Localizations image

Turbosprężarka 17201-27050

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 17201-27050 firmy IHI.  


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 17201-27050
Turbosprężarka 17201-27050

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 17201-27050 dostępna jest również pod numerem VB10.

Pasuje do pojazdów:

Toyota Corolla D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Pojemnosc: 1995 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: od 01.2001


Turbina 17201-27050 | Turbosprężarka puszcza olej
 

Turbina 17201-27050 |  Turbosprężarka puszcza olej
Turbina 17201-27050 | Turbosprężarka puszcza olej

Zarówno kapiący olej z turbiny, jak i sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera nie powinny być pozostawione bez jakiejkolwiek reakcji. Najczęstszymi przyczynami wycieku oleju z gruszki turbiny są: niedrożna odma, która odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej, jak i zbyt wysoki poziom oleju. Również występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w turbosprężarce będzie powodowało wycieki oleju z turbiny.

Niesprawna turbosprężarka może powodować, że olej znajdzie się również w takich miejscach, jak koło kompresji, czyli po zimnej stronie turbo. Jeżeli posiadasz jakikolwiek problem ze swoją turbosprężarką, skontaktuj się z nami. Wszelkie informacje na temat dokładnej oferty, jak i cen, uzyskać możesz telefonicznie lub odwiedzając zakładkę CENNIK.


Jak samemu sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej?

Jednym ze sposobów na samodzielną weryfikację tego, czy turbosprężarka nie przepuszcza oleju, jest obserwacja miejsca, w którym stoi pojazd – plama oleju wskazywać może na wspomniany wyciek. Druga metoda polega na oględzinach układu turbodoładowania – olej na korpusie turbiny czy też pod pokrywą silnika nie powinien mieć miejsca.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Filtry DPF FAP, katalizator SCR - System Denoxtronic - Diesel przyszłości 22 listopada 2018

Filtry DPF FAP, katalizator SCR - System Denoxtronic - Diesel przyszłości

Wykorzystanie połączonych mocy filtrów cząstek stałych DPF FAP, katalizatorów...

Turbosprężarka 806291-2 29 kwietnia 2021

Turbosprężarka 806291-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 806291-2...

Turbosprężarka 708837-1 07 maja 2021

Turbosprężarka 708837-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 708837-1...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO