blog

Turbosprężarka 454161-1

29 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 454161-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbosprężarki

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454161-1 firmy Garrett.



W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

» komplet uszczelek montażowych,
» koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

» protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
» 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
» przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 454161-1 dostępna jest również pod numerem 028145702D.

Pasuje do pojazdów:

» Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

Turbina 454161-1 - dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?

Niewystarczające smarowanie jest powodem wielu poważnych awarii turbosprężarki, które również wpływają na działanie innych elementów samochodowych. Całkowity brak oleju, jak i niedostateczna jego ilość może doprowadzić do przegrzania turbosprężarki, a nawet do poważnego uszkodzenia silnika samochodu.

Przyczyną braku smarowania może być również zastosowanie zamiast uszczelek pasty uszczelniającej, która może doprowadzić do zatoru w przewodach, tak zablokowany olej będzie miał trudność w dalszym przemieszczaniu się, co uniemożliwi smarowanie. Usterki turbosprężarki powodować może również zagięty lub skręcony przewód olejowy.

Turbina 454161-1 - dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?

Plama oleju po samochodem

Nie zawsze kapiący olej z turbiny oznacza jej awarię, może się bowiem okazać, że wyciek oleju wskazywać może na jego zbyt dużą ilość w zbiorniku. Jeżeli jednak po sprawdzeniu poziomu oleju, okaże się, że jest go odpowiednia ilość, a turbina puszcza olej, to znak zużycia turbosprężarki. Regeneracja turbo w takiej sytuacji jest nieunikniona, która jest znacznie korzystniejsza w przeciwieństwie do ceny fabrycznie nowego turbo.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Bartek
2023-01-19 14:17:37
Smarowanie jest bardzo ważne w przypadku turbosprężarki 454161-1 Seat Cordoba 1.9 TDI, ponieważ pozwala na zapewnienie prawidłowego działania wszystkich elementów składowych turbosprężarki i przedłużenie ich żywotności. Smarowanie zapobiega tarcia i zużyciu elementów ruchomych, takich jak wałek napędowy, łożyska oraz sprężarka i turbina. Bez odpowiedniego smarowania, elementy te mogą się przegrzać i ulec uszkodzeniu, co może prowadzić do awarii turbosprężarki i konieczności jej wymiany. Aby zapewnić prawidłowe smarowanie turbosprężarki, ważne jest regularne wymienianie oleju silnikowego oraz konserwację układu smarowania.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60