Localizations image

Turbosprężarka 454161-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454161-1 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 454161-1
Turbosprężarka 454161-1

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
» komplet uszczelek montażowych,
» koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
» protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
» 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
» przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 454161-1 dostępna jest również pod numerem 028145702D.

Pasuje do pojazdów:

» Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM


Turbina 454161-1 - dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?

Turbina  454161-1   Dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?
Turbina 454161-1 Dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?

 
Niewystarczające smarowanie jest powodem wielu poważnych awarii turbosprężarki, które również wpływają na działanie innych elementów samochodowych. Całkowity brak oleju, jak i niedostateczna jego ilość może doprowadzić do przegrzania turbosprężarki, a nawet do poważnego uszkodzenia silnika samochodu.

Przyczyną braku smarowania może być również zastosowanie zamiast uszczelek pasty uszczelniającej, która może doprowadzić do zatoru w przewodach, tak zablokowany olej będzie miał trudność w dalszym przemieszczaniu się, co uniemożliwi smarowanie. Usterki turbosprężarki powodować może również zagięty lub skręcony przewód olejowy.


Plama oleju po samochodem

Nie zawsze kapiący olej z turbiny oznacza jej awarię, może się bowiem okazać, że wyciek oleju wskazywać może na jego zbyt dużą ilość w zbiorniku. Jeżeli jednak po sprawdzeniu poziomu oleju, okaże się, że jest go odpowiednia ilość, a turbina puszcza olej, to znak zużycia turbosprężarki. Regeneracja turbo w takiej sytuacji jest nieunikniona, która jest znacznie korzystniejsza w przeciwieństwie do ceny fabrycznie nowego turbo.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Montaż turbiny 02 października 2018

Montaż turbiny

1. Prawidłowy MONTAŻ TURBINY samochodowej po naprawie, regulacji, czy regeneracji –...

Wyjęcie turbiny   Cena 11 stycznia 2021

Wyjęcie turbiny Cena

Temat ceny demontażu turbiny jest indywidualną kwestią danego serwisu, wyjęcie tur...

Czy przy regeneracji turbiny trzeba wymienić olej? 01 lutego 2022

Czy przy regeneracji turbiny trzeba wymienić olej?

Czy przy regeneracji turbiny trzeba wymienić olej? Podczas regeneracji turbiny ...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO