Suchy start turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oprócz specjalistów zajmujących się turbosprężarkami w swojej codziennej pracy, zagadnienia, jakim jest suchy start turbiny, zna stosunkowo niewiele osób. O co tak naprawdę chodzi z tym, że niewskazany jest suchy start turbiny i czy turbina może uszkodzić silnik, jeśli zostanie źle uruchomiona po montażu? Postanowiliśmy wyjaśnić te kwestie, aby cena regeneracji lub zakupu oraz koszt montażu turbiny nie musiały zostać pomnożone przez 2 w przypadku nieprawidłowej instalacji i uruchomienia turbosprężarki w pojeździe.
Dlaczego padła turbina po regeneracji?
Zregenerowana turbosprężarka powinna pracować dokładnie tak, jak fabrycznie nowa od producenta. Właściwie przeprowadzona diagnostyka oraz czyszczenie turbiny, następnie jej montaż w pojeździe zgodnie z zaleceniami powinny zaowocować odzyskaniem pożądanej dynamiki oraz funkcjonalności pojazdu. Sytuacje, w których pod maską pracuje gwiżdżąca turbina po regeneracji, nie powinny występować, ponieważ w testach po regeneracji nieszczelność turbiny spowodowałaby, że turbo nie wyszłoby w tym stanie z naszej pracowni. Specjaliści dysponują wiedzą na temat tego, jakie powinno być ciśnienie oleju na turbinie oraz jak sprawdzić smarowanie turbiny. Testowanie owych parametrów na specjalistycznych urządzeniach jest potwierdzone wydrukami protokołów, dlatego też Klient naszego serwisu nie ma wątpliwości co do prawidłowego działania turbosprężarki. Wśród przyczyn awarii zregenerowanych turbosprężarek wymienia się zazwyczaj wprowadzenie do ich wnętrza zanieczyszczeń podczas montażu, podłączenie turbo w niewłaściwy sposób lub problemy związane ze smarowaniem turbiny. Jeśli któryś z tych błędów został popełniony, w samochodzie może wystąpić efekt sowy turbo, gwizd turbiny na zimnym silniku lub inny, utrzymujący się dźwięk uszkodzonej turbiny. Kwestia tego, ile wytrzyma turbo po regeneracji i po niestarannym montażu, jest naprawdę wątpliwa. Sporym problemem będzie także znalezienie winowajcy odpowiedzialnego za niewłaściwe funkcjonowanie turbodoładowania w układzie.
Problemy z turbo | Czy regeneracja turbiny ma sens?
Regeneracja turbosprężarek w Autoryzowanym Serwisie Bosch Service Pawlik cieszy się znakomitymi opiniami wśród tysięcy Klientów. Efektu takiego nie wywoła jakikolwiek preparat do czyszczenia turbosprężarek, dodatek do paliwa czyszczący turbinę ani samodzielne czyszczenie turbo, ponieważ regeneracja turbosprężarki samochodowej obejmuje nie tylko wymianę części na oryginalne elementy, ale także wyważanie i testowanie turbo w warunkach takich, jak praca silnika. Od spełnienia tych kryteriów oraz stopnia uszkodzenia turbo zależy także to, ile trwa wymiana turbiny, a także demontaż i montaż turbo. Cena za realizację tych usług jest u nas przekazywana Klientowi do akceptacji po sporządzeniu protokołów diagnostyki turbo. Zamiast martwić się tym, jak długo można jeździć z uszkodzoną turbiną, aż nieoczekiwanie przestanie pracować w pojeździe, zapraszamy do serwisu regeneracji turbosprężarek, gdzie usługa regeneracji zostanie przeprowadzona szybko, skutecznie i w naprawdę korzystnej cenie. Aby nie doszło do suchego startu turbiny, zastosujmy się do konkretnych wytycznych montażowych turbo. Mówiąc ogólnie, po pierwsze, należy dokładnie zidentyfikować przyczynę wcześniejszej awarii turbo, następnie ją usunąć. Dopiero po likwidacji przyczyn uszkodzenia turbo do układu można zamontować turbosprężarkę napełnioną świeżym olejem silnikowym. Układ smarowania musi charakteryzować się drożnością wszystkich kanalików, dopiero wówczas silnik z zamontowaną turbosprężarką może pracować najpierw około 20 minut na biegu jałowym. Po odebraniu samochodu ze zregenerowanym turbo kierowca może z satysfakcją przeprowadzać docieranie turbiny po regeneracji na dłuższych trasach.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Suchy start turbiny oznacza, że turbosprężarka nie jest w stanie pracować prawidłowo, ponieważ brakuje oleju smarnego, który jest niezbędny do jej prawidłowego działania. Oznacza to, że turbosprężarka jest zbyt sucha, aby pracować bezpiecznie, co może prowadzić do uszkodzenia sprężarki lub turbiny. Suchy start turbiny jest często spowodowany brakiem odpowiedniego poziomu oleju lub niedrożnością przewodów olejowych, co uniemożliwia dostarczenie oleju do turbosprężarki. Aby uniknąć suchych startów turbiny, ważne jest, aby regularnie sprawdzać poziom oleju i upewnić się, że przewody olejowe są drożne. Jeśli wystąpił już suchy start, należy skontaktować się z wykwalifikowanym specjalistą, który przeprowadzi odpowiednią diagnostykę i naprawę.
Dobry montaż turbiny po regeneracji to równie waży aspekt, co sama naprawa, dlatego też zabieg ten należy również powierzyć komuś, kto na turbo zna się i siedzi w tym na codzień.