Turbosprężarka 454231-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454231-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 4542313 dostępna jest również pod numerem 028145702R.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A4 1.9 TDI (B5)
Silnik: AHH / AFN
Moc: 110 KM - Audi A4 1.9 TDI (B5)
Silnik: ATJ / AJM
Moc: 115 KM - Audi A4 1.9 TDI (B6)
Silnik: AVB, BKE
Moc: 101 KM - Audi A6 1.9 TDI (C5)
Silnik: AHH / AFN
Moc: 110 KM - Audi A6 1.9 TDI (C5)
Silnik: ATJ
Moc: 115 KM - Skoda Superb I 1.9 TDI
Silnik: AVB
Moc: 101 KM - Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AHH AFN
Moc: 110 KM - Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AVB
Moc: 101 KM - Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AJM ATJ
Moc: 115 KM
Turbina 4542313 | Wskazówki montażowe po regeneracji turbo
Aby móc cieszyć się ze sprawnie przeprowadzonej regeneracji turbosprężarki należy pamiętać o kilku istotnych czynnościach, które należy przeprowadzić po tym procesie przed zamontowaniem turbosprężarki:
1. Sprawdzić drożność oraz stan przewodów odprowadzający i doprowadzających olej.
Podczas montażu turbo, należy zwrócić uwagę na to, aby nie było one skręcone oraz, aby nie powstały zagięcie.
2. Wyczyścić układ dolotowy oraz wydechowy. Mogą się tam znajdować pozostałości po poprzedniej turbosprężarce, a także inne ciała obce, które mogą spowodować awarię nowo zamontowanej turbosprężarki.
3. Wymienić filtry oraz uszczelki na nowe.
4. Stary olej zastąpić nowym - wysokiej jakości. Należy zwrócić uwagę, aby wlać jego odpowiednią ilość. Zbyt duży poziom będzie powodował wyciek oleju z turbo. Natomiast zbyt mała ilość nie zapewni właściwego smarowania co doprowadzić może do zatarcia turbiny.
5. Prawidło podłączyć turbosprężarkę.
6. Również ważne jest pierwsze odpalenie po wymianie turbiny. Niepoprawne jest osiąganie wysokich obrotów zaraz po odpaleniu silnika. Należy umożliwić pracę turbosprężarki na luzie przez około 30 minut. Pozwoli to na jej dotarcie się.
Oprócz wymienionych wyżej czynności ważna jest również prawidłowa eksploatacja samochodu, gdzie nastąpiła wymiana turbiny bez względu na to czy na fabrycznie nową, czy na turbosprężarkę zregenerowaną.
Jak użytkować auto wyposażone w turbosprężarkę?
Prawidłowa eksploatacja turbosprężarki ma wpływ na jej wydłużoną żywotność, dlatego też chcąc uniknąć jej poważnych awarii, co wiąże się z dodatkowymi wydatkami, warto zastosować się do poniższych wytycznych:
▪ aplikować olej najwyższej jakości,
▪ unikać jazdy na wysokich obrotach, kiedy silnik się jeszcze dobrze nie rozgrzał tzw. suchy start turbiny,
▪ po długiej i wyczerpującej jeździe należy pamiętać o tym, aby schłodzić turbinę,
▪ kontrolować poziom oleju,
▪ regularnie wymieniać filtry – ich jakość jest również ważna.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Montaż po regeneracji turbosprężarki Audi A4 1.9 TDI (B5) oznaczonej numerem 454231-3 powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowanego mechanika, który ma doświadczenie w naprawie i montażu turbosprężarek. Poniżej znajdują się ogólne wskazówki dotyczące montażu po regeneracji turbosprężarki:
Upewnij się, że silnik jest zimny i wyłączony przed rozpoczęciem montażu.
Zdemontuj osłonę silnika i uzyskaj dostęp do turbosprężarki.
Zlokalizuj turbosprężarkę i usuń ją, odłączając wszystkie połączenia (olejowe, powietrzne itp.).
Sprawdź, czy nowa turbosprężarka jest dokładnie taka sama jak ta, którą zamierzasz zamontować.
Przed zamontowaniem nowej turbosprężarki, upewnij się, że wszystkie elementy, takie jak rury, węże, itp. są czyste i w dobrym stanie.
Zmontuj nową turbosprężarkę zgodnie z instrukcjami producenta i zamontuj ją z powrotem w silniku.
Po zamontowaniu nowej turbosprężarki, przeprowadź odpowiednie testy i regulacje, takie jak ustawienie ciśnienia doładowania itp.
Sprawdź, czy wszystkie połączenia (olejowe, powietrzne itp.) są dobrze dokręcone i czy nie ma wycieków.