
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 28231-27000 firmy MITSUBISHI (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
* komplet uszczelek montażowych,
* koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
* protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
* 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
* przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 2823127000 dostępna jest również pod numerami:
* HG125549.
Pasuje do pojazdów:
* Hyundai Elantra 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* Hyundai Trajet 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* KIA Carens II 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
Turbina 2823127000 | Wyciek oleju z turbo

Wyciek oleju z turbiny w 1.9 TDI tak samo, jak i w samochodzie z każdym innym silnikiem wyposażonym w turbodoładowanie, nie powinien być zignorowany. Powodów, dlaczego nastąpił spływ oleju z turbo, może być kilka:
I. Kapiący olej z turbiny po regeneracji
W takich okolicznościach przyczyn może być kilka:
a) nieprawidłowy montaż turbosprężarki po regeneracji, np. niepoprawnie podłączone kanały,
b) zbyt wysoki poziom oleju,
c) nieodpowiednio dobrane uszczelki – zbyt mała średnica spowoduje blokowanie spływu oleju.
II. Awaria systemu układu korbowego – brak odpowietrzania
Pracujące w skrzyni korbowej tłoki powodują powstawanie podciśnienia, które ułatwia grawitacyjny spływ oleju. Zwiększone ciśnienie w układzie korbowym – nawet w niewielkim stopniu – spowoduje zablokowanie spływu, czego efektem będzie wyciek oleju. Zwiększenie ciśnienia nastąpić może między innymi przez przenikanie gazów pomiędzy tłokiem, a cylindrem.
III. Niewłaściwe ciśnienie oleju
Ciśnienie oleju na tzw. luzie powinno wynosić 0,7 atm., natomiast w trakcie pracy jednostki napędowej ciśnienie nie powinno spadać poniżej 1,5 atm. Zbyt niskie ciśnienie nie zapewni odpowiedniego smarowania, z kolei zbyt wysokie spowodować może uszkodzenie uszczelek, w obu przypadkach może dojść do uszkodzenia zarówno turbosprężarki, jak i silnika samochodu.
Innymi przyczynami powodującymi to, że turbo puszcza olej są: zanieczyszczenia w przewodach oraz zagięcia tych przewodów – brak drożności. Oczywiście, plama oleju pod samochodem nie zawsze oznacza problem z turbosprężarką, warto zatem zasięgnąć w takiej sytuacji porady specjalisty, dlatego zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu, przeprowadzona przez nas sprawna oraz dokładna diagnostyka samochodu pozwoli na zlokalizowanie oraz wyeliminowanie przyczyny powodującej wyciek oleju.
Eksploatacja turbosprężarki MHI
Nie ważne czy jeździsz dieslem, czy samochodem z silnikiem benzynowym, ważne jest to, aby dbać o niego, jak i również o poszczególne jego podzespoły.
Oto kilka zasad prawidłowej eksploatacji turbo:
- konsekwentnie kontrolować poziom oleju,
- stronić od stosowania past oraz silikonów uszczelniających,
- stosować olej tylko dobrej jakości,
- wlewać paliwo wysokiej jakości,
- cyklicznie wymieniać filtry.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze