Turbosprężarka 17201-27050
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 17201-27050 firmy IHI.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 17201-27050 dostępna jest również pod numerem VB10.
Pasuje do pojazdów:
Toyota Corolla D-4D
Silnik: 1CD-FTV
Pojemnosc: 1995 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: od 01.2001
Turbina 17201-27050 - turbosprężarka puszcza olej
Zarówno kapiący olej z turbiny, jak i sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera nie powinny być pozostawione bez jakiejkolwiek reakcji. Najczęstszymi przyczynami wycieku oleju z gruszki turbiny są: niedrożna odma, która odpowiada za odpowietrzanie skrzyni korbowej, jak i zbyt wysoki poziom oleju. Również występowanie zbyt wysokiego ciśnienia w turbosprężarce będzie powodowało wycieki oleju z turbiny.
Niesprawna turbosprężarka może powodować, że olej znajdzie się również w takich miejscach, jak koło kompresji, czyli po zimnej stronie turbo. Jeżeli posiadasz jakikolwiek problem ze swoją turbosprężarką, skontaktuj się z nami. Wszelkie informacje na temat dokładnej oferty, jak i cen, uzyskać możesz telefonicznie lub odwiedzając zakładkę CENNIK.
Jak samemu sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej?
Jednym ze sposobów na samodzielną weryfikację tego, czy turbosprężarka nie przepuszcza oleju, jest obserwacja miejsca, w którym stoi pojazd – plama oleju wskazywać może na wspomniany wyciek. Druga metoda polega na oględzinach układu turbodoładowania – olej na korpusie turbiny czy też pod pokrywą silnika nie powinien mieć miejsca.
Dodaj komentarz

Komentarze
Jeśli turbosprężarka 17201-27050 w Toyota Corolla D-4D puszcza olej, oznacza to, że występuje problem z uszczelnieniem. Uszczelnienia w turbosprężarce służą do utrzymania ciśnienia oleju i odpowiedniej ilości smarowania podzespołów. Przyczyny wycieku oleju z turbosprężarki mogą być różne, ale najczęściej są to:
zużyte uszczelki - kiedy uszczelki tracą swoją elastyczność, nie są już w stanie trzymać oleju,
mechaniczne uszkodzenie turbosprężarki - np. pęknięcie korpusu turbosprężarki,
zanieczyszczony układ smarowania - zanieczyszczenia mogą uszkodzić uszczelki,
W przypadku wycieku oleju z turbosprężarki, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który przeprowadzi dokładną diagnozę i zaleci odpowiednie działanie. W przypadku uszkodzonych uszczelek, konieczna będzie wymiana turbosprężarki, natomiast w przypadku mechanicznego uszkodzenia lub zanieczyszczonego układu smarowania, konieczne będzie naprawienie turbosprężarki.