Smarowanie turbosprężarki – Turbina Audi A3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Regenerowana, czy nowa turbina? Porównanie
Regenerowana czy nowa to bardzo częste pytanie, które sobie stawiamy.
Awaria turbosprężarki należy do tych bardziej kłopotliwych oraz kosztownych. Wszak usunięcie takiej awarii to nie tylko demontaż i montaż innej turbiny, lecz również wymiana oleju, filtrów, czyszczenie chłodnicy powietrza doładowanego (intercooler), przewodów dolotowych oraz miski olejowej. Zaleca się również wymianę przewodu odprowadzającego olej z turbosprężarki oraz sprawdzenie wydatku pompy olejowej. Prawidłowe smarowanie turbosprężarki to najważniejszy czynnik wpływający na jej długi i bezawaryjny przebieg. A koszt wykonania takich czynności tylko podnosi rachunek całej naprawy, regeneracji. Niektóre warsztaty nawet nie proponują swoim klientom czyszczenia intercoolera i innych czynności, tylko ograniczają się do wymiany oleju oraz filtrów. Koszt wtedy jest względnie niski, ale czy tak wykonana usługa montażu turbiny jest bezpieczna? Na pewno wzrasta ryzyko uszkodzenia świeżej turbosprężarki.
Część klientów decyduje się na kupno fabrycznie nowej turbosprężarki, mając nadzieję na całkowite wyeliminowanie problemu na długie lata. Wiadomo, że fabrycznie nowa turbosprężarka to gwarancja producenta oraz zaporowa cena, sięgająca kwoty nawet kilkunastu tysięcy złotych! A problem uszkodzenia starej turbosprężarki może leżeć w silniku.. a wtedy nie ważne czy nowa, czy regenerowana turbina, obie ulegną awarii. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Regenerowana turbina audi a3, czy innych marek samochodów w odróżnieniu od fabrycznie nowej, różni się ceną oraz… no właśnie, czym jeszcze się różni regenerowana turbina od fabrycznie nowej? Praktycznie już niczym. Pod warunkiem, że została przeprowadzona prawidłowo, przez specjalistów, z użyciem dobrych jakościowo części a co najważniejsze, została dokładnie wyważona. Wiele słyszy się o stosowaniu chińskich części oraz maszyn, które nie są w stanie zagwarantować poprawnego wyważania.
Niewątpliwą zaletą wyboru regeneracji własnej turbosprężarki jest znacznie niższa cena w porównaniu do fabrycznie nowej oraz świadomość tego, że wiemy co mamy. Specjalistyczne pracownie, takie jak nasza, posiadają wyważarki gwarantujące wyważanie zespołów wirujących nawet lepiej od norm fabrycznie nowych turbosprężarek.
Co więc wybrać? - turbosprężarki nowe i regenerowane fabrycznie i w ASO
Patrząc na silnik turbina do benzyny, czy turbosprężarka do diesla działają tak samo.
Bez wątpienia regenerowana turbosprężarka jest najlepszym wyborem w aspekcie ceny do jakości. Profesjonalnie zajmujące się serwisy regenerują turbosprężarki na bardzo dobrych jakościowo częściach, więc finalnie taka turbosprężarka nie odbiega jakościowo od nowej. Oczywiście, dla innych wydatek 1000 złotych to wciąż będzie za dużo... ale jeśli kupimy używaną, a za chwilę okaże się, że miała luzy na wirniku i uległa awarii? to wtedy jesteśmy do tyłu finansowo o zakup takiej turbosprężarki.
Nam pozostaje polecić naszą specjalistyczną pracownię ASO Bosch Service SERWIS TURBO, która korzysta z najlepszych na rynku wyważarek niemieckiej firmy Schenck, gwarantujące dokładność wyważania na poziomie fabryk.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Smarowanie turbosprężarki jest niezwykle ważnym elementem utrzymania prawidłowej pracy tego urządzenia. W przypadku turbosprężarki w samochodzie Audi A3, smarowanie jest zapewniane przez olej silnikowy, który dostarczany jest do turbosprężarki przez specjalny przewód olejowy. Smarowanie pozwala na zabezpieczenie przed zużyciem oraz utrzymanie właściwej temperatury pracy. Jeśli pojawiają się problemy związane z smarowaniem turbosprężarki, może to skutkować jej uszkodzeniem lub przyspieszonym zużyciem. Dlatego ważne jest, abyśmy regularnie kontrolowali poziom oleju silnikowego oraz jego jakość, a także wymieniali olej i filtr oleju w odpowiednim okresie.
U mnie wystarczyło wymienić przewód smarowania turbiny w moim 1.9 tdi audi. Wszystko działa jak należy.
@Bronek ale to wiesz zawsze można też oddać do regeneracji, wtedy wychodzi taniej.
Boje się trochę tych uszkodzeń turbo, nowa turbosprężarka to naprawdę duży wydatek