Turbosprężarka 454092-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454092-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454092-1 dostępna jest również pod numerem 90499271.
Pasuje do pojazdów:
Opel Astra F 1.7 TD
Silnik: X17DTL
Pojemnosc: 1700 ccm
Moc: 68 KM
Rok produkcji: 08.1994 to 09.1998
Turbina 454092-1 - uszkodzone koło kompresji
Wirnik turbosprężarki znajdujący się po jej zimnej stronie, zwany kołem kompresji, również może ulec awarii. Wraz z zasysanym powietrzem przez wyeksploatowany filtr do wnętrza turbosprężarki mogą przedostać się różnego rodzaju zanieczyszczenia. Nawet małe ziarenko piasku może spowodować niebagatelną usterkę turbosprężarki.
Koło kompresji może zostać uszkodzone również poprzez przegrzanie się turbosprężarki. Wysoka temperatura spowodować może jego deformację, a także pojawienie się tzw. skórki pomarańczy na tylnej ściance koła. Dlatego też ważne jej systematyczne kontrolowanie poziomu oleju, który ma właściwości nie tylko smarne, ale i chłodzące.
Zarówno wirnik turbiny, jak i koło kompresji są komponentami CHRA turbo, w przypadku awarii wirników wymieniany jest rdzeń turbosprężarki. Pracujemy ma oryginalnych częściach znanych producentów, między innymi takich, jak Mellett i pomimo tego, iż rdzeń jest fabrycznie wyważony, w naszym serwisie wyważamy go dodatkowo w celu uzyskania jak najlepszych parametrów.
Uszkodzona turbosprężarka - objawy
Awarie turbosprężarki takie, jak rozszczelnienie turbiny, czy też wyeksploatowany wirnik sprężarki sygnalizowane są najczęściej charakterystycznym dźwiękiem uszkodzonej turbiny przypominającym gwizd. Innymi objawami mogą być: spadek mocy pojazdu, przejście auta na pracę w trybie awaryjnym, a nawet większe zużycie paliwa.
W przypadku jakichkolwiek problemów z turbosprężarką zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem. Dokładne informacji związanych z oferowanymi usługami oraz ich poszczególnymi cenami uzyskasz telefonicznie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 454092-1 jest produkowana przez renomowanego producenta turbo, która jest przeznaczona do samochodów Opel Astra F 1.7 TD. Koło kompresji jest wałkiem, który jest połączony z wałkiem turbiny i wałkiem sprężarki. Jego zadaniem jest przekazywanie energii pomiędzy wałkami, co pozwala na przyspieszenie turbiny i sprężanie powietrza dostarczanego do silnika. Uszkodzenie koła kompresji może być spowodowane przez wiele czynników, takich jak brak odpowiedniej ilości oleju silnikowego, nadmierne obciążenie silnika lub niedostateczna jakość oleju. Objawami uszkodzenia koła kompresji mogą być hałas podczas pracy silnika, spadek mocy silnika oraz trudności z rozruchem. W przypadku uszkodzenia koła kompresji, konieczna jest jego naprawa lub wymiana, aby zapewnić prawidłową pracę turbo i silnika. Wymiana koła kompresji jest skomplikowanym zadaniem, które powinno być wykonywane przez wykwalifikowanych specjalistów, ponieważ wymaga ono specjalistycznego sprzętu i doświadczenia.