Turbosprężarka 454097-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454097-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454097-1 dostępna jest również pod numerem 28145702.
Pasuje do pojazdów:
* Audi A4 1.9 TDI (B5)
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM
* Volkswagen Passat B5 1.9 TDI
Silnik: AHU
Moc: 90 KM
Turbina 4540971 | Nowa czy regenerowana?
W przeciwieństwie do zakupu fabrycznie nowego turbo, jego regeneracja jest znacznie tańszą opcją. Nie oznacza to jednak, że turbosprężarka po regeneracji jego gorsza od tej fabrycznie nowej. Umiejętnie przeprowadzona regeneracja, czyli dokładne oczyszczenie turbosprężarki z zanieczyszczeń, wymiana uszkodzonych jej elementów na nowe, a następnie jej prawidłowe złożenie, wyważenie oraz kalibracja, jak i późniejszy montaż w samochodzie wpływają na jej dalszą żywotność. Dlaczego te wszystkie czynności są tak ważne?
1. Dokładne oczyszczenie
Nawet niewielkiego rozmiaru paproch potrafi wyrządzić wielkie szkody w turbosprężarce. Dlatego dokładnie wyczyszczona turbosprężarka, jak i jej późniejsze złożenie jej w całość odbywać powinno się z zachowaniem szczególnej dokładności.
2. Wymiana uszkodzonych części
Elementy turbosprężarki takie jak wirnik, koło kompresji czy wał łączący te dwa elementy, są w ciągłym ruchu, a przez to są bardziej podatne na uszkodzenia. Stosowanie tanich zamienników sprawi, że nastąpi ich szybsza eksploatacja niż w przypadku zastosowania oryginalnych części zamiennych światowych producentów, na jakich pracuje nasz serwis.
3. Kalibracja turbo
Po przeprowadzonej regeneracji ważne jest również jego regulacja. Polega ona zarówno na wyważeniu CHRA turbo, jak i prawidłowej kalibracji systemu VNT
- zmiennej geometrii łopatek. Jazda z niewyważonym rdzeniem turbo powodować będzie występowanie nadmiernych wibracji, które generować będą nieprzyjemny hałas.
4. Montaż turbo
Przed zamontowaniem turbosprężarki do samochodu po przeprowadzonej regeneracji, ważne jest odpowiednie przygotowanie układu turbodoładowania, czyli usunięcie zanieczyszczeń z przewodów, które powodować mogą mniejszą przepustowość, wymiana starych, uszkodzonych przewodów, wymiana uszczelek na nowe oraz najważniejsze - co jest często pomijane – wymiana oleju na nowy, najlepiej taki, który zaleca producent samochodu.
Docieranie turbo po wymianie | Dlaczego jest tak ważne?
Niezależnie od tego, czy zamontowane zostało fabrycznie nowe turbo, czy po regeneracji ważne jest jego dotarcie, które jest ostatnim z etapów kompleksowo przeprowadzonej regeneracji. Docieranie turbiny po regeneracji jest równie ważne, jak wymiana oleju na nowy i zdecydowanie wydłuża jej żywotność, dlatego po zamontowaniu należy pozwolić popracować jej na biegu jałowym przez około 30 minut. Niestety, osoby nieposiadające dostatecznej wiedzy za docieranie uważają pokonanie określonej ilości kilometrów.
W naszym serwisie oprócz raportu dotyczącego przyczyny uszkodzenia turbosprężarki, każdy Klient otrzymuje zalecania dotyczące dalszej eksploatacji samochodu, jak i fachową pomoc związaną z montażem zregenerowanego turbo.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 454097-1 jest przeznaczona do użytku w samochodzie Audi A4 1.9 TDI (B5). Można ją kupić jako nową lub regenerowaną. Nowa turbosprężarka jest produkowana przez oryginalnego producenta lub innego dostawcę z certyfikowanych materiałów i spełniająca wymagania producenta. Będzie to gwarancją, że jest to produkt nowy, nie używany, w 100% sprawny i spełniający wszystkie normy producenta. Regenerowana turbosprężarka jest to turbosprężarka, która została przebudowana lub naprawiona przez specjalistyczny zakład regeneracji. Zazwyczaj jest to produkt, który już był używany i został poddany procesowi regeneracji, polegającym na wymianie uszkodzonych części, dostosowaniu do norm producenta i przetestowaniu. Decyzja czy wybrać nową czy regenerowaną turbosprężarkę zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji użytkownika. Nowa turbosprężarka jest zazwyczaj droższa, ale gwarantuje pełną sprawność i dłuższy okres użytkowania, natomiast regenerowana turbosprężarka jest tańsza, ale może mieć krótszy okres użytkowania.
Kupując regenerowana turbosprężarkę zaleca się wybierać zakład regeneracji, który posiada dobre opinie, daje gwarancję na swoje produkty i przeprowadza odpowiednie testy przed sprzedażą.