Localizations image

Regeneracja turbin Białystok

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Regeneracja turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

1. Regeneracja turbin Białystok

2. Regeneracja turbin Białystok | Bosch Diesel Service – naprawa turbosprężarek na obszarze województwa Podlaskiego | Melett części najlepsza jakość nie do podważenia

Białystok jest miastem powiatowym położonym w Nizinie Północnopodlaskiej i stolicą województwa podlaskiego, najbardziej wysuniętego na północny wschód województwa w Polsce.

Miejscowość powstała w 1320 roku, a w lipcu 1691 roku otrzymała prawa miejskie. Przy 295 459 mieszkańcach rozmieszczonych na zaledwie 102,12km2, Białystok jest drugim miastem pod względem gęstości zaludnienia w kraju i jedenastym pod względem liczby ludności. Położone nad rzeką Białą miasto znajduje się w centrum województwa podlaskiego i wraz z ościennymi gminami tworzy aglomerację białostocką, liczącą sobie ponad 432 tysiące mieszkańców i rozciągającą się na 2129,21 kilometrach kwadratowych. Wokół miasta rozciągają się olbrzymie połacie lasów, w tym Puszczy Białowieskiej i Puszczy Knyszyńskiej.

Położenie Białegostoku czyni go największym ośrodkiem gospodarczym i węzłem komunikacyjnym w północno-wschodniej Polsce. W mieście znajdują się zakłady przemysłu włókienniczego, elektromaszynowego, drzewnego i spożywczego, a także materiałów budowlanych i huta szkła. Jest to jeden z głównych ośrodków handlowych z Europą wschodnią. Przez miasto przebiega kilka dróg krajowych, takich jak 8(Kudowa-Zdrój - Budzisko), 19 relacji Rzeszów-Kuźnica Białostocka, 65(Bobrowniki-Gołdap) a także jedna trasa europejska oznaczona jako E67, prowadząca z fińskich Helsinek aż do stolicy Czech-Pragi.

Takie zagęszczenie dróg tranzytowych przyczynia się do dużego natężenia przejeżdżających przez miasto pojazdów, z których wiele posiada turbosprężarki – urządzenia mające na celu poprawę osiągów poprzez sprężenie i wtłaczanie powietrza do komory spalania silnika. Aby mogły sprostać warunkom, w jakich pracują, układy turbodoładowania produkuje się wykorzystując materiały cechujące się niezwykłą odpornością na wysokie temperatury, ścieranie czy korozję. Są to między innymi: Inconel, MaRM247, Ni-resist i czysty tytan. Nowoczesne konstrukcje różnią się od starszych przede wszystkim systemami kierowania spalin, takimi jak zawór upustu spalin i technologia zmiennej geometrii kierownic turbiny, które pomagają zniwelować efekt turbodziury, a także poprawiają charakterystykę pracy silnika i wydajność samych turbosprężarek. Niestety wykorzystanie nowych technologii związane jest ze zmniejszeniem odporności turbodoładowania na wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia czy ciała obce, które po dostaniu się w wirnik turbiny doprowadzają do jej zniszczenia. Jedną z najpowszechniejszych usterek, jakie występują w turbosprężarkach, jest zapiekający się system zmiennej geometrii, którego zablokowanie może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej. W przypadku zanieczyszczeń lub braku odpowiedniego olejowania, spowodowanego nieszczelnością lub usterką układu czy też zużytym olejem, może dojść do innych uszkodzeń jak wyłamywanie łopatek wirników, przegrzania i zatarcia. W takim przypadku należy niezwłocznie oddać turbosprężarkę do profesjonalnego zakładu, który zdiagnozuje problem i, jeżeli urządzenie oddane będzie odpowiednio wcześnie, zregeneruje ją. Taki typ naprawy opiera się o dokładne rozłożenie, wyczyszczenie i sprawdzenie każdego komponentu turbosprężarki z osobna oraz wymianie uszkodzonych elementów na nowe. Może się okazać, że wymiany wymagają jedynie elementy eksploatacyjne urządzenia, czyli łożyska i pierścienie uszczelniające, lub cały rdzeń turbosprężarki(RCHA Melett).


Regeneracja turbo - gdzie najlepiej?

W ASO Bosch Service – Pawlik dokonujemy kompleksowej regeneracji oraz korzystamy wyłącznie z wyważarek renomowanej firmy Schenck, używanej także przez znamienitą większość producentów turbosprężarek. Od dawna obsługujemy miasta ościenne jak Choroszcz, Ciechanowiec, Łomża, Suwałki, Bielsk Podlaski, Supraśl, Zambrów, Radzyń Podlaski, Ełk, Łomża, Nowogród, Sokołów Podlaski, Czarna Białostocka, Kolno, Nowa Ruda i wiele innych tego regionu Podlasia.

Regeneracja turbin Białystok | Bosch Diesel Service – naprawa turbosprężarek na obszarze województwa Podlaskiego | Melett części najlepsza jakość nie do podważenia

Białystok jest miastem powiatowym położonym w Nizinie Północnopodlaskiej i stolicą województwa podlaskiego, najbardziej wysuniętego na północny wschód województwa w Polsce.

Miejscowość powstała w 1320 roku, a w lipcu 1691 roku otrzymała prawa miejskie. Przy 295 459 mieszkańcach rozmieszczonych na zaledwie 102,12km2, Białystok jest drugim miastem pod względem gęstości zaludnienia w kraju i jedenastym pod względem liczby ludności. Położone nad rzeką Białą miasto znajduje się w centrum województwa podlaskiego i wraz z ościennymi gminami tworzy aglomerację białostocką, liczącą sobie ponad 432 tysiące mieszkańców i rozciągającą się na 2129,21 kilometrach kwadratowych. Wokół miasta rozciągają się olbrzymie połacie lasów, w tym Puszczy Białowieskiej i Puszczy Knyszyńskiej.

Położenie Białegostoku czyni go największym ośrodkiem gospodarczym i węzłem komunikacyjnym w północno-wschodniej Polsce. W mieście znajdują się zakłady przemysłu włókienniczego, elektromaszynowego, drzewnego i spożywczego, a także materiałów budowlanych i huta szkła. Jest to jeden z głównych ośrodków handlowych z Europą wschodnią. Przez miasto przebiega kilka dróg krajowych, takich jak 8(Kudowa-Zdrój - Budzisko), 19 relacji Rzeszów-Kuźnica Białostocka, 65(Bobrowniki-Gołdap) a także jedna trasa europejska oznaczona jako E67, prowadząca z fińskich Helsinek aż do stolicy Czech-Pragi.

Takie zagęszczenie dróg tranzytowych przyczynia się do dużego natężenia przejeżdżających przez miasto pojazdów, z których wiele posiada turbosprężarki – urządzenia mające na celu poprawę osiągów poprzez sprężenie i wtłaczanie powietrza do komory spalania silnika. Aby mogły sprostać warunkom, w jakich pracują, układy turbodoładowania produkuje się wykorzystując materiały cechujące się niezwykłą odpornością na wysokie temperatury, ścieranie czy korozję. Są to między innymi: Inconel, MaRM247, Ni-resist i czysty tytan. Nowoczesne konstrukcje różnią się od starszych przede wszystkim systemami kierowania spalin, takimi jak zawór upustu spalin i technologia zmiennej geometrii kierownic turbiny, które pomagają zniwelować efekt turbodziury, a także poprawiają charakterystykę pracy silnika i wydajność samych turbosprężarek. Niestety wykorzystanie nowych technologii związane jest ze zmniejszeniem odporności turbodoładowania na wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia czy ciała obce, które po dostaniu się w wirnik turbiny doprowadzają do jej zniszczenia. Jedną z najpowszechniejszych usterek, jakie występują w turbosprężarkach, jest zapiekający się system zmiennej geometrii, którego zablokowanie może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej. W przypadku zanieczyszczeń lub braku odpowiedniego olejowania, spowodowanego nieszczelnością lub usterką układu czy też zużytym olejem, może dojść do innych uszkodzeń jak wyłamywanie łopatek wirników, przegrzania i zatarcia. W takim przypadku należy niezwłocznie oddać turbosprężarkę do profesjonalnego zakładu, który zdiagnozuje problem i, jeżeli urządzenie oddane będzie odpowiednio wcześnie, zregeneruje ją. Taki typ naprawy opiera się o dokładne rozłożenie, wyczyszczenie i sprawdzenie każdego komponentu turbosprężarki z osobna oraz wymianie uszkodzonych elementów na nowe. Może się okazać, że wymiany wymagają jedynie elementy eksploatacyjne urządzenia, czyli łożyska i pierścienie uszczelniające, lub cały rdzeń turbosprężarki(RCHA Melett).

Regeneracja turbo - gdzie najlepiej?

W ASO Bosch Service – Pawlik dokonujemy kompleksowej regeneracji oraz korzystamy wyłącznie z wyważarek renomowanej firmy Schenck, używanej także przez znamienitą większość producentów turbosprężarek. Od dawna obsługujemy miasta ościenne jak Choroszcz, Ciechanowiec, Łomża, Suwałki, Bielsk Podlaski, Supraśl, Zambrów, Radzyń Podlaski, Ełk, Łomża, Nowogród, Sokołów Podlaski, Czarna Białostocka, Kolno, Nowa Ruda i wiele innych tego regionu Podlasia.

Komentarze

Hubert 2023-01-24 09:58:23

Regeneracja turbin to proces naprawy i odnowienia turbosprężarki. W Białymstoku, regeneracja turbin może być wykonywana przez specjalistyczne warsztaty samochodowe lub firmy, które specjalizują się w naprawie i regeneracji turbosprężarek. Proces regeneracji polega na wymianie uszkodzonych części i przywróceniu turbosprężarki do stanu pierwotnego, co pozwala na ponowne osiągnięcie pełnej mocy i wydajności silnika. W Białystoku istnieje wiele miejsc, gdzie można skorzystać z tego typu usług.

Benjamin 2020-03-05 08:16:28

Super ceny regeneracji turbin, nie ma porównania z kupnem całkowicie nowej.

bialysak 2019-08-28 12:43:59

Fajnie opisana regeneracja :)

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO