Turbosprężarka 454083
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454083 firmy KKK.
CENA od: 490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454083 dostępna jest również pod numerami 1002829.
Pasuje do pojazdów:
- Ford Galaxy 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Alhambra 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Cordoba 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Ibiza II 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Seat Toledo I 1.9 TDI
Silnik: 1Z / AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Caddy II 1.9 TDI
Silnik: AHU ALE 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Jetta III 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Passat B4 1.9 TDI
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Polo III 1.9 TDI
Silnik: ALE
Moc: 90 KM - Volkswagen Sharan I 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU
Moc: 90 KM - Volkswagen Vento 1.9 TDI
Silnik: 1Z AHU ALE
Moc: 90 KM
Turbina 454083 - awaria podczas jazdy

Turbo do swojej pracy wykorzystuje spaliny, które napędzają wirnik, jeśli podczas jazdy nastąpi awaria turbosprężarki, w pierwszej kolejności samochód utraci swą moc i przejdzie w tryb awaryjny. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest zakończenie jazdy i wezwanie lawety, ponieważ jazda z uszkodzoną turbiną może nie tylko uszkodzić samą turbosprężarkę, ale również i silnik pojazdu, co oczywiście związane jest z dodatkowymi, nie zawsze niskimi kosztami naprawy.
Podpowiadamy, po czym poznać uszkodzoną turbosprężarkę
Zastanawiałeś się, jak rozpoznać uszkodzoną turbinę w dieslu lub w samochodzie z silnikiem benzynowym? Oprócz świecącej się kontrolki check engine awaria turbosprężarki sygnalizowana jest również innymi sygnałami, takimi jak: nadmierne dymienie z wydechu, dźwięk przypominający pohukiwanie sowy, a w skrajnych przypadkach sygnał przypominający wycie karetki. Nie ma jednej przyczyny powodującej uszkodzenie turbiny w dieslu, jak i w benzynie. Ważne są zatem cykliczne przeglądy stanu turbosprężarki, które z pewnością przyczynią się do jej poważnych awarii w przyszłości.
Dodaj komentarz
