Turbo przeładowuje
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Przyczyną tego, że turbo przeładowuje jest zbyt duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce, co może sygnalizować problemy w układzie regulacji ciśnienia doładowania. O tym, że turbo przeładowuje, objawy mogą być widoczne gołym okiem, a należą do nich: praca samochodu w trybie awaryjnym, a po podłączeniu testera pod samochód zapamiętane błędy w ECU – 17965 lub P1557. Jeżeli chodzi o uszkodzenia w układzie regulacji ciśnienia, to może to być zawór N75, gruszka turbiny, zmienna geometrii VNT, np. nieprawidłowa kalibracja łopatek zmiennej geometrii VNT lub zatarcie łopatek. Może również dojść do sytuacji, gdzie wystąpić może przeładowanie turbiny po regeneracji, przyczyną takiego zjawiska może być nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja turbo.
Przeładowanie turbiny - jak naprawić samemu?
Regulację zaczynamy od zlokalizowania gruszki, ponieważ cały proces regulacji będziemy przeprowadzać na niej. Następnie kombinerkami lub kluczem zaciskowym łapiemy za śrubę regulacyjną siłownika, później luzujemy śrubę kontrującą siłownik. Prawidłowe wyregulowanie turbo wymaga precyzyjności, każdy obrót nawet najmniejszy ma znaczenie, dlatego też prób testowych wykonać możemy nawet kilkanaście, zanim wyregulujemy prawidłowo turbinę. Jeśli nie jesteśmy pewni, czy podołamy naprawie przeładowania turbiny samemu, najlepiej udać się do serwisu, gdzie zajmą się tym fachowcy. Jeśli turbina została wyregulowana należycie, ale nadal występuje przeładowanie turbiny 2.0 TDI, przyczyny należy poszukać w pozostałych elementach układu regulacji ciśnieniem doładowania, ponieważ mogło dojść do uszkodzenia np. zaworu N75, który odpowiada za dostarczanie odpowiedniej ilości spalin do wirnika turbiny.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbo przeładowuje, gdy ciśnienie w kolektorze dolotowym jest zbyt wysokie. Może to prowadzić do wielu problemów z silnikiem, takich jak:
Uszkodzenie silnika: Wysokie ciśnienie może prowadzić do uszkodzenia uszczelnień i innych części silnika, co może prowadzić do poważniejszych awarii.
Spadek mocy silnika: Wysokie ciśnienie może prowadzić do spadku mocy silnika, co utrudnia jazdę i zwiększa zużycie paliwa.
Wzrost emisji spalin: Wysokie ciśnienie może prowadzić do wzrostu emisji spalin, co jest niekorzystne dla środowiska.
Dymienie: Wysokie ciśnienie może prowadzić do dymienia, co jest oznaką problemów z silnikiem.
Kontrolka Check Engine: Kontrolka check engine może się zapalić, sygnalizując problem z silnikiem.
Przyczyny przeładowania turbo mogą być różne, m.in. zabrudzenie filtra powietrza, nieprawidłowo działający układ EGR, uszkodzony czujnik ciśnienia lub nieprawidłowy poziom oleju. Aby rozwiązać problem, należy skontaktować się z mechanikiem, który zdiagnozuje przyczynę i zaleci odpowiednie działanie naprawcze.
w końcu ktoś po polsku wyjasnil temat przeładowania turbosprezarki