Turbo puszcza olej do intercoolera
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zadaniem intercoolera jest chłodzenie powietrza, czego efektem jest zwiększenie mocy samochodu nawet o 20%, jednak gdy zauważymy, że turbo puszcza olej do intercoolera, nie możemy bagatelizować tego zjawiska. Oczywiście niewielka ilość oleju nie powinna wyrządzić wielkich szkód, jednak „lepiej dmuchać na zimne” w dosłownym tego powiedzenia znaczeniu. Jeśli zauważymy, że turbina puszcza olej do intercoolera, może sygnalizować to jej zużycie. O tym, że turbo puszcza olej do dolotu, może również świadczyć defekt wirnika. Jazda z wadliwym intercoolerem wpływa na pracę silnika, oprócz mechanicznych uszkodzeń, intercooler może zostać zanieczyszczony opiłkami metalu lub innym odłamanym elementem np. z wirnika. Kolejnym problemem jest nieszczelny intercooler, objawy świadczące o tym to spadek mocy silnika, większy pobór paliwa czy też podejrzany dym wydostający się z wydechu. Nieszczelny intercooler nie doprowadza odpowiedniej ilości powietrza, przez co pogarsza się dynamika pracy samochodu, a turbosprężarka nie wytworzy wymaganego ciśnienia w układzie, dodatkowo nastąpi szybsze jej zużycie.
Dlaczego turbo puszcza olej do wydechu?
Przyczyną oleju w wydechu może się okazać za wysoki jego poziom. Innym powodem, dla którego turbo puszcza olej do wydechu, jest zablokowana odma, w tym przypadku dochodzi nie tylko do wydzielania się oleju, ale również i uszkodzone mogą zostać uszczelki. Nie należy bagatelizować plamy oleju pod samochodem, która wskazywać może na kapiący olej z turbiny. W zaistniałej sytuacji najlepiej udać się do serwisu, gdzie szybko zostanie zlokalizowane miejsce awarii, a następnie poddane naprawie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbo "puszcza olej do intercoolera", oznacza to, że olej z układu smarowania turbo trafia do intercoolera, co jest nieprawidłowym działaniem. Może to być spowodowane uszkodzeniem uszczelniaczy w układzie smarowania turbo lub awarią samego turbo. Taki problem może prowadzić do zwiększenia emisji spalin, obniżenia mocy silnika i awarii intercoolera. Radzimy skontaktować się z mechanikiem, aby przeprowadził diagnostykę i wymienił uszkodzone części.