Regeneracja zmiennej geometrii turbiny – kiedy ją przeprowadzić?
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Regeneracja turbiny z technologią VNT
W sytuacji, kiedy zostanie zdiagnozowana awaria turbosprężarki - regeneracja zmiennej geometrii turbiny jest jedną z najczęstszych czynności wykonywanych podczas procesu naprawczego. Regeneracja turbo ma na celu przywrócenie jej parametrów porównywalnych z parametrami fabrycznie nowej turbiny. Kolejnym plusem regeneracji turbiny jest to, że jest ona znacznie tańsza od zakupu nowej turbosprężarki. W naszym serwisie proces regeneracji wykonywany jest w ciągu 1-2 dni roboczych, co więcej, pracujemy na oryginalnych częściach zamiennych znanych światowych producentów, takich jak np. Melett.
Po czym poznać, że jest zapieczona geometria turbiny? Objawy, które najczęściej wskazują ma taki stan rzeczy to przede wszystkim spadek mocy pojazdu, któremu często towarzyszy kontrolka check engine. Innymi objawami awarii turbo są: nadmierne kopcenie z układu wydechowego, nie należy ignorować także sytuacji takiej, jak głośna praca turbosprężarki - tarcie, zgrzyty, charakterystyczny gwizd, czy też świst – w przypadku ich wystąpienia należy jak najszybciej udać się do serwisu. Decydując się na podróż z niesprawną turbosprężarką nie tylko zafundujesz sobie (niepotrzebne) dodatkowe koszty związane z naprawą np. silnika, ale też stwarzasz zagrożenie dla pozostałych uczestników ruchów drogowego.
Regeneracja, czyli czyszczenie geometrii turbiny
Jeżeli zastanawiacie się nad tym, czy czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez jej rozbierania czy też wyciągania przeniesie oczekiwane rezultaty w postaci działającej turbosprężarki to odpowiedź, jakiej oczekujesz, może być niezadowalająca. Dlaczego? Otóż regeneracja zmiennej geometrii, a co za tym idzie dokładne czyszczenie geometrii turbiny możliwe jest wyłącznie w przypadku jej rozbiórki. Turbosprężarka poddawana jest wstępnej diagnostyce, która pozwala na ocenę stopnia jej uszkodzenia, po oczyszczeniu turbo z nagaru i innych zanieczyszczeń można stwierdzić, które elementy zostały uszkodzone oraz można oszacować, co spowodowało ich awarię. Przedostatnim etapem regeneracji turbiny jest jej regulacja, która w dużej mierze wpływa na jej żywotność – pod warunkiem, że została poprawnie przeprowadzona. Ostatni etap regeneracji to jej poprawny montaż. Oczywiście należy pamiętać, że przed przystąpieniem do montażu turbo, należy usunąć przyczynę, która spowodowała awarię turbosprężarki. Następnie przechodzimy do oczyszczenia układu turbodoładowania, ważne jest, aby wymienić stary olej na nowy wysokiej jakości – bardzo ważne jest odpowiednie smarowanie turbosprężarki. Nie należy zapominać również o filtrach – ich jakość, także ma wpływ na dalszą żywotność turbiny.
Czyszczenie zmiennej geometrii - cena takiej usługi w naszym serwisie dostępna jest na naszej stornie internetowej, więcej szczegółów udzielimy także telefonicznie. Możesz odwiedzić nas także osobiście – znajdujemy się w Stalowej Woli.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny jest potrzebna, gdy turbosprężarka z zmienną geometrią jest uszkodzona lub zużyta. Oznaki, które mogą wskazywać na konieczność regeneracji, to m.in:
wzrost emisji dymu z rury wydechowej, huczenie lub gwizdanie podczas pracy silnika, spadek mocy silnika, problemy z odpalaniem lub przerywanie pracy silnika, wzrost zużycia paliwa. Ponadto, jeśli w samochodzie wykryto błąd dotyczący turbosprężarki, należy skontaktować się z mechanikiem, który oceni stan turbosprężarki i zdecyduje czy jest potrzebna jej regeneracja. W przypadku turbosprężarek z zmienną geometrią, szczególną uwagę należy zwrócić na stan i działanie elementów odpowiedzialnych za zmianę geometrii, takich jak wałki, zawory oraz linki/siłowniki.