1367 ccm
Moc: 71 KM
Fiat UNO 1.4 TD
Silnik: N/A
Pojemnosc: 1400 ccm
Moc: N/A
Turbina 4668563 - przeładowanie turbo po regeneracji

Występowanie przeładowania turbosprężarki po regeneracji wskazywać może na niedokładnie przeprowadzoną kalibrację zmiennej geometrii łopatek. Przeładowanie turbiny spowodowane jest najczęściej występowaniem zbyt dużego ciśnienia doładowania – w takim przypadku wirnik zaczyna obracać się coraz szybciej, co może spowodować nie tylko uszkodzenie jego łopatek, ale również i całego CHRA turbosprężarki. Zatem jak naprawić przeładowanie turbiny? Zalecamy skorzystanie z usług naszego serwisu, gdzie na specjalistycznej maszynie przeprowadzimy dokładną regulację łopatek VNT.
Przyczyny awarii turbo
Najczęstszą przyczyną awarii turbosprężarek jest nieprawidłowa eksploatacja samochodu, rzadziej przyczynami są uszkodzenia mechaniczne. Na turbo negatywnie wpływa:
- zbyt niski poziom oleju, który doprowadzić może do zatarcie się turbiny.
- zbyt wysoki poziom oleju będzie powodował wycieki oleju z turbo,
- stary, zanieczyszczony olej powodować będzie zadrapania powierzchni turbo,
- niesprawny filtr cząstek stałych,
- złej jakości filtry pozbawione swoich właściwości,
- gorszej jakości olej – rozrzedzony.
To tylko nieliczne przyczyny powodujące awarię turbosprężarek. Warto przeprowadzać systematyczną diagnostykę układu turbodoładowania, pomoże to uniknąć nieplanowanych wydatków i poważnego uszkodzenia turbosprężarki.
Dodaj komentarz
