Turbosprężarka 454161-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454161-1 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
» komplet uszczelek montażowych,
» koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
» protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
» 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
» przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454161-1 dostępna jest również pod numerem 028145702D.
Pasuje do pojazdów:
» Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
» Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Turbina 454161-1 - dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?
Niewystarczające smarowanie jest powodem wielu poważnych awarii turbosprężarki, które również wpływają na działanie innych elementów samochodowych. Całkowity brak oleju, jak i niedostateczna jego ilość może doprowadzić do przegrzania turbosprężarki, a nawet do poważnego uszkodzenia silnika samochodu.
Przyczyną braku smarowania może być również zastosowanie zamiast uszczelek pasty uszczelniającej, która może doprowadzić do zatoru w przewodach, tak zablokowany olej będzie miał trudność w dalszym przemieszczaniu się, co uniemożliwi smarowanie. Usterki turbosprężarki powodować może również zagięty lub skręcony przewód olejowy.
Plama oleju po samochodem
Nie zawsze kapiący olej z turbiny oznacza jej awarię, może się bowiem okazać, że wyciek oleju wskazywać może na jego zbyt dużą ilość w zbiorniku. Jeżeli jednak po sprawdzeniu poziomu oleju, okaże się, że jest go odpowiednia ilość, a turbina puszcza olej, to znak zużycia turbosprężarki. Regeneracja turbo w takiej sytuacji jest nieunikniona, która jest znacznie korzystniejsza w przeciwieństwie do ceny fabrycznie nowego turbo.
Dodaj komentarz

Komentarze
Smarowanie jest bardzo ważne w przypadku turbosprężarki 454161-1 Seat Cordoba 1.9 TDI, ponieważ pozwala na zapewnienie prawidłowego działania wszystkich elementów składowych turbosprężarki i przedłużenie ich żywotności. Smarowanie zapobiega tarcia i zużyciu elementów ruchomych, takich jak wałek napędowy, łożyska oraz sprężarka i turbina. Bez odpowiedniego smarowania, elementy te mogą się przegrzać i ulec uszkodzeniu, co może prowadzić do awarii turbosprężarki i konieczności jej wymiany. Aby zapewnić prawidłowe smarowanie turbosprężarki, ważne jest regularne wymienianie oleju silnikowego oraz konserwację układu smarowania.