Localizations image

Turbosprężarka 454158-3

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.72

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454158-3 firmy GARRETT.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 454158-3
Turbosprężarka 454158-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
◊ komplet uszczelek montażowych,
◊ koras turbosprężarki. 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
◊protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
◊ 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
◊ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!


Turbosprężarka 454158-3 dostępna jest również pod numerami 028145702C.

Pasuje do pojazdów:

◊ Audi A4 1.9 TDI (B5)
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

◊ Audi A6 1.9 TDI (C5)
Silnik: AFN
Moc: 110 KM

◊ Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AFN
Moc: 110 KM


Turbina 454158-3 | Regeneracja turbosprężarek

Turbina  454158-3 | Regeneracja turbosprężarek
Turbina 454158-3 | Regeneracja turbosprężarek

 

Przeprowadzana przez nasz serwis regeneracja turbosprężarek odbywa się w sterylnych, laboratoryjnych warunkach, co więcej stosujemy oryginalne części zamienne znanych światowych producentów.

Etapy regeneracji są następujące:

Etap 1.
Przesłana przez Klienta za pośrednictwem kuriera lub dostarczona osobiście turbosprężarka w pierwszej kolejności poddawana jest dokładnej weryfikacji, która de facto jest bezpłatna. Następnie dzwonimy do Klienta w celu przedstawienia raportu z przeprowadzonej diagnostyki.

Najczęstszymi awariami turbo z jakimi spotyka się nasz serwis, są:

- uszkodzony wirnik → przyczyny jego uszkodzenia mogą być zarówno mechaniczne np. nagar i inne zanieczyszczenia, które przedostały się do wnętrza turbiny wyeksploatowanym filtrem, jak i eksploatacyjne, czyli nieprawidłowe użytkowanie samochodu wyposażonego w turbo np. brak odpowiedniej ilość oleju, który odpowiada za smarowanie.
- uszkodzone łopatki koła kompresji → spowodowane najczęściej przedostaniem się elementu obcego, np. części tłoka lub opaski montażowej. Uszkodzone może zostać również całe koło kompresji. Przeładowanie turbo spowodować może, że koło pęknie.
- awaria gruszki turbiny → korozja aktuatora,
- zapieczone łopatki zmiennej geometrii turbiny → rdza, nagromadzony nagar.

Etap 2.
To Klient decyduje, czy chce poddać swoją turbosprężarkę dalszym etapom regeneracji. Jeśli tak, to etap drugi polega do rozkręceniu turbo po to, aby przeprowadzić jego dokładne oczyszczanie. Wymieniane są również uszkodzone części turbo.

Etap 3.
Turbosprężarka jest składana w całość. Odbywa się to w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu wolnym od zanieczyszczeń. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że nawet najmniejsze zanieczyszczenie w turbosprężarce może spowodować poważną awarię.

Etap 4.
Przed odesłaniem turbo do Klienta, jest ono poddawane testom, turbosprężarka musi być dodatkowo odpowiednio doważona.
Dopełnieniem regeneracji jest wymiana oleju na świeży, wymiana filtrów na nowe oraz odpowiednie dotarcie nowo zamontowanej turbosprężarki.


Turbo po regeneracji | Docieranie


Sama wymiana uszkodzonych elementów, jak i wyczyszczenie turbosprężarki z zanieczyszczeń to nie wszystko. Na żywność wpływ ma wspomniane smarowanie, dobrej jakości filtry, ale i również pierwsze odpalenie samochodu zaraz po zamontowaniu zregenerowanej turbosprężarki.
Docieranie turbo, to nic innego jak umożliwienie turbosprężarce swobodnej pracy, czyli po uruchomieniu silnika kierowca powinien pozwolić popracować przez około 30 minut na biegu jałowym. Kategorycznie zabrania się osiągania wysokich obrotów zaraz po uruchomieniu silnika samochodu.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 828578-3 16 kwietnia 2021

Turbosprężarka 828578-3

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 828578-3...

Nieszczelny intercooler - objawy 05 stycznia 2021

Nieszczelny intercooler - objawy

Podejmiemy się tematu, jakim jest nieszczelny intercooler. Objawy, które mogą...

Turbosprężarka 766340-1 18 marca 2021

Turbosprężarka 766340-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 766340-1...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO