Turbosprężarka 454219-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454219-4 firmy Garrett.
CENA od:490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454219-4 dostępna jest również pod numerem 90573532.
Pasuje do pojazdów:
Opel Frontera B 2.2 DTI
Silnik: X22DTH
Moc: 115 KM
Opel Frontera B 2.2 DTI
Silnik: Y22DTH
Moc: 120 KM
Opel Omega B 2.0 DTI
Silnik: X20DTH 16V
Moc: 101 KM
Turbina 454219-4 - koras turbiny

Zespół środkowy zwany również korasem turbiny; składa się dwóch głównych elementów takich, jak wałek turbiny oraz koło kompresji, pozostałymi częściami są łożyska (oporowe i ślizgowe), a także uszczelniacze. Ze względu na nieprawidłowe użytkowanie samochodu z turbosprężarką awarie CHRA należą do najczęstszych. Zbyt niski poziom oleju może doprowadzić między innymi do przegrzania turbosprężarki – może to spowodować przebarwienia na wałku turbiny, a nawet pękniecie koła kompresji, uszkodzeniu również mogą ulec łopatki wirnika.
Nasz serwis w przypadku części do turbosprężarek Garrett, jak i innych światowych producentów, zaopatrywany jest między innymi przez firmę Melett – katalog produktów dostępny jest na ich oficjalnej stronie.
Samodzielna wymiana rdzenia turbo
Część turbiny, jaką jest koras, wbrew pozorom nie jest taka łatwa do wymiany nawet dla pasjonatów drobnych napraw samochodowych. Najczęstszymi błędami popełnianymi podczas wymiany CHRA są: brak poprawnego wyważenia lub też źle zamontowany rdzeń. Zarówno wymieniając turbo na nowe, jak i poddając wymianie tylko jego wybrane elementy, należy pamiętać o wymianie oleju, filtrów oraz uszczelek. W przeciwnym razie zanieczyszczenia znajdujące się w starym oleju, jak i filtrach mogą doprowadzić do uszkodzenia nowo wymienionych elementów.
Dodaj komentarz

Komentarze
Korozja turbiny oznacza, że części turbosprężarki są niszczone przez rdzę. Może to być spowodowane przez długotrwałe działanie wysokiej temperatury, wilgoci lub nieodpowiedniego smarowania. Korozja może prowadzić do uszkodzenia wałków, łożysk i innych elementów turbosprężarki, co może prowadzić do problemów z pracą silnika, takich jak brak mocy, niestabilna praca silnika, brak reakcji na pedał gazu itp. Jeśli twoja turbosprężarka w Opel Frontera B 2.2 DTI jest korodowana, należy skontaktować się z wykwalifikowanym mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi stopień uszkodzenia.