Przeładowanie turbiny po regeneracji
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zjawisko jakim jest przeładowanie turbiny po regeneracji, to nic innego jak występowanie za dużego ciśnienia doładowania w turbo. Objawami wskazującymi na to, że turbo przeładowuje są: błędy zapisane w pamięci komputera samochodu, praca w trybie awaryjnym, pogorszony komfort jazdy samochodem.
Najczęstszymi przyczynami powodującymi przeładowanie turbiny po regeneracji są:
- zacięcie łopatek zmiennej geometrii,
- nieprawidłowa regulacja łopatek zmiennej geometrii po przeprowadzonej regeneracji,
- wadliwe ustawienie łopatek zmiennej geometrii w fazie produkcyjnej.
Regulację zmiennej geometrii można również przeprowadzić przy użyciu komputera diagnostycznego. W przypadku problemów związanych z prawidłowym ustawieniem zmiennej geometrii proponujemy kontakt z naszym serwisem. Mogą również Państwo przesłać do nas turbosprężarkę w celu jej diagnostyki.
Na czym polega regulacja turbiny po regeneracji?
Ostatnim etapem regeneracji turbosprężarki jest jej regulacja. Polega ona na prawidłowym ustawieniu śruby zderzaka oraz sztangi turbiny, które odpowiadają ze otwieranie się i zamykanie łopatek zmiennej geometrii. Regulacja sztangi turbiny powinna zostać przeprowadzona z należytą dokładnością, dlatego zaleca się przeprowadzenie regulacji po uprzednim wymontowaniu turbosprężarki z samochodu, zbytnie skrócenie sztangi turbiny spowoduje zamknięcie zaworu upustowego. Najlepsze wyniki można uzyskać na specjalistycznej maszynie, którą posiadamy na wyposażeniu.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Przeładowanie turbiny po regeneracji oznacza, że turbosprężarka produkuje zbyt wysokie ciśnienie doładowania, co może prowadzić do uszkodzenia silnika lub innych elementów układu doładowania. Przyczyny przeładowania turbiny po regeneracji mogą być różne i mogą obejmować:
Nieprawidłowo wykonaną regenerację: np. nie wymieniono wszystkich uszkodzonych elementów lub nie została wykonana kalibracja geometrii turbiny.
Uszkodzenie czujników ciśnienia doładowania: Ciśnienie doładowania jest monitorowane przez czujnik, który może być uszkodzony lub zużyty.
Nieprawidłowe ustawienie parametrów elektronicznych po regeneracji: Po regeneracji turbiny, konieczne jest ponowne ustawienie parametrów elektronicznych, takich jak mapa ciśnienia doładowania, w celu dopasowania ich do nowej turbiny. Jeśli parametry te nie zostaną prawidłowo ustawione, może to prowadzić do przeładowania turbiny.
Uszkodzenie innych elementów układu doładowania: Wymiana turbiny może być przyczyną uszkodzenia innych elementów układu doładowania, takich jak intercooler, przewody dolotowe czy układ wydechowy. Jeśli te elementy nie działają prawidłowo, może to prowadzić do przeładowania turbiny
Aby rozwiązać problem, konieczna jest dokładna diagnostyka i naprawa w warsztacie specjalizującym się w naprawie układów doładowania.