Turbo Garrett 1.9 TDI
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Maszyna wirnikowa, jaką jest turbo Garrett, znalazła również swoje zastosowanie w silnikach 1.9 TDI (GT1749VB ARL), które należą do jednych z popularniejszych silników diesla. Jej zadaniem było przede wszystkim zwiększenie mocy. Zarówno firma Garrett, jak i ich turbiny cieszą się opiniami jak najbardziej pozytywnymi – ich oferta zawiera nie tylko turbosprężarki seryjne, ale również i te przeznaczone pod motosporty (turbo Garrett GT28). Jeżeli zainteresowany jesteś ich pełną ofertą, znaleźć ją można na oficjalnej stronie Garrett w adekwatnej zakładce: Turbosprężarka Garrett – Katalog. Dokładnych informacji na temat turbosprężarek uzyskać możesz również telefonicznie – nasi konsultanci chętnie udziel a odpowiedzi na wszlekie nurtujące Cię pytania.
Na rynku dostępny jest też inny rodzaj turbo - Garrett Reman – są to turbosprężarki tego samego producenta przeznaczone do samochodów 7-letnich i starszych są to turbiny fabrycznie regenerowane.
Garrett Original Reman
Turbosprężarki Garrett z serii Reman nieróżną się niczym od tych fabrycznie nowych, co więcej spełniają one wszelkie normy i parametry obowiązujące fabrycznie nowe turbiny, jak i poddawane są licznym procedurom testowym. Przeprowadzając regenerację turbo, zwłaszcza tego z technologią VNT, stosowanie tanich chińskich zamienników spowodować może nie tylko szybką ich awarię, ale również w ten sposób narazić można silnik na awarię, a pojazd może stracić na osiągach. Garrett Original Reman to jedno z najlepszych rozwiązań Garrett Advancing Motion, które stosuje oryginalne technologie spełniające normy emisji spalin.
Fabrycznie zregenerowana turbina Garrett Reman – co zyskujesz?
Nie tylko komfort jazdy, ale również sprawdzone zgodnie z tymi samymi procedurami, spełniające te same standardy, co oryginalne, nowe części. Turbosprężarka Garrett wyważana i kalibrowana jest zgodnie z tymi samymi specyfikacjami, co oryginalne, nowe komponenty. Zastosowanie nowych oryginalnych części: siłowniki, koła sprężarek, systemy łożysk, uszczelki, oringi, uszczelki pierścieni tłokowych, śruby i zaciski. W skrócie - zaktualizowanie „starego” zregenerowanego turbo o komponenty „zapożyczone” od fabrycznie nowego, oryginalnego projektu.
W Bosch Diesel Service Stalowa Wola regenerujemy zarówno turbosprężarki ze stałą, jak i zmienną geometrią łopatek. Cały proces regeneracji trwa zwykłe 1-2 dni, podczas której stosowane są oryginalne części zamienne znanych światowych producentów, taki jak np. Melett.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka Garrett 1.9 TDI to konkretny model turbosprężarki, który był powszechnie stosowany w silnikach diesla, szczególnie w silniku 1.9 TDI stosowanym w wielu samochodach marki Volkswagen i Audi. Turbosprężarka jest zaprojektowana tak, aby zwiększać ilość powietrza dostarczanego do silnika, co z kolei zwiększa moc i efektywność silnika. Turbosprężarka Garrett 1.9 TDI jest trwałym i niezawodnym elementem, jednak jak każdy inny element mechaniczny, może ulec zużyciu w czasie. Jeśli turbosprężarka nie działa prawidłowo, może to powodować spadek wydajności silnika i wzrost emisji. Objawy uszkodzonej turbosprężarki mogą obejmować brak mocy, słabe spalanie, dziwne dźwięki pochodzące z silnika lub komunikat ostrzegawczy na desce rozdzielczej. Jeśli podejrzewasz, że twoja turbosprężarka Garrett 1.9 TDI nie działa prawidłowo, najlepiej skonsultować się z wykwalifikowanym mechanikiem. On przeprowadzi diagnozę i naprawi ewentualne usterki w turbosprężarce, zapewniając, że twój silnik będzie działać najlepiej.