Turbosprężarka 454061-10
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454061-10 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454061-10 dostępna jest również pod numerem 99460981.
Pasuje do pojazdów:
Audi 80 1.9 TDI (B4)
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM
Rok produkcji: 09.1991 to 03.1994
Turbina 454061-10 - głośniejsza praca turbo
Zauważyłeś, że Twoja turbosprężarka zaczęła głośniej pracować, a jej dźwięk przypomina gwizd lub grzechotanie? To znak, że należy ją zregenerować, ponieważ głośna turbosprężarka to wyeksploatowana turbosprężarka. Gwizd turbiny wskazywać może na wyrobione łopatki wirnika turbiny lub uszkodzone koło kompresji. Aby nie doprowadzić do poważnych awarii związanych z układem turbodoładowania, jak i jednostki napędowej, a co za tym idzie - wysokich kosztów naprawy należy jak najszybciej zlokalizować oraz wyeliminować problem.
Z kolei gwiżdżąca turbina po regeneracji świadczyć może o niedokładnie przeprowadzonej regeneracji, nieprawidłowo zamontowanej turbosprężarce lub źle dobranej turbosprężarce do danego pojazdu.
Zakup turbosprężarki po regeneracji – czy to dobry pomysł?
Zregenerowane turbo nie różni się niczym od fabrycznie nowej turbosprężarki poza ceną. Warunkiem poprawnego działania turbiny po regeneracji jest to, w jaki sposób ją przeprowadzono. W naszym serwisie regenerację rozpoczynamy od dokładnych oględzin stanu turbo, następnie turbo jest rozkręcane dokładnie czyszczone, a uszkodzone elementy wymieniane na nowe. Pracujemy na oryginalnych zamiennikach znanych światowych producentów. Końcowy etap to regulacja turbosprężarki jest ona ważna, ponieważ ma wpływ na dłuższą żywotność turbiny.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka w Twoim samochodzie Audi 80 1.9 TDI (B4) jest głośniejsza niż zwykle, to może to oznaczać kilka rzeczy. Jednym z powodów jest zużycie lub uszkodzenie łożysk turbosprężarki, co skutkuje wibracjami i hałasem. Innym powodem jest zatkany układ dolotowy lub wydechowy, co utrudnia przepływ powietrza przez turbosprężarkę. Wreszcie, nieprawidłowo działający układ recyrkulacji spalin (EGR) może również powodować hałas w turbosprężarce. W każdym przypadku, należy skonsultować się z mechanikiem, który może dokładnie zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie działanie. Warto pamiętać, że hałas turbosprężarki może również sygnalizować inne problemy z samochodem, takie jak nieprawidłowe ciśnienie oleju, niedrożność układu chłodzenia lub uszkodzenie silnika. Dlatego ważne jest, aby regularnie kontrolować stan samochodu i natychmiast reagować na jakiekolwiek niepokojące objawy. Pamiętaj, że odpowiednio wczesne wykrycie problemu i jego naprawa może znacznie przedłużyć żywotność Twojego samochodu i zwiększyć bezpieczeństwo jazdy.