Turbosprężarka 454065-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454065-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 454065-2 dostępna jest również pod numerem 028145701S.
Pasuje do pojazdów:
Audi 80 1.9 TD (B4)
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Seat Cordoba 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Seat Ibiza II 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Seat Toledo I 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Volkswagen Golf III 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Volkswagen Jetta III 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Volkswagen Passat B4 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Volkswagen Vento 1.9 TD
Silnik: AAZ
Moc: 75 KM
Turbina 4540652 - wyciek oleju z turbo
Kapiący olej z turbosprężarki nie jest normalną sytuacją, oznacza to jej awarię. Należy w takim przypadku jak najszybciej zlokalizować przyczynę powodująca usterkę i ją wyeliminować. Jedną z najczęstszych przyczyn powodujących wyciek oleju z turbiny jest nieodpowiednie ciśnienie w skrzyni korbowej oraz zatkana odma turbiny. Wyciek oleju z turbosprężarki może być również spowodowany tak prozaicznym powodem, jak jego zbyt duża ilość w zbiorniku. Tak czy inaczej, obecność plamy oleju pod samochodem powinna skłonić właściciela pojazdu do szybkiego działania, w przeciwnym razie może dojść do poważnego uszkodzenia turbosprężarki, a także intercoolera.
Regeneracja turbin – ile trwa?
W naszym serwisie naprawa turbosprężarki wykonywana jest w ciągu jednego dnia. Podczas regeneracji turbosprężarka jest rozkręcana i dokładnie czyszczona z nagaru oraz innych zanieczyszczeń. Następnie wymieniane są wyeksploatowane części. Na sam koniec turbosprężarka poddawana jest procesowi regulacji. Kalibracja przeprowadzana jest zachowaniem najwyższej staranności, ponieważ również ma ona wpływ na jej żywotność.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyciek oleju z turbosprężarki 454065-2 stosowanej w Audi 80 1.9 TD (B4) może być spowodowany przez kilka różnych przyczyn. Niektóre z nich to: uszkodzenie uszczelniaczy na wałku turbo, nieszczelność na przewodach olejowych lub uszkodzenie samego przewodu, uszkodzenie łożysk turbosprężarki oraz zużycie uszczelek w układzie olejowym. Aby określić dokładną przyczynę wycieku, należy skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w silnikach diesla, który może przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę. W razie potrzeby, konieczna może być wymiana uszczelniaczy, przewodów olejowych, łożysk lub całej turbosprężarki. Niezależnie od przyczyny, ważne jest, aby natychmiast rozwiązać problem, ponieważ wyciek oleju z turbosprężarki może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych podzespołów układu dolotowego.