Turbosprężarka 454158-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454158-3 firmy GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
◊ komplet uszczelek montażowych,
◊ koras turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
◊protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
◊ 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
◊ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454158-3 dostępna jest również pod numerami 028145702C.
Pasuje do pojazdów:
◊ Audi A4 1.9 TDI (B5)
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
◊ Audi A6 1.9 TDI (C5)
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
◊ Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM
Turbina 454158-3 | Regeneracja turbosprężarek
Przeprowadzana przez nasz serwis regeneracja turbosprężarek odbywa się w sterylnych, laboratoryjnych warunkach, co więcej stosujemy oryginalne części zamienne znanych światowych producentów.
Etapy regeneracji są następujące:
Etap 1.
Przesłana przez Klienta za pośrednictwem kuriera lub dostarczona osobiście turbosprężarka w pierwszej kolejności poddawana jest dokładnej weryfikacji, która de facto jest bezpłatna. Następnie dzwonimy do Klienta w celu przedstawienia raportu z przeprowadzonej diagnostyki.
Najczęstszymi awariami turbo, z jakimi spotyka się nasz serwis, są:
- uszkodzony wirnik → przyczyny jego uszkodzenia mogą być zarówno mechaniczne np. nagar i inne zanieczyszczenia, które przedostały się do wnętrza turbiny wyeksploatowanym filtrem, jak i eksploatacyjne, czyli nieprawidłowe użytkowanie samochodu wyposażonego w turbo np. brak odpowiedniej ilość oleju, który odpowiada za smarowanie.
- uszkodzone łopatki koła kompresji → spowodowane najczęściej przedostaniem się elementu obcego, np. części tłoka lub opaski montażowej. Uszkodzone może zostać również całe koło kompresji. Przeładowanie turbo spowodować może, że koło pęknie.
- awaria gruszki turbiny → korozja aktuatora,
- zapieczone łopatki zmiennej geometrii turbiny → rdza, nagromadzony nagar.
Etap 2.
To Klient decyduje, czy chce poddać swoją turbosprężarkę dalszym etapom regeneracji. Jeśli tak, to etap drugi polega do rozkręceniu turbo po to, aby przeprowadzić jego dokładne oczyszczanie. Wymieniane są również uszkodzone części turbo.
Etap 3.
Turbosprężarka jest składana w całość. Odbywa się to w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu wolnym od zanieczyszczeń. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że nawet najmniejsze zanieczyszczenie w turbosprężarce może spowodować poważną awarię.
Etap 4.
Przed odesłaniem turbo do Klienta, jest ono poddawane testom, turbosprężarka musi być dodatkowo odpowiednio doważona.
Dopełnieniem regeneracji jest wymiana oleju na świeży, wymiana filtrów na nowe oraz odpowiednie dotarcie nowo zamontowanej turbosprężarki.
Turbo po regeneracji | Docieranie
Sama wymiana uszkodzonych elementów, jak i wyczyszczenie turbosprężarki z zanieczyszczeń to nie wszystko. Na żywność wpływ ma wspomniane smarowanie, dobrej jakości filtry, ale i również pierwsze odpalenie samochodu zaraz po zamontowaniu zregenerowanej turbosprężarki.
Docieranie turbo, to nic innego jak umożliwienie turbosprężarce swobodnej pracy, czyli po uruchomieniu silnika kierowca powinien pozwolić popracować przez około 30 minut na biegu jałowym. Kategorycznie zabrania się osiągania wysokich obrotów zaraz po uruchomieniu silnika samochodu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki 454158-3 dla Audi A4 1.9 TDI (B5) polega na naprawie lub wymianie uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, wałki lub układ wykorzystujący ciśnienie do napędzania turbosprężarki. Proces ten może być wykonywany przez specjalistyczne warsztaty lub serwisy samochodowe, które posiadają odpowiedni sprzęt i doświadczenie. Regeneracja turbosprężarki pozwala na przywrócenie jej do pierwotnej sprawności, co może przełożyć się na lepszą wydajność silnika oraz oszczędność pieniędzy w porównaniu do wymiany na nową.