Turbosprężarka 454083
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454083 firmy KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 454083 dostępna jest również pod numerami 1002829.
Pasuje do pojazdów:
- Ford Galaxy 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Alhambra 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Caddy II 1.9 TDI
Silnik: AHU ALE 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM
Turbina 454083 - awaria podczas jazdy

Turbo do swojej pracy wykorzystuje spaliny, które napędzają wirnik, jeśli podczas jazdy nastąpi awaria turbosprężarki, w pierwszej kolejności samochód utraci swą moc i przejdzie w tryb awaryjny. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest zakończenie jazdy i wezwanie lawety, ponieważ jazda z uszkodzoną turbiną może nie tylko uszkodzić samą turbosprężarkę, ale również i silnik pojazdu, co oczywiście związane jest z dodatkowymi, nie zawsze niskimi kosztami naprawy.
Podpowiadamy, po czym poznać uszkodzoną turbosprężarkę
Zastanawiałeś się, jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w dieslu lub w samochodzie z silnikiem benzynowym? Oprócz świecącej się kontrolki check engine awaria turbosprężarki sygnalizowana jest również innymi sygnałami, takimi jak: nadmierne dymienie z wydechu, dźwięk przypominający pohukiwanie sowy, a w skrajnych przypadkach sygnał przypominający wycie karetki. Nie ma jednej przyczyny powodującej uszkodzenie turbiny w dieslu, jak i w benzynie. Ważne są zatem cykliczne przeglądy stanu turbosprężarki, które z pewnością przyczynią się do jej poważnych awarii w przyszłości.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Awaria turbosprężarki 454083 stosowanej w Fordzie Galaxy 1.9 TDI podczas jazdy może być spowodowana przez kilka różnych przyczyn, takich jak:
- Niedrożność przewodów olejowych, co powoduje brak smarowania wałka turbo i łożysk
- Uszkodzenie wałka kompresji lub łożysk,
- Zabrudzenie filtra powietrza,
- Niedrożność intercoolera,
- Zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Awaria turbosprężarki podczas jazdy może prowadzić do znacznego uszkodzenia silnika lub innych podzespołów układu dolotowego. W przypadku wykrycia problemów związanych z awarią turbosprężarki podczas jazdy, należy natychmiast zatrzymać samochód i skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w silnikach diesla, który może przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę oraz dokonać naprawy lub wymiany potrzebnych podzespołów.