Localizations image

Turbosprężarka 454219-4

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbo 45421941

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Pracownia regeneracji turbo

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 454219-4 dostępna jest również pod numerem 90573532.

Pasuje do pojazdów:

Opel Frontera B 2.2 DTI
Silnik: X22DTH
Moc: 115 KM

Opel Frontera B 2.2 DTI
Silnik: Y22DTH
Moc: 120 KM

Opel Omega B 2.0 DTI
Silnik: X20DTH 16V
Moc: 101 KM

Turbina 454219-4 - koras turbiny

Zespół środkowy zwany również korasem turbiny; składa się dwóch głównych elementów takich, jak wałek turbiny oraz koło kompresji, pozostałymi częściami są łożyska (oporowe i ślizgowe), a także uszczelniacze. Ze względu na nieprawidłowe użytkowanie samochodu z turbosprężarką awarie CHRA należą do najczęstszych. Zbyt niski poziom oleju może doprowadzić między innymi do przegrzania turbosprężarki – może to spowodować przebarwienia na wałku turbiny, a nawet pękniecie koła kompresji, uszkodzeniu również mogą ulec łopatki wirnika.

Nasz serwis w przypadku części do turbosprężarek Garrett, jak i innych światowych producentów, zaopatrywany jest między innymi przez firmę Melett – katalog produktów dostępny jest na ich oficjalnej stronie.

Turbo 4542194

Samodzielna wymiana rdzenia turbo

Część turbiny, jaką jest koras, wbrew pozorom nie jest taka łatwa do wymiany nawet dla pasjonatów drobnych napraw samochodowych. Najczęstszymi błędami popełnianymi podczas wymiany CHRA są: brak poprawnego wyważenia lub też źle zamontowany rdzeń. Zarówno wymieniając turbo na nowe, jak i poddając wymianie tylko jego wybrane elementy, należy pamiętać o wymianie oleju, filtrów oraz uszczelek. W przeciwnym razie zanieczyszczenia znajdujące się w starym oleju, jak i filtrach mogą doprowadzić do uszkodzenia nowo wymienionych elementów.

Komentarze

Leszek 2023-01-20 09:28:57

Korozja turbiny oznacza, że części turbosprężarki są niszczone przez rdzę. Może to być spowodowane przez długotrwałe działanie wysokiej temperatury, wilgoci lub nieodpowiedniego smarowania. Korozja może prowadzić do uszkodzenia wałków, łożysk i innych elementów turbosprężarki, co może prowadzić do problemów z pracą silnika, takich jak brak mocy, niestabilna praca silnika, brak reakcji na pedał gazu itp. Jeśli twoja turbosprężarka w Opel Frontera B 2.2 DTI jest korodowana, należy skontaktować się z wykwalifikowanym mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi stopień uszkodzenia.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO