Rozbieranie turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W przypadku regeneracji turbosprężarek rozbieranie turbiny jest rzeczą podstawową, szczególnie jeśli chodzi o etap czyszczenia zabrudzonych elementów składowych. Chcąc mieć obraz stanu, w jakim znajdują się wszystkie części, należy zdemontować turbosprężarkę wraz ze wszystkimi przewodami oraz porozkładać ją na elementy składowe i określić, czy będą one podlegać czyszczeniu, czy już tylko wymianie. Proces ten pozwoli nam zweryfikować ogólny stan techniczny turbosprężarki. Może się okazać, że poziom jej uszkodzenia jest już w fazie mocno zaawansowanej, a jedynym rozwiązaniem będzie zakup fabrycznie nowego turbo. Jeżeli tylko usłyszymy podejrzany dźwięk uszkodzonej turbiny, powinniśmy zlecić fachową naprawę turbo, która poprzez diagnostykę, rozebranie turbiny, przywróci jej podstawowe funkcje działania.
Czyszczenie turbiny 2.0 TDI
W kwestii samodzielnego czyszczenia można wykonać czyszczenie bez demontażu za pomocą specyfiku, jakim jest dodatek do paliwa czyszczący turbinę. Preparat należy dolać do kolektora powietrza, uprzednio rozgrzewając silnik i pozostawiając go na biegu jałowym. Dawkowanie środka powinno być cykliczne, nie jednorazowe, aby na przykład czyszczenie kierownic turbiny bez rozbierania mogło mieć efekt. Jeżeli zastanawiasz się, jak rozruszać kierownicę w turbinie, która uległa zablokowaniu, przez twardy osad, to zastosowanie preparatu do czyszczenia turbiny bez wyjmowania może nie przynieść oczekiwanego rezultatu. Należy mieć na uwadze fakt, że tylko zdemontowanie turbosprężarki pozwoli zlokalizować miejsca najbardziej zabrudzone, wymagające dokładnego czyszczenia, takich części, jak na przykład łopatki turbiny. Środki czyszczące, które są stosowane bez osobistej ingerencji w urządzeniu turbo, mogą być skuteczne tylko i wyłącznie w przypadku niewielkich zabrudzeń, czy też w kwestii zapobiegawczej przed ich wystąpieniem. W przypadku mocnych zaśniedzeń tylko serwisowe czyszczenie spowoduje pozbycie się uciążliwego nagaru z łopatek turbiny, dzięki zastosowaniu specjalistycznej myjki wysokociśnieniowej, czy też innych fachowych urządzeń. Decydując się na profesjonalne czyszczenie turbiny cena będzie uzależniona od całego procesu działań naprawczych, które mogą objąć również ewentualną wymianę uszkodzonych części na nowe. Koszt za regenerację zostanie podsumowany po ostatecznym zakończeniu naprawy turbo.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Rozbieranie turbosprężarki jest procesem, w którym turbosprężarka jest rozłożona na poszczególne części, aby można było sprawdzić jej stan i ewentualnie wymienić uszkodzone elementy. Proces rozbierania tego podzespołu jest skomplikowany i wymaga specjalistycznego sprzętu oraz wiedzy. Przed rozpoczęciem rozbierania turbosprężarki, należy dokładnie oczyścić ją z oleju i innych zanieczyszczeń. Następnie należy odłączyć rury dolotowe i wydechowe oraz odłączyć turbosprężarkę od silnika. Następnie należy rozłożyć turbosprężarkę na poszczególne części, takie jak korpus, koło kompresji, wałek, łożyska i uszczelniacze. Wszystkie te części należy dokładnie oczyścić i sprawdzić ich stan. Jeśli podczas rozbierania zostanie znalezione uszkodzenie, należy wymienić uszkodzone części i złożyć turbosprężarkę z powrotem. Po złożeniu turbosprężarki należy ją przetestować, aby upewnić się, że działa prawidłowo.