Świst turbiny w BMW
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Głośna praca turbosprężarki w BMW, jak i w pojeździe innej marki przypominająca najczęściej świst może być oznaką jej awarii, takiej jak na przykład zapieczona geometria turbiny – objawy to przede wszystkim spadek osiągów, szarpanie i duszenie się jednostki napędowej oraz przejście pojazdu w tryb pracy awaryjnej. Dźwięk uszkodzonej turbiny może również przybrać formę gwizdu, charakterystycznego zgrzytu, zdarzyć się może też, że turbina zawyje jak karetka.
Wyjąca turbina jest oznaką poważnej usterki, wskazującą na to, że właściciel pojazdu zbagatelizował wcześniejsze symptomy jej awarii. Im szybciej niesprawne turbo zostanie poddane naprawie, tym niższe będą koszta naprawy oraz mniejszy zakres uszkodzeń.
1. Dlaczego turbina gwiżdże w BMW?
Gwizd dochodzący spod maski pojazdu wskazywać może na wyeksploatowany wirnik turbo, jednak nie zawsze oznaczać będzie awarię układu turbodoładowania. Rozszczelnienie układu dolotowego również charakteryzuje się wspomnianym dźwiękiem oraz spadkiem mocy pojazdu. Dlatego przed podjęciem pochopnej decyzji o rozbiórce połowy samochodu warto przeprowadzić jego diagnostykę.
W naszym serwisie diagnostyka turbosprężarki odbywa się także przy zastosowaniu odpowiedniego testera, który podpinany pod ECU pozwala na odczytanie i rozszyfrowanie zapisanych w jego pamięci błędów.
Czym spowodowany jest gwizd turbiny po regeneracji?
Nieprawidłowa praca turbo, w tym podejrzane dźwięki dochodzące spod maski pojazdu sygnalizować mogą o niedokładnie przeprowadzonym procesie regeneracji turbo, najczęstszymi przyczynami są: brak kalibracji mechanizmu zmiennej geometrii turbiny związany z nieodpowiednim ustawieniem sztangi gruszki, a także niedokładnie wyczyszczona turbosprężarka.
Gwizd, jak i zaburzona praca pojazdu po montażu zregenerowanej turbiny w układzie spowodowana może być źle zamontowaną turbosprężarką – nieodpowiednio dobrane przewody lub za luźno zamontowane opaski zaciskowe. Nieodpowiednio dobrane turbo do silnika pojazdu również będzie powodowało zaburzenie pracy jednostki napędowej.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Świst turbiny w BMW może być spowodowany przez kilka czynników, takich jak:
Uszkodzenie łożysk turbosprężarki - łożyska są odpowiedzialne za utrzymanie wałka turbosprężarki w prawidłowym położeniu, jeśli są uszkodzone, wałek może się nieprawidłowo obracać, co powoduje świst
Zabrudzenie kanałów oleju - jeśli kanały oleju są zabrudzone, olej może być trudniej przepływać przez turbosprężarkę, co może powodować świst.
Nieprawidłowe ciśnienie oleju - jeśli ciśnienie oleju jest zbyt niskie, nie jest on w stanie prawidłowo smarować turbosprężarki, co może powodować świst.
Uszkodzenie łopatek turbosprężarki - jeśli łopatki są uszkodzone lub zużyte, mogą one nie prawidłowo się obracać, co może powodować świst.
Aby dokładnie określić przyczynę świstu w BMW, należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od silników BMW. W celu zdiagnozowanie problemu konieczne jest przeprowadzenie diagnostyki komputerowej, sprawdzenie poziomu oleju, ciśnienia, jego stanu oraz stanu elementów turbosprężarki.