W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Zjawisko jakim jest przeładowanie turbiny po regeneracji, to nic innego jak występowanie za dużego ciśnienia doładowania w turbo. Objawami wskazującymi na to, że turbo przeładowuje są: błędy zapisane w pamięci komputera samochodu, praca w trybie awaryjnym, pogorszony komfort jazdy samochodem.
Najczęstszymi przyczynami powodującymi przeładowanie turbiny po regeneracji są:
- zacięcie łopatek zmiennej geometrii,
- nieprawidłowa regulacja łopatek zmiennej geometrii po przeprowadzonej regeneracji,
- wadliwe ustawienie łopatek zmiennej geometrii w fazie produkcyjnej.
Regulację zmiennej geometrii można również przeprowadzić przy użyciu komputera diagnostycznego. W przypadku problemów związanych z prawidłowym ustawieniem zmiennej geometrii proponujemy kontakt z naszym serwisem. Mogą również Państwo przesłać do nas turbosprężarkę w celu jej diagnostyki.
Na czym polega regulacja turbiny po regeneracji?
Ostatnim etapem regeneracji turbosprężarki jest jej regulacja. Polega ona na prawidłowym ustawieniu śruby zderzaka oraz sztangi turbiny, które odpowiadają ze otwieranie się i zamykanie łopatek zmiennej geometrii. Regulacja sztangi turbiny powinna zostać przeprowadzona z należytą dokładnością, dlatego zaleca się przeprowadzenie regulacji po uprzednim wymontowaniu turbosprężarki z samochodu, zbytnie skrócenie sztangi turbiny spowoduje zamknięcie zaworu upustowego. Najlepsze wyniki można uzyskać na specjalistycznej maszynie, którą posiadamy na wyposażeniu.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze