Turbosprężarka 454098-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454098-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454098-2 dostępna jest również pod numerem 90531518.
Pasuje do pojazdów:
- Opel Astra G 2.0 DI
Silnik: X20DTL
Moc: 82 KM
- Opel Vectra B 2.0 DI
Silnik: X20DTL
Moc: 82 KM
- Opel Zafira A 2.0 DI
Silnik: X20DTL
Moc: 82 KM
Turbina 454098-2 - turbo padło podczas jazdy
Jeżeli podczas podróży doszło do awarii turbosprężarki najlepszym rozwiązaniem jest zaprzestanie jazdy i wezwanie lawety. Dalsza jazda w uszkodzoną turbiną może uszkodzić silnik, jak zatem rozpoznać uszkodzoną turbinę w dieslu i aucie z silnikiem benzynowym? Pierwszym objawem jest pogorszona praca samochodu; spadek mocy, szarpanie podczas jazdy, również dźwięk przypominający pisk, zgrzytanie, a nawet wycie karetki jest oznaką wyeksploatowania turbiny.
Oczywiście niesprawną turbosprężarkę można oddać do regeneracji pod warunkiem, że nie doszło do poważnych i nieodwracalnych uszkodzeń. Jeżeli właściciel pojazdu świadomie bagatelizował wspomniane objawy awarii turbo powinien być przygotowany na to iż zakup fabrycznie nowej turbosprężarki będzie nieunikniony.
Co pod maską piszczy, czyli dźwięk uszkodzonej turbiny
Uszkodzona turbosprężarka „wydaje” różne dźwięki w zależności od stopnia i rodzaju jej awarii. Świst, pogwizdywanie czy też metaliczny dźwięk jakby ścierających się ze sobą metalowych elementów już powinien zmusić właściciela pojazdu do podjęcia natychmiastowych czynności mających na celu wyeliminowanie problemu. Lekceważenie awarii turbo może doprowadzić do tego, że w pewnym momencie turbosprężarka zacznie wyć jak karetka.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka to ważny element układu napędowego samochodu, który zwiększa moc silnika poprzez dostarczanie dodatkowego powietrza do cylindrów. W przypadku awarii turbosprężarki w samochodzie Opel Astra G 2.0 DI, należy natychmiast zatrzymać pojazd i skontaktować się z serwisem samochodowym. Awaria turbosprężarki może być spowodowana przez różne czynniki, takie jak zanieczyszczenie oleju, brak odpowiedniej konserwacji lub nadmierne zużycie. Wymiana turbosprężarki jest skomplikowanym i kosztownym procesem, dlatego należy skorzystać z usług specjalistów. Nie ignorując objawów awarii, takich jak brak mocy silnika, dymienie z rury wydechowej czy dźwięki dochodzące z silnika, możemy uniknąć większych problemów, które mogą prowadzić do konieczności wymiany innych podzespołów silnika lub całego silnika. Dlatego ważne jest regularne sprawdzanie stanu turbosprężarki oraz odpowiedniej konserwacji.