Turbosprężarka 454161-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454161-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454161-3 dostępna jest również pod numerem 028145702D.
Pasuje do pojazdów:
Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Turbina 454161-3 - nowa czy regenerowana?
Wystąpiła awaria Twojej turbosprężarki i zastanawiasz się nad tym, czy oddać ją do regeneracji, czy może jednak zakupić fabrycznie nowe turbo? Cena nowej turbosprężarki w zależności od samochodu może wynosić nawet kilkanaście tysięcy złotych, a z kolei kwota, jaką zapłacisz za regenerację turbosprężarki, może być nawet trzykrotnie niższa.
Decydując się regenerację turbiny w naszym serwisie, możesz być spokojny o jakość przejedzonej usługi. Nie korzystamy z tanich, gorszej jakości zamienników. Wadliwe elementy wymieniamy na nowe, oryginalne elementy światowych producentów. Tak więc decyzja dotycząca turbo – nowe czy regenerowane - należy do Ciebie.
Turbosprężarka Garrett
Garrett jest jednym z popularniejszych producentów turbin na świecie. W swojej ofercie posiada zarówno turbosprężarki do samochodów seryjnych, jak i tych tworzonych pod motosporty. W tym roku firma ta planuje prezentację swoich technologicznych udoskonaleń na Międzynarodowej Wystawie Przemysłu motoryzacyjnego w Szanghaju, gdzie między innym zaprezentowane zostanie oprogramowanie Garrett Connected Vehicle umożliwiające bezpieczniejsze, zdrowsze oraz efektywniejsze zarządzanie energią auta.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Decyzja między zakupem nowej lub regenerowanej turbosprężarki 454161-3 dla Seat Cordoba 1.9 TDI zależy od indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Oto kilka kluczowych różnic między nowymi a regenerowanymi turbosprężarkami:
Nowa turbosprężarka: Zazwyczaj jest droższa niż regenerowana turbosprężarka, ale ma gwarancję producenta i jest fabrycznie nowa, co oznacza, że nie ma żadnych oznak zużycia.
Regenerowana turbosprężarka: Jest tańsza niż nowa turbosprężarka, ponieważ jest to używany komponent, który został poddany procesowi regeneracji. Regeneracja polega na czyszczeniu, naprawie i ponownym złożeniu turbosprężarki. Wymaga to specjalistycznych narzędzi i wiedzy, a także specjalistycznego sprzętu.
Należy pamiętać, że regenerowana turbosprężarka może nie być tak trwała, jak nowa turbosprężarka, ale jest tańsza i w wielu przypadkach jest to rozwiązanie wystarczające. Zanim podejmiesz decyzję, skonsultuj się z specjalistą, który może pomóc Ci określić, która opcja jest dla Ciebie odpowiednia.