Pluje olejem z wydechu
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jeśli zauważyłeś, że Twój samochód pluje olejem z wydechu oraz dymi, oznaczać to może awarię turbosprężarki. Przyczyn, dlaczego turbo puszcza olej do wydechu może być kilka, do najczęstszych należą:
- zbyt wysoki poziom oleju,
- zablokowana/zamarznięta odma,
- brak szczelności.
Olej w układzie wydechowym po wymianie turbo świadczyć może o nieprawidłowym uszczelnieniu – nieodpowiedni rozmiar uszczelek, ale też może wskazywać na nieprawidłowe podłączenie turbosprężarki. Również nieprawidłowe uszczelnianie w postaci silikonu, czy też pasty uszczelniającej będzie powodowało uwalnianie się oleju. Nie należ bagatelizować sytuacji, kiedy to turbo puszcza olej do wydechu. Co więcej, zastosowanie uszczelniaczy innych niż uszczelki może spowodować zatkanie się przewodów, a także uszczelniacz może przedostać się do silnika i wyrządzić poważne szkody.
Zauważyłeś olej w wydechu, nie wiesz jak się go pozbyć? Oddaj go w nasze ręce! Z pomocą maszyny najnowszej technologii oczyścimy Twój układ wydechowy.
Podejrzany wyciek z rury wydechowej
Olej w kolektorze wydechowym – przyczyny, które zostały wymienione wyżej, nie powinny być bagatelizowane - to po pierwsze, po drugie warto upewnić się, czy aby na pewno ciecz, która znajduje się w układzie wydechowym, to rzeczywiście olej. Okazać się może, że to woda. Skąd woda w wydechu? To nic innego jak skroplone spaliny, takie zjawisko najczęściej spotykane jest podczas zimy i może powodować korozję wydechu. Woda w tłumiku z kolei wskazywać może na uszkodzoną uszczelkę zlokalizowaną pomiędzy katalizatorem a tłumikiem.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli samochód pluje olejem z wydechu, oznacza to, że w silniku jest problem. Olej może dostać się do komory spalania z powodu uszkodzonego pierścienia uszczelniającego lub uszkodzonego zaworu. Może to prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa i szkodliwego wpływu na środowisko. Zaleca się skontaktowanie się z mechanikiem w celu dokładnego zdiagnozowania i naprawy problemu.
Mialem kiedys taka sytuacje, ze silnik pluł olejem i oddalem pojazd na przeczyszczenie ... Fajnie, ze sa podane przyczyny, dlaczego mozemy spotkac sie ze znajdujacym w ukladzie wydechowym olejem! Polecam przeczytac!