Spływ oleju z turbo
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Przedostawanie się zwiększonych ilości oleju do układu dolotowego lub wydechowego silnika, czyli spływ oleju z turbo, nie zawsze musi oznaczać awarię turbosprężarki. Jednym z powodów pojawiania się plam oleju pod samochodem jest nieprawidłowe uszczelnianie turbiny. Cena silikonu uszczelniającego kusi, jednak nie sprawdzi się on w każdym przypadku, ponieważ pozostałości po uszczelniaczu utrudniają, a nawet blokują spływ oleju z turbo do silnika. Również dobranie nieprawidłowego rozmiaru uszczelki będzie powodowało wyciek oleju z turbiny 1.9 TDI. Kapiący olej z turbiny może być również uzasadniony wygięciem lub przytkaniem rury odpowiadającej za odprowadzanie oleju z turbosprężarki. Wyciek oleju również może być spowodowany złym stanem technicznym silnika, a także brakiem drożności w układzie odpowietrzania skrzyni korbowej silnika.
Turbina puszcza olej do wydechu
Przyczyną oleju w wydechu jest awaria turbiny, najczęściej winowajcą jest zablokowana lub zamarznięta odma oraz zbyt wysoki poziom oleju. Nie należy bagatelizować oleju w wydechu i jak najszybciej naprawić usterkę. Usuwanie oleju dotyczy całego wydechu, dlatego należy go odłączyć od silnika. Następnie demontowane są kolejne elementy układu wydechowego, które będą poddane czyszczeniu. Najlepszym sposobem jest użycie myjki ciśnieniowej z lancą do podawania substancji czyszczącej oraz gorąca woda. Ważne jest, aby po takim działaniu dokładnie osuszyć elementy poddane oczyszczaniu, a po ich zamontowaniu przeprowadzić jazdę próbną. Oczywiście można kapiący olej z turbiny usunąć bez demontażu preparatem do tego przeznaczonym, jednak efekt nie będzie wystarczająco zadowalający jak w przypadku czyszczenia zdemontowanego układu wydechowego.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Spływ oleju z turbosprężarki może być spowodowany przez kilka różnych przyczyn. Nieszczelność uszczelniacza osi: Uszczelniacz osi jest uszczelnieniem, które znajduje się pomiędzy wałkiem turbosprężarki a silnikiem. Gdy uszczelniacz jest uszkodzony, olej może przedostawać się do turbosprężarki i wyciekać z niej. Uszkodzenie koła kompresji: Koło kompresji jest częścią turbosprężarki, która jest odpowiedzialna za przyspieszanie powietrza do silnika. Jeśli koło jest uszkodzone, olej może dostać się do turbosprężarki i wyciekać z niej. Zużyty uszczelniacz kolektora ssącego: Uszczelniacz kolektora ssącego jest uszczelnieniem, które znajduje się pomiędzy kolektorem ssącym a turbosprężarką. Jeśli uszczelniacz jest zużyty, olej może przedostawać się do turbosprężarki i wyciekać z niej. Nieprawidłowe ustawienie poziomu oleju: Jeśli poziom oleju jest zbyt wysoki, może przedostawać się do turbosprężarki i wyciekać z niej. Przegrzanie: Przegrzanie turbosprężarki może prowadzić do uszkodzenia uszczelnień i wycieku oleju.
Jeśli spływ oleju z turbosprężarki jest zauważalny, należy skontaktować się z mechanikiem, który będzie w stanie zdiagnozować przyczynę problemu i zalecić odpowiednie działanie naprawcze.