Localizations image

Turbo przeładowuje

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
turbosprężarka-regeneracja

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Przyczyną tego, że turbo przeładowuje jest zbyt duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce, co może sygnalizować problemy w układzie regulacji ciśnienia doładowania. O tym, że turbo przeładowuje, objawy mogą być widoczne gołym okiem, a należą do nich: praca samochodu w trybie awaryjnym, a po podłączeniu testera pod samochód zapamiętane błędy w ECU – 17965 lub P1557. Jeżeli chodzi o uszkodzenia w układzie regulacji ciśnienia, to może to być zawór N75, gruszka turbiny, zmienna geometrii VNT, np. nieprawidłowa kalibracja łopatek zmiennej geometrii VNT lub zatarcie łopatek. Może również dojść do sytuacji, gdzie wystąpić może przeładowanie turbiny po regeneracji, przyczyną takiego zjawiska może być nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja turbo.

Turbo przeładowuje

Przeładowanie turbiny - jak naprawić samemu?

Regulację zaczynamy od zlokalizowania gruszki, ponieważ cały proces regulacji będziemy przeprowadzać na niej. Następnie kombinerkami lub kluczem zaciskowym łapiemy za śrubę regulacyjną siłownika, później luzujemy śrubę kontrującą siłownik. Prawidłowe wyregulowanie turbo wymaga precyzyjności, każdy obrót nawet najmniejszy ma znaczenie, dlatego też prób testowych wykonać możemy nawet kilkanaście, zanim wyregulujemy prawidłowo turbinę. Jeśli nie jesteśmy pewni, czy podołamy naprawie przeładowania turbiny samemu, najlepiej udać się do serwisu, gdzie zajmą się tym fachowcy. Jeśli turbina została wyregulowana należycie, ale nadal występuje przeładowanie turbiny 2.0 TDI, przyczyny należy poszukać w pozostałych elementach układu regulacji ciśnieniem doładowania, ponieważ mogło dojść do uszkodzenia np. zaworu N75, który odpowiada za dostarczanie odpowiedniej ilości spalin do wirnika turbiny.

Przeładowanie turbiny - jak naprawić samemu?

Komentarze

Eryk 2023-01-13 14:30:02

Turbo przeładowuje, gdy ciśnienie w kolektorze dolotowym jest zbyt wysokie. Może to prowadzić do wielu problemów z silnikiem, takich jak:
Uszkodzenie silnika: Wysokie ciśnienie może prowadzić do uszkodzenia uszczelnień i innych części silnika, co może prowadzić do poważniejszych awarii.
Spadek mocy silnika: Wysokie ciśnienie może prowadzić do spadku mocy silnika, co utrudnia jazdę i zwiększa zużycie paliwa.
Wzrost emisji spalin: Wysokie ciśnienie może prowadzić do wzrostu emisji spalin, co jest niekorzystne dla środowiska.
Dymienie: Wysokie ciśnienie może prowadzić do dymienia, co jest oznaką problemów z silnikiem.
Kontrolka Check Engine: Kontrolka check engine może się zapalić, sygnalizując problem z silnikiem.
Przyczyny przeładowania turbo mogą być różne, m.in. zabrudzenie filtra powietrza, nieprawidłowo działający układ EGR, uszkodzony czujnik ciśnienia lub nieprawidłowy poziom oleju. Aby rozwiązać problem, należy skontaktować się z mechanikiem, który zdiagnozuje przyczynę i zaleci odpowiednie działanie naprawcze.

jan 2021-02-18 14:23:27

w końcu ktoś po polsku wyjasnil temat przeładowania turbosprezarki

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO