Localizations image

Turbosprężarka 454161-1

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454161-1 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 454161-1
Turbosprężarka 454161-1

 

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

» komplet uszczelek montażowych,
» koras/rdzeń turbosprężarki.
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

» protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
» 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
» przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 454161-1 dostępna jest również pod numerem 028145702D.

Pasuje do pojazdów:

» Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

» Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM


Turbina 454161-1 - dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?

Turbina  454161-1 | Dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?
Turbina 454161-1 | Dlaczego smarowanie jest tak bardzo ważne?

 
Niewystarczające smarowanie jest powodem wielu poważnych awarii turbosprężarki, które również wpływają na działanie innych elementów samochodowych. Całkowity brak oleju, jak i niedostateczna jego ilość może doprowadzić do przegrzania turbosprężarki, a nawet do poważnego uszkodzenia silnika samochodu.

Przyczyną braku smarowania może być również zastosowanie zamiast uszczelek pasty uszczelniającej, która może doprowadzić do zatoru w przewodach, tak zablokowany olej będzie miał trudność w dalszym przemieszczaniu się, co uniemożliwi smarowanie. Usterki turbosprężarki powodować może również zagięty lub skręcony przewód olejowy.


Plama oleju po samochodem

Nie zawsze kapiący olej z turbiny oznacza jej awarię, może się bowiem okazać, że wyciek oleju wskazywać może na jego zbyt dużą ilość w zbiorniku. Jeżeli jednak po sprawdzeniu poziomu oleju, okaże się, że jest go odpowiednia ilość, a turbina puszcza olej, to znak zużycia turbosprężarki. Regeneracja turbo w takiej sytuacji jest nieunikniona, która jest znacznie korzystniejsza w przeciwieństwie do ceny fabrycznie nowego turbo.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Budowa turbosprężarki - co to jest gruszka turbiny? 09 października 2018

Budowa turbosprężarki - co to jest gruszka turbiny?

Gruszka turbiny to innymi słowy zawór próżniowy (podciśnieniowy) zajmujący...

Turbosprężarka 706680-1 12 maja 2021

Turbosprężarka 706680-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706680-1...

Gwizd turbiny 17 Grudzień 2020

Gwizd turbiny

Gwizd turbiny jest dźwiękiem niepożądanym, świadczącym przede wszystkim o zaistniałej...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO