Skup – Sprzedaż | Turbiny samochodowe regeneracja – Poznań, Wrocław, Mielec, Kraków
W samochodach coraz częściej pojawiają się różne układy doładowania, z których najczęściej wybierane przez producentów są turbosprężarki, powszechnie nazywane turbinami.
Turbiny samochodowe regeneracja – skup / sprzedaż, Poznań, Wrocław, Mielec
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją

Rola turbiny w samochodzie
Turbina w samochodzie pełni niezwykle ważną rolę, jest bowiem odpowiedzialna za napędzanie układu turbodoładowania. Jest to także najgorętszy element turbosprężarki, którego temperatura robocza osiąga temperatury bliskie tysiącowi stopni Celsjusza, dlatego też jej wykonanie musi być niezwykle precyzyjne, a materiały, z których powstaje turbina koniecznie muszą być bardzo wytrzymałe. Materiały i stopy, z których odlewane są korpusy turbin są zatem starannie dobierane przez producentów tych urządzeń, do których należą takie firmy jak chociażby BorgWarner, produkująca turbosprężarki KKK czy koncern Honeywell, który jest obecnym właścicielem najbardziej znanego producenta turbosprężarek samochodowych – firmy Garrett.
Turbosprężarki mogą pracować samodzielnie lub z dodatkowym urządzeniem w postaci drugiej turbosprężarki lub kompresora, taki układ nazywany jest dwustopniowym systemem doładowania i polega na zamontowaniu dwóch identycznych(BiTurbo) bądź jednej mniejszej od drugiej turbosprężarki(TwinTurbo) celem otrzymywania doładowania od niższych obrotów silnika i bez zjawiska turbodziury. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem dotyczącym wymienionej turbodziury nie jest jednak dwustopniowy system doładowania, lecz systemy kierowania spalin z przodującą w tej grupie technologią zmiennej geometrii kierownic turbiny. Do najpowszechniej stosowanych systemów kierowania spalin zaliczyć można także zawór upustu spalin, nazywany często „wastegate”. Zawór ten zapobiega przedostawaniu się nadmiernej ilości spalin poprzez przekierowywanie ich bezpośrednio do układu wydechowego.

Rozwiązania technologiczne w turbosprężarkach
Technologia zmiennej geometrii kierownic turbiny z kolei reguluje prędkość przelotową spalin, dzięki czemu przy niskich obrotach silnika kierownice ustawiają się w pozycji wymuszającej wyższą prędkość przelotową, przyczyniając się w ten sposób do większej prędkości obrotowej rdzenia turbosprężarki. Przekłada się to na zwiększenie osiągów silnika, poprawę charakterystyki pracy poprzez zwiększenie płynności i zakresu działania turbiny, a także na całkowite wyeliminowanie turbodziury. Przy technologii zmiennej geometrii kierownic turbiny nie dochodzi do przeładowania jednostki napędowej, ponieważ przy wysokich obrotach silnika kierownice w turbinie ustawiają się w pozycji pozwalającej na jak najbardziej swobodny przepływ spalin, dzięki czemu nie dochodzi do nadmiernego zwiększenia prędkości obrotowej rdzenia turbosprężarki.
Przyczyny uszkodzenia turbiny mogą być różne, jednak jej serwis opiera się o trzy rozwiązania, a mianowicie zakup używanej lub nowej turbosprężarki oraz regeneracja uszkodzonego urządzenia. O ile zakup używanej turbosprężarki nie jest najdroższym rozwiązaniem, to może się takim okazać po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów z zamontowaną „nową” turbiną. Znacznie lepiej jest kupić nowe urządzenie, jednakże niektóre modele turbosprężarek są szczególnie trudne do znalezienia na rynku pierwotnym, a ich ceny potrafią przekroczyć wartość samochodu, w którym miałyby być zamontowane. Dlatego też najrozsądniej jest wybrać regenerację turbosprężarki w turbo-serwisie Melett, która jest nie tylko tańsza od zakupu fabrycznie nowego egzemplarza, ale też pozwala na uzyskanie zbliżonych parametrów bez konieczności martwienia się o stan urządzenia po odpowiednio wykonanej usłudze naprawy.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbiny samochodowej to proces naprawy lub odnowienia uszkodzonej lub zużytej turbosprężarki. Proces ten może obejmować czyszczenie, naprawę lub wymianę poszczególnych części, takich jak łożyska, wałki, układ kierowniczy, itp.
Etapami regeneracji jest:
Demontaż i rozbiórka turbosprężarki.
Oczyszczanie poszczególnych części z rdzy, osadów i nagaru.
Wymiana lub naprawa części zużytych lub uszkodzonych.
Montaż i regulacja.
Przeprowadzenie prób ciśnieniowych i prędkościowych.
Regeneracja turbosprężarki jest często tańszym i bardziej ekologicznym rozwiązaniem niż wymiana całego układu na nowy. Cena regeneracji zależy od wielu czynników, takich jak marka i model samochodu, stopień uszkodzenia oraz lokalizacja warsztatu.
Mam turbine na sprzedaż z mondeo mk4 2.0 tdci 2013 rok wymontowana z jeżdżącego auta
Super, że zajmujecie się regeneracją turbin w Wielkopolsce. Tak trzymać.
Posiadam turbinę na sprzedaż, w jaki sposób mogę się z wami skontaktować?
Witam. Prosze o kontakt mam dwie turbosprezarki garret na sprzedaz turbosprezarki pochodza z Forda mondeo mk3 2.0 tddi 115 km zmienna geometria