Localizations image

Turbosprężarka 452215-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 452215-2

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
serwis regeneracji turbospręzarki

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 452215-2 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki. 
  

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 452215-2 dostępna jest również pod numerem 144112620.

Pasuje do pojazdów:

Nissan Primera 2.0 TD
Silnik: CD20T
Pojemnosc: 1974 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: od 10.1997

Turbina 452215-2 - dlaczego turbo gwiżdże?

Dźwięk uszkodzonej turbiny taki jak gwizd czy też świst jest oznaką awarii turbosprężarki. Najczęstszą przyczyną powodującą wspomniane dźwięki jest wyeksploatowany wirnik turbiny, w skrajnych przypadkach dźwięk ten przypomina wycie karetki, a nawet pohukiwanie sowy.

Może również dojść do sytuacji takiej jak gwiżdżąca turbina po regeneracji – oznaczać to może, że proces regeneracji nie został przeprowadzony z należytą starannością, dlatego też wyjąca turbina powinna zostać jak najszybciej poddana ponownej regeneracji.

Innymi objawami, które mogą wskazywać na uszkodzenie turbosprężarki są: spadek osiągów auta, pojawienie się kontrolki „check engine”, nadmierne kopcenie z rury wydechowej, wyciek oleju z turbo.

Awaria turbiny podczas jazdy, co dalej?

Jazda z uszkodzoną turbosprężarką może doprowadzić do awarii elementów nie tylko samego turbo, ale i również jednostki napędowej. Jeżeli awaria turbosprężarki nastąpiła podczas jazdy, należy ją zakończyć oraz wezwać lawetę. W naszym serwisie przeprowadzamy regenerację, jak i diagnostykę turbosprężarek.

Komentarze

Filip 2023-01-20 09:27:51

Turbo gwiżdże, gdy jego łożyska są zużyte lub uszkodzone. Łożyska turbosprężarki odpowiadają za płynne i ciche przemieszczanie się wału turbosprężarki. Kiedy są one zużyte lub uszkodzone, wał turbo może drgać, co powoduje gwizd. Innym powodem turbo gwiżdże może być brak odpowiedniego smarowania. Olej jest niezbędny do smarowania i chłodzenia łożysk turbosprężarki. Jeśli poziom oleju jest zbyt niski lub układ smarowania jest uszkodzony, łożyska mogą się przegrzewać i uszkodzić, co powoduje gwizd. Również zanieczyszczenia znajdujące się w układzie chłodzenia oleju lub zanieczyszczenie w samej turbosprężarce mogą prowadzić do gwizdania. Jeśli twoje turbo gwiżdże, powinieneś skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnozę i określi przyczynę problemu. Może to wymagać wymiany łożysk lub naprawy układu smarowania. W przypadku zanieczyszczeń, konieczna będzie czyszczenie lub regeneracja turbosprężarki.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO