W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Jeśli zauważyłeś, że Twój samochód pluje olejem z wydechu oraz dymi, oznaczać to może awarię turbosprężarki. Przyczyn, dlaczego turbo puszcza olej do wydechu może być kilka, do najczęstszych należą:
- zbyt wysoki poziom oleju,
- zablokowana/zamarznięta odma,
- brak szczelności.
Olej w układzie wydechowym po wymianie turbo świadczyć może o nieprawidłowym uszczelnieniu – nieodpowiedni rozmiar uszczelek, ale też może wskazywać na nieprawidłowe podłączenie turbosprężarki. Również nieprawidłowe uszczelnianie w postaci silikonu, czy też pasty uszczelniającej będzie powodowało uwalnianie się oleju. Nie należ bagatelizować sytuacji, kiedy to turbo puszcza olej do wydechu. Co więcej, zastosowanie uszczelniaczy innych niż uszczelki może spowodować zatkanie się przewodów, a także uszczelniacz może przedostać się do silnika i wyrządzić poważne szkody.
Zauważyłeś olej w wydechu, nie wiesz jak się go pozbyć? Oddaj go w nasze ręce! Z pomocą maszyny najnowszej technologii oczyścimy Twój układ wydechowy.
Podejrzany wyciek z rury wydechowej
Olej w kolektorze wydechowym – przyczyny, które zostały wymienione wyżej, nie powinny być bagatelizowane - to po pierwsze, po drugie warto upewnić się, czy aby na pewno ciecz, która znajduje się w układzie wydechowym, to rzeczywiście olej. Okazać się może, że to woda. Skąd woda w wydechu? To nic innego jak skroplone spaliny, takie zjawisko najczęściej spotykane jest podczas zimy i może powodować korozję wydechu. Woda w tłumiku z kolei wskazywać może na uszkodzoną uszczelkę zlokalizowaną pomiędzy katalizatorem a tłumikiem.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze