Turbosprężarka 28231-27000
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 28231-27000 firmy MITSUBISHI (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
* komplet uszczelek montażowych,
* koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
* protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
* 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
* przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 2823127000 dostępna jest również pod numerami:
* HG125549.
Pasuje do pojazdów:
* Hyundai Elantra 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* Hyundai Trajet 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* Hyundai Tucson 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
* KIA Carens II 2.0 CRDi
Silnik: D4EA
Turbina 2823127000 | Wyciek oleju z turbo

Wyciek oleju z turbiny w 1.9 TDI tak samo, jak i w samochodzie z każdym innym silnikiem wyposażonym w turbodoładowanie, nie powinien być zignorowany. Powodów, dlaczego nastąpił spływ oleju z turbo, może być kilka:
I. Kapiący olej z turbiny po regeneracji
W takich okolicznościach przyczyn może być kilka:
a) nieprawidłowy montaż turbosprężarki po regeneracji, np. niepoprawnie podłączone kanały,
b) zbyt wysoki poziom oleju,
c) nieodpowiednio dobrane uszczelki – zbyt mała średnica spowoduje blokowanie spływu oleju.
II. Awaria systemu układu korbowego – brak odpowietrzania
Pracujące w skrzyni korbowej tłoki powodują powstawanie podciśnienia, które ułatwia grawitacyjny spływ oleju. Zwiększone ciśnienie w układzie korbowym – nawet w niewielkim stopniu – spowoduje zablokowanie spływu, czego efektem będzie wyciek oleju. Zwiększenie ciśnienia nastąpić może między innymi przez przenikanie gazów pomiędzy tłokiem, a cylindrem.
III. Niewłaściwe ciśnienie oleju
Ciśnienie oleju na tzw. luzie powinno wynosić 0,7 atm., natomiast w trakcie pracy jednostki napędowej ciśnienie nie powinno spadać poniżej 1,5 atm. Zbyt niskie ciśnienie nie zapewni odpowiedniego smarowania, z kolei zbyt wysokie spowodować może uszkodzenie uszczelek, w obu przypadkach może dojść do uszkodzenia zarówno turbosprężarki, jak i silnika samochodu.
Innymi przyczynami powodującymi to, że turbo puszcza olej są: zanieczyszczenia w przewodach oraz zagięcia tych przewodów – brak drożności. Oczywiście, plama oleju pod samochodem nie zawsze oznacza problem z turbosprężarką, warto zatem zasięgnąć w takiej sytuacji porady specjalisty, dlatego zapraszamy do skorzystania z usług naszego serwisu, przeprowadzona przez nas sprawna oraz dokładna diagnostyka samochodu pozwoli na zlokalizowanie oraz wyeliminowanie przyczyny powodującej wyciek oleju.
Eksploatacja turbosprężarki MHI
Nie ważne czy jeździsz dieslem, czy samochodem z silnikiem benzynowym, ważne jest to, aby dbać o niego, jak i również o poszczególne jego podzespoły.
Oto kilka zasad prawidłowej eksploatacji turbo:
- konsekwentnie kontrolować poziom oleju,
- stronić od stosowania past oraz silikonów uszczelniających,
- stosować olej tylko dobrej jakości,
- wlewać paliwo wysokiej jakości,
- cyklicznie wymieniać filtry.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyciek oleju z turbosprężarki w pojeździe może być spowodowany przez wiele problemów, takich jak uszkodzony uszczelniacz oleju, zużyte lub uszkodzone łożyska lub pęknięcie obudowy turbosprężarki. Wyciek może również wystąpić, jeśli nie ma wystarczającej ilości oleju lub jeśli układ smarowania jest zanieczyszczony. Aby uniknąć wycieku oleju z turbosprężarki, ważne jest regularne kontrolowanie poziomu oleju i utrzymanie go na odpowiednim poziomie, regularne wymienianie oleju i filtrów oraz konserwacja i serwisowanie układu smarowania. Jeśli zauważysz wyciek oleju z turbosprężarki, ważne jest, aby skontaktować się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować przyczynę i naprawić problem.