Opel Insignia - awaria turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Awaria turbosprężarki zdecydowanie obniża komfort jazdy – gęste, ciemne kłęby dymu, przejście silnika w tryb pracy awaryjnej czy też buczenie przy przyspieszaniu. Insignia tak samo, jak każdy inny turbodoładowany samochód, miewa takie problemy, jeżeli nie jest odpowiednio eksploatowany.
Objawami awarii układu turbodoładowania jest również znaczny spadek mocy samochodu, najczęstszym powodem jest uszkodzony elektrozawór turbiny, objawy jego niesprawności to również wspomniane buczenie dochodzące spod maski pojazdu. Elektrozawór turbiny Insignia 2.0 CDTI, znany bardziej jako zawór N75, który jest zaworem ciśnienia doładowania turbiny, jednocześnie jest zaworem sterującym turbosprężarką.
1. Czy możliwe jest ominięcie zaworu N75?
Ze względu na częste awarie elektrozaworu, właściciele decydują się na jego ominięcie, tzw. bypass N75. Niestety taki zabieg spowodować może, że wysokie obroty wpłyną na wzrost ciśnienia doładowania, co doprowadzić może do uszkodzenia turbosprężarki.
Tak więc w trosce o turbo odradzamy omijania czy też usuwanie elektrozaworu turbiny. Korzystniejszym rozwiązaniem jest jego wymiana na nowy.
Regeneracja turbiny Opel Insignia – Koszt
Cena regeneracji turbosprężarki zarówno w Oplu, jak i innym pojeździe uwarunkowana jest od rodzaju uszkodzeń. Dlatego też w naszym serwisie po przeprowadzonej wstępnej diagnostyce turbosprężarki, dzwonimy do Klienta z informacją o wycenie.
Sposób, w jaki przeprowadzony zostanie proces regeneracji, wpływa na pracę turbo. Naprawa powinna zostać przeprowadzona z zachowaniem określonych standardów. Wstępna diagnostyka umożliwia oszacowanie stanu turbo, okazać się może, że jego uszkodzenia są na tyle poważne, że dalsze etapy naprawy nie przywrócą jej życia.
Dokładnie oczyszczona turbosprężarka, wymienione uszkodzone komponenty oraz fachowo przeprowadzony ostatni etap regeneracji, jakim jest regulacja, wpływają na żywotność turbo. Dlatego oprócz adekwatnych narzędzi należy dysponować wystarczającą wiedzą, poprzedzoną wieloletnim doświadczeniem.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Awaria turbiny w samochodzie Opel Insignia może mieć różne przyczyny. Może to być spowodowane zużyciem się elementów turbosprężarki, takich jak łopatki, koło kompresji lub łożyska, które mogą ulec zużyciu z powodu normalnej eksploatacji. Innymi przyczynami mogą być nieszczelności w układzie chłodzenia, niedotlenienie silnika lub problem z układem paliwowym. Awaria turbiny może objawiać się brakiem mocy silnika, hałasem lub dymieniem z rury wydechowej, wzrostem temperatury silnika. Jeśli masz problemy z turbiną w swoim samochodzie Opel Insignia, powinieneś skontaktować się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować i naprawić problem. Jeśli problem zostanie zignorowany może to prowadzić do większych awarii silnika i konieczności jego wymiany, co jest bardzo kosztowne.