Turbo dziura po regeneracji turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Opóźniona reakcja silnika na dodawanie gazu, czyli turbo dziura po regeneracji turbiny oznacza, że regeneracja nie została stuprocentowo przeprowadzona. Oprócz oczyszczenia turbosprężarki z zanieczyszczeń oraz wymiany uszkodzonych ewenementów na nowe, należy wykonać szereg dodatkowych czynności, aby uznać przeprowadzoną regenerację za kompletną. Należą do nich:
- wymiana oleju oraz zużytych uszczelek na nowe;
- poddanie turbo kalibracji;
- dotarcie turbosprężarki po regeneracji.
W celu rozwiązania problemu związanego z występowaniem turbo dziury opracowano mechanizm zmiennej geometrii, natomiast w samochodach z silnikiem benzynowym stosuje się system podtrzymywania ciśnienia doładowania (ALS). Turbo dziura będzie również występować w przypadku, kiedy została źle ustawiona gruszka turbiny – należy przeprowadzić regulację cięgna siłownika turbiny.
Dźwięk uszkodzonej turbiny przypomina sygnał wyjącej karetki, jak i również charakterystyczny gwizd, czy odgłos pohukiwania sowy – takie odgłosy podczas jazdy samochodem powinny wywołać u kierowcy natychmiastową reakcję.

Jakie ciśnienie wytwarza turbosprężarka? | Wyjaśniamy
Ciśnienie doładowania w turbosprężarce jest dla każdego samochodu inne i zależy od sterownika ECU. Jeśli zastanawiasz się nad tym, co zrobić, żeby turbo szybciej wstawało, można pokusić się o przeprowadzenie regulacji sztangi turbiny, która steruje ruchem łopatek zmiennej geometrii. Błędne jest przekonanie o tym, że fizyczna wymiana turbosprężarki na większą, mocniejszą bez jej odpowiedniego strojenia wpłynie na dodatkową moc silnika.

Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbo dziura po regeneracji turbiny jest to sytuacja, w której po regeneracji (czyszczeniu lub naprawie turbosprężarki) silnik nie osiąga pełnej mocy lub występuje problem z przyspieszaniem. Przyczyny tego zjawiska mogą być różne i mogą obejmować: nieprawidłowo wykonaną regenerację (np. nie wymieniono wszystkich uszkodzonych elementów lub nie została wykonana kalibracja geometrii turbiny), uszkodzenie innych elementów układu doładowania (np. intercoolera lub układu dolotowego) po regeneracji turbiny, nieprawidłowe ustawienie parametrów elektronicznych po regeneracji. Nieodpowiednie działanie po regeneracji, np. brak właściwej ilości oleju w układzie smarowania Aby rozwiązać problem, konieczna jest dokładna diagnostyka i naprawa w warsztacie specjalizującym się w naprawie układów doładowania.
W moim przypadku też gruszka była nieprawidłowo ustawiona i zjawisko turbo dziury murowane! Taki efekt zlecenia turbo podrzędnemu mechanikowi, zamiast serwisowi.
Regulacja turbiny po regeneracji nie tylko redukuje zjawisko turbodziury, ale też wpływa na dłuższa żywotność turbo.