blog

Turbosprężarka 17201-27050

11 maja 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 17201-27050

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 17201-27050 firmy IHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 17201-27050 dostępna jest również pod numerem VB10.

Pasuje do pojazdów:

Toyota Corolla D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Pojemnosc: 1995 ccm
Moc: 90 KM

Turbina 17201-27050 - turbosprężarka puszcza olej

Zarówno kapiący olej z turbiny, jak i sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera nie powinny być pozostawione bez jakiejkolwiek reakcji. Najczęstszymi przyczynami wycieku oleju z gruszki turbiny są: niedrożna odma, która odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej, jak i zbyt wysoki poziom oleju. Również występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w turbosprężarce będzie powodowało wycieki oleju z turbiny.

Niesprawna turbosprężarka może powodować, że olej znajdzie się również w takich miejscach, jak koło kompresji, czyli po zimnej stronie turbo. Jeżeli posiadasz jakikolwiek problem ze swoją turbosprężarką, skontaktuj się z nami. Wszelkie informacje na temat dokładnej oferty, jak i cen, uzyskać możesz telefonicznie lub odwiedzając zakładkę CENNIK.

Jak samemu sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej?

Jednym ze sposobów na samodzielną weryfikację tego, czy turbosprężarka nie przepuszcza oleju, jest obserwacja miejsca, w którym stoi pojazd – plama oleju wskazywać może na wspomniany wyciek. Druga metoda polega na oględzinach układu turbodoładowania – olej na korpusie turbiny czy też pod pokrywą silnika nie powinien mieć miejsca.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Szymon
2023-01-19 13:13:29
Jeśli turbosprężarka 17201-27050 w Toyota Corolla D-4D puszcza olej, oznacza to, że występuje problem z uszczelnieniem. Uszczelnienia w turbosprężarce służą do utrzymania ciśnienia oleju i odpowiedniej ilości smarowania podzespołów. Przyczyny wycieku oleju z turbosprężarki mogą być różne, ale najczęściej są to: zużyte uszczelki - kiedy uszczelki tracą swoją elastyczność, nie są już w stanie trzymać oleju, mechaniczne uszkodzenie turbosprężarki - np. pęknięcie korpusu turbosprężarki, zanieczyszczony układ smarowania - zanieczyszczenia mogą uszkodzić uszczelki, W przypadku wycieku oleju z turbosprężarki, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który przeprowadzi dokładną diagnozę i zaleci odpowiednie działanie. W przypadku uszkodzonych uszczelek, konieczna będzie wymiana turbosprężarki, natomiast w przypadku mechanicznego uszkodzenia lub zanieczyszczonego układu smarowania, konieczne będzie naprawienie turbosprężarki.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60