Rozbieranie turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy czyszczenie zmiennej geometrii bez rozbiórki można przeprowadzić?
Podczas regeneracji rozbieranie turbiny zaraz po wstępnej diagnostyce jest rzeczą obowiązkową. Dlaczego? Rozbiórka turbosprężarki nie tylko pozwala na jej dokładniejszą weryfikację od wewnątrz, ale również w taki sposób można przeprowadzić czyszczenie turbiny – cena takiej usługi w naszym serwisie dostępna jest telefonicznie. Jeżeli zastanawiacie się nad tym, czy czyszczenie kierownic turbiny bez rozbierania ma sens, a co ważniejsze, przyniesie oczekiwane rezultaty? Odpowiedź jest jedna – nie. Nagromadzony nagar jest ciężki do wyeliminowania, co więcej, po jego usunięciu widoczne mogę być awarie elementów, takich jak np. wirnik turbiny lub uszkodzone łopatki zmiennej geometrii.
Oczywiście można sporadycznie stosować różnego rodzaju środki, takie jak np. Liqui Moly – czyszczenie turbiny tym preparatem na pewno będzie miało pozytywny wpływ na układ turbodoładowania, jednakże w przypadku grubej warstwy zanieczyszczeń niestety nie poradzi on sobie wystarczająco.
Zaniechanie czyszczenia zmiennej geometrii 1.9 TDI, czy też w pojeździe z inną pojemnością może mieć negatywny wpływ nie tylko na sam układ turbodoładowania, ale również może przyczynić się do awarii innych części pojazdów. W przypadku wystąpienia pierwszych objawów wskazujących na uszkodzoną turbinę należy jak najszybciej udać się do serwisu w celu jej naprawy.
Jakie są najczęstsze objawy awarii turbosprężarki?
Niesprawna turbosprężarka przede wszystkim charakteryzuje się głośną pracą. Dźwięki porównywalne do świstu, gwizdu czy też metaliczny dźwięk ścierających się ze sobą elementów jest czymś, co nie powinno mieć miejsca. Inne objawy, które towarzyszą uszkodzeniu turbo, to:
- spadek osiągów,
- praca samochodu w trybie awaryjnym oraz kontrolka check engine,
- gęste kłęby dymu wydobywające się z układu wydechowego,
- znaczny ubytek oleju.
W skrajnych przypadkach turbosprężarka może zawyć jak karetka, a nawet unieruchomić pojazd.
Eksploatacja pojazdu z turbodoładowaniem
Aby móc cieszyć się sprawną turbosprężarką, a co za tym idzie - jej dłuższą żywotnością, należy ją prawidłowo eksploatować. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie smarowanie turbiny. Brak odpowiedniej ilość oleju może spowodować nie tylko zatarcie turbiny, ale również może poważnie uszkodzić silnik, równie ważna jest cykliczna wymiana filtra. Mało kto wie, że na stan turbosprężarki wpływają również inne elementy pojazdu. Niesprawne wtryskiwacze czy też zapchany filtr cząstek stałych. W przypadku awarii wtryskiwaczy, którą najczęściej jest wyciek paliwa, spowodować może rozrzedzenie oleju, który odpowiada za smarowanie. Co więcej, olej posiada właściwości chłodzące turbo, kiedy dojdzie do połączenia oleju z paliwem, właściwości te zostają utracone.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Rozbieranie turbosprężarki jest procesem, w którym specjalista rozbiera ją na poszczególne elementy, takie jak kompresor, turbina, wałek kompresora, łożyska, itp. Cel tego procesu jest ocena stanu poszczególnych części i wykrycie ewentualnych uszkodzeń lub zużycia. Rozbieranie turbosprężarki wymaga specjalistycznego sprzętu i umiejętności, ponieważ jest to skomplikowane urządzenie. Przed rozpoczęciem procesu, specjalista powinien zdemontować turbosprężarkę z samochodu, a następnie zdemontować kolektor dolotowy, wydechowy i wszystkie połączenia, które łączą turbosprężarkę z silnikiem. Następnie, specjalista może rozłożyć turbosprężarkę na poszczególne części, w celu oceny stanu i wykrycia ewentualnych uszkodzeń. Jeśli podczas procesu rozbierania zostanie wykryte uszkodzenie, specjalista może skierować turbosprężarkę do regeneracji lub wymienić uszkodzone elementy. Po zakończeniu procesu rozbierania i ewentualnej regeneracji, specjalista składa turbosprężarkę z powrotem do kupy i montuje ją z powrotem do samochodu.
Rozbieranie turbosprężarki jest procesem, w którym specjalista rozbiera ją na poszczególne elementy, takie jak kompresor, turbina, wałek kompresora, łożyska, itp. Cel tego procesu jest ocena stanu poszczególnych części i wykrycie ewentualnych uszkodzeń lub zużycia. Rozbieranie turbosprężarki wymaga specjalistycznego sprzętu i umiejętności, ponieważ jest to skomplikowane urządzenie. Przed rozpoczęciem procesu, specjalista powinien zdemontować turbosprężarkę z samochodu, a następnie zdemontować kolektor dolotowy, wydechowy i wszystkie połączenia, które łączą turbosprężarkę z silnikiem. Następnie, specjalista może rozłożyć turbosprężarkę na poszczególne części, w celu oceny stanu i wykrycia ewentualnych uszkodzeń. Jeśli podczas procesu rozbierania zostanie wykryte uszkodzenie, specjalista może skierować turbosprężarkę do regeneracji lub wymienić uszkodzone elementy. Po zakończeniu procesu rozbierania i ewentualnej regeneracji, specjalista składa turbosprężarkę z powrotem do kupy i montuje ją z powrotem do samochodu.